Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er lenge siden noen har falt fra nå. Nå er det den "harde" kjernen igjen. Beklager at du ikke får være med i Jenteligaen, men sånn er det bare.

Men til å skrive i Jenteligadagboken er du mer enn velkommen til å gjøre! :klem::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er lenge siden noen har falt fra nå. Nå er det den "harde" kjernen igjen. Beklager at du ikke får være med i Jenteligaen, men sånn er det bare.

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Skrevet
Så synd at ligaen er stengt for nye medlemmar. :grine: Kvifor det egentlig?

Jeg vil på en måte ikke si at ligaen er stengt, men at det kun er et få tall som har tilgang til Bloggen. Der er vi blitt venner kan man si, og selv om man ønsker seg nye venner - så er det ikke slik at man kanskje vil dele alt med alle.

Bloggen(altså Sjarmtrolls lukkede blogg) er på en måte blitt en møteplass for en knippe mennesker, der vi vet navn, telefonnummer, hva barna våre heter, hva vi er glade for, hva vi er sure for osv. Det er ikke en plass bare folk kan komme til, på samme måte som man ikke alltid innvier nye venner i ens personlige liv. Og skulle noen falle fra, så trenger vi ikke nye folk heller på en måte. Akkurat som IRL.

Men Liga dagboken er åpen for alle, og vi kan få mang en god latter her også ;) Det er her all flåsingen vår forgår, eller dvs i alles dagbøker i grunn...

Skrevet
Jeg vil på en måte ikke si at ligaen er stengt, men at det kun er et få tall som har tilgang til Bloggen. Der er vi blitt venner kan man si, og selv om man ønsker seg nye venner - så er det ikke slik at man kanskje vil dele alt med alle.

Bloggen(altså Sjarmtrolls lukkede blogg) er på en måte blitt en møteplass for en knippe mennesker, der vi vet navn, telefonnummer, hva barna våre heter, hva vi er glade for, hva vi er sure for osv. Det er ikke en plass bare folk kan komme til, på samme måte som man ikke alltid innvier nye venner i ens personlige liv. Og skulle noen falle fra, så trenger vi ikke nye folk heller på en måte. Akkurat som  IRL.

Men Liga dagboken er åpen for alle, og vi kan få mang en god latter her også ;) Det er her all flåsingen vår forgår, eller dvs i alles dagbøker i grunn...

Det er jo flørten mellom sjarmtroll og dansken eg er interessert i å få vita meir om - ikkje den "flåsinga" som foregår her inne.

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Skrevet
Det er jo flørten mellom sjarmtroll og dansken eg er interessert i å få vita meir om - ikkje den "flåsinga" som foregår her inne.

:grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

:overrasket:

Jøsses, jeg tror da du overlever!

Skrevet
:overrasket:

Jøsses,  jeg tror da du overlever!

Det er berre så vidt, skal eg sei deg!!! :sjenert:

Skrevet

Når sjarmtroll sier hun ikke ønsker å dele mer, så syns jeg det skal respekteres... ;)

Skrevet (endret)

Blitt ny Sabia? Kjente deg ikke igjen. ;)

Endret av Annie
Skrevet

I ferd med å skifte ham ja... ;)

Avataren nå er bare midlertidig til jeg finner noe jeg vil ha... :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

Er ikke sko lykken i livet da?

Jeg synes du var fin jeg Sabia!

Og Mirabella: Jeg er ikke den som styrer ting her, men føler meg ganske trygg på at alle som har tilgang til bloggen er enige i dette: Det går iallfall ikke å grine seg til tilgang til bloggen. Den må fortjenes.

Skrevet

Oj......det gikk jammen noen dager siden jeg rakk å være her sist.......

Ser og at det er litt å kommentere, men det blir bittelitt senere i dag :)

Ha det strålende så lenge!

:klem:

Skrevet

Wow så fin du har blitt Sabia!!

Fine Manolo Blahniks!!

Skrevet

Så fin du er Sabia! Jeg måtte springe inn i bloggen for å se hvem du var! Glad for å se deg! :klem:

Støtter det dere andre i ligaen har svart ang bloggen.

Håper dere alle har en fin helg!

Skrevet

Hmm, savner de msn/tlf/sms kveldene våre jeg nå..

Vi som var sååå effektive en periode..

Skrevet

Vi må ta oss sammen ang de kveldene ja HKH!

Ble ikke noe skøyteløp i dag. :sur: Skriver mer om det i Kuppmakerne.

Skrevet (endret)

Nå har jeg deg på MSN og Annie, men jeg er jo såå nysgjerrig på hva som har skjedd med benet? :tristbla:

Hm..

Mirabella;

Jeg er lei meg for at du kanskje sitter igjen med en følelse av at det har vært bortkastet å lese alle sidene..

Jeg trodde det på en måte sa seg selv, når det ble klart at jeg har sluttet å skrive om det - at det nettopp stoppet et sted.

Jeg skal sende deg en liten PM som avtalt, jeg har rett og slett ikke hatt noe særlig tid til ting her inne de siste dagene.

Som noen nevnte her inne, det var liksom gøy å følge med litt pga alle de morsomme innleggene til alle som var her inne da.

Historien i seg selv levde jo litt sitt eget liv, men som bl.annet Annie skrev;

jeg måtte til slutt tenke litt på mine egne interesser på en måte.

Til syvende og sist var det nettopp IKKE en roman som jeg var pliktet til å fullføre så alle får svarene de forventet/ikke forventet ;)

Håper alle har det kjempe fint!!

Og innen jeg har gjort meg ferdig her har jeg chattet med Annie og vil bare sende en stooooooor god bedringskos til deg! :klem:

edit skriveleif

Endret av sjarmtroll
Skrevet (endret)

Må bare si en ting til deg sjarmtroll. Du har ingen forklaringsplikt eller grunn til å beklage. Om noen her inne føler at det har vært bortkastet å lese dette, er det faktisk deres problem. At det er en spennende historie er så sin sak, men det er som du sier ingen roman. Det er ditt liv det dreier seg om.. . Det er DIN dagbok og du styrer hvem som har tilgang i bloggen! Det tror jeg faktisk at ingen har problemer med å forstå! Og de som ikke er interessert i å lese alt det våset vi kommer med her inne, får bare holde seg unna. Sånn er det med den saken!

:ler:

Neimen Annie, jeg som trodde du var på Hamar da.. Må lese..

Endret av Prinsesse vil-ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...