Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #7481 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Her er det også masse snø, strålende sol og skikkelig deilig vær! Fått ny laptop i dag jeg.. Så det så.. Den er skikkelig fin.. Så det så... Endret 19. januar 2007 av Prinsesse vil-ikke!
Annie Skrevet 19. januar 2007 #7482 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vårstemning? *ser ut på tett snøvær* Ikke her... Har overhodet ingen planer for helgen, men ryktene sier at det er sport på tv... ← Du kan være med oss på skøyte-VM i Vikingskipet i morra. Jeg vil også ha laptop!!! Endret 19. januar 2007 av Annie
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #7483 Skrevet 19. januar 2007 Jeg skal til vikingskipet på tirsdag jeg! Kom da!!!
Annie Skrevet 19. januar 2007 #7484 Skrevet 19. januar 2007 Hva skjer da? Du kan jo komme i morra forresten
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #7485 Skrevet 19. januar 2007 Skjer ikke så mye. Jeg skal ha ett innlegg på et seminar der. Tror jeg skal holde meg hjemme i morgen. Men hva har skjedd med foten din?
Daria Skrevet 19. januar 2007 #7487 Skrevet 19. januar 2007 Du kan være med oss på skøyte-VM i Vikingskipet i morra. ← Kommer og legger meg i kø utenfor hallen i 4-tida -ser det passe desperat ut?
Annie Skrevet 19. januar 2007 #7489 Skrevet 19. januar 2007 KØ???? Det er bare solgt 2-3000 billetter, så det blir nok ikke kø der tror jeg.
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2007 #7490 Skrevet 19. januar 2007 Sender deg en PM snart jeg ← Kor blir den av sjarmtroll?
Daria Skrevet 19. januar 2007 #7491 Skrevet 19. januar 2007 KØ???? Det er bare solgt 2-3000 billetter, så det blir nok ikke kø der tror jeg. ← Men bussen er på Hamar i 4-tida, og da er det ikke så mye annet å finne på
Annie Skrevet 19. januar 2007 #7492 Skrevet 19. januar 2007 Du kan komme hit først og kjøre med oss da vet du.
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2007 #7493 Skrevet 19. januar 2007 No har eg lest heilt til side 100! Eg vart skikkelig pessimistisk, då dansken aldri svarte, etter den mailen sjarmtroll sendte. Hadde nesten gitt opp håpet eg, og trudde at dansken hadde feiga ut. Men så ordna alt seg igjen. Dette er nervepirrande lesing altså, nesten som ein spennande roman. :blunke: Og det beste av alt, er at dette skjer IRL. Gledar meg til å lesa fortsettelsen!
Gjest Solsikke Skrevet 19. januar 2007 #7494 Skrevet 19. januar 2007 Jeg brukte halvannen time på å lese gjennom store deler av tråden her om dagen, og ble veldig skuffet når det plutselig ikke var noe mer om dansken. Noen mulighet for å få vite hvordan det endte til slutt? :kgblunk: Veldig underholdende tråd dette, kunne ønske jeg hadde oppdaget den mens det pågikk!
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2007 #7495 Skrevet 19. januar 2007 Fy filleren. No har eg lest heilt til side 175, for så å oppdaga at sjarmtrollet ikkje vil skriva meir om dansken her inne. Eg som har vore så flink å lesa gjennom alle dei sidene, og så får eg ikkje vita korleis det går. Er det nokon som helst sjanse for at eg også kan få tilgang til den der Bloggen, der alle "hemmelighetane" no blir skrive? Eller tar ikkje Jenteligaen imot nye medlemmar? No er eg like trist som sjarmtroll er kvar gang ho ikkje høyrer frå dansken.
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2007 #7496 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jeg brukte halvannen time på å lese gjennom store deler av tråden her om dagen, og ble veldig skuffet når det plutselig ikke var noe mer om dansken. Noen mulighet for å få vite hvordan det endte til slutt? :kgblunk: Veldig underholdende tråd dette, kunne ønske jeg hadde oppdaget den mens det pågikk! ← Ja, gjett om eg har det på same måten no? Og eg brukte mykje meir enn halvannan time på å lesa store delar av tråden - eg brukte mange timar kvar dag, i fleire dagar! Eg hadde heller ingen mulighet til å delta i denne tråden då diskusjonane om dansken foregjekk for fullt, fordi eg ikkje var medlem her inne på den tida! Oppdaga denne tråden først for svært kort tid sidan... Eg elskar slike trådar som dette, så eg hadde nok vore superaktiv her inne, om eg hadde vore på KG då historien om dansken starta for snart 1 år sidan! Me får trøsta kvarandre eg og du Nevdulinien, og kryssa fingrane for at me får høyra korleis det gjekk vidare med sjarmtroll og dansken. Endret 19. januar 2007 av Mirabella76
Annie Skrevet 19. januar 2007 #7497 Skrevet 19. januar 2007 Dere får sende et PM til Sjarmtroll og høre om hun kan fortelle dere slutten. Jeg har og er med i ligaen, men dette må hun fortelle om selv. Beklager jenter, men hun gjorde det for å verne om privatlivet sitt, som ble veldig offentlig her en stund. Håper dere skjønner det. Og ligaen er nok dessverre stengt for flere medlemmer ja. Men send en PM til Sjarmis dere, kanskje dere får vite det dere lurer på.
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2007 #7498 Skrevet 19. januar 2007 Dere får sende et PM til Sjarmtroll og høre om hun kan fortelle dere slutten. Jeg har og er med i ligaen, men dette må hun fortelle om selv. Beklager jenter, men hun gjorde det for å verne om privatlivet sitt, som ble veldig offentlig her en stund. Håper dere skjønner det. Og ligaen er nok dessverre stengt for flere medlemmer ja. Men send en PM til Sjarmis dere, kanskje dere får vite det dere lurer på. ← Ja, eg får vel senda ei PM til sjarmtroll då! For det er så trist om eg ikkje skal få med meg slutten av denne spesielle historien... Eg er så fascinert av historiar om personar som blir kjent på slike uvanlige og tilfeldige måtar - og spesielt om det endar med eit seriøst forhold, og etterkvart bryllup, barn og heile pakka. Så synd at ligaen er stengt for nye medlemmar. Kvifor det egentlig?
Annie Skrevet 19. januar 2007 #7499 Skrevet 19. januar 2007 Så synd at ligaen er stengt for nye medlemmar. Kvifor det egentlig? ← Nå er ikke jeg utnevnt som talsperson for Ligaen, men jeg kan svare deg allikevel. Jenteligaen ble til ettersom historien med Dansken tok til. Noen kom til og noen har falt fra. De som i dag kaller seg medlemmer av Jenteligaen, er de som har vært med som aktive mer eller mindre hele tiden. Bloggen har blitt vårt fristed. Der deler vi sorger og gleder på et LANGT mer personlig plan enn ellers her på KG. Der bruker vi våre egentlige navn og vi har blitt som en "syklubb" om du vil. Håper du fikk svar på spørsmålet ditt.
Mirabella76 Skrevet 19. januar 2007 #7500 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Nå er ikke jeg utnevnt som talsperson for Ligaen, men jeg kan svare deg allikevel. Jenteligaen ble til ettersom historien med Dansken tok til. Noen kom til og noen har falt fra. De som i dag kaller seg medlemmer av Jenteligaen, er de som har vært med som aktive mer eller mindre hele tiden. Bloggen har blitt vårt fristed. Der deler vi sorger og gleder på et LANGT mer personlig plan enn ellers her på KG. Der bruker vi våre egentlige navn og vi har blitt som en "syklubb" om du vil. Håper du fikk svar på spørsmålet ditt. ← Ja, eg skjønnar at det er slik det fungerer! Men som du seier, nokon fell frå. Kvifor ønskjer dåke ikkje nye medlemmar etterkvart då, slik at ikkje antalet medlemmar stadig synker? Eg har ingenting imot å vera personlig, og stå fram med mitt egentlige navn der inne. :-D Men eg får jo ikkje bli med i jenteligaen uansett, så då hjelper vel det lite. Buhu, så strenge krav dåke har! Eg kunne jo ikkje laga meg profil her på KG, før eg i det heile tatt visste om at dette forumet eksisterte. Endret 19. januar 2007 av Mirabella76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå