Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Puh....no har eg lest heilt til side 55 i denne tråden, og fått med meg at sjarmtroll og dansken har begynt å snakka saman på MSN.;) Spennande dette her. :-D

Eg lurer på ein liten ting. Når eg skal lesa vidare i tråden, klarar eg berre å koma to sider fram om gangen.:( Eller så kan eg kun koma direkte til første eller siste side! Litt kjipt, for eg brukar jo lenger og lenger tid på å koma fram der eg skal begynna å lesa, etter kvart som eg kjem utover i tråden... Er det nokon mulighet for å koma direkte til den sida eg vil til, som eg ikkje har oppdaga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Puh....no har eg lest heilt til side 55 i denne tråden, og fått med meg at sjarmtroll og dansken har begynt å snakka saman på MSN.;) Spennande dette her. :-D

Eg lurer på ein liten ting. Når eg skal lesa vidare i tråden, klarar eg berre å koma to sider fram om gangen.:( Eller så kan eg kun koma direkte til første eller siste side! Litt kjipt, for eg brukar jo lenger og lenger tid på å koma fram der eg skal begynna å lesa, etter kvart som eg kjem utover i tråden... Er det nokon mulighet for å koma direkte til den sida eg vil til, som eg ikkje har oppdaga?

Sender deg en PM snart jeg ;):):klem:

Skrevet

Hvis du lagrer siden du står på som bokmerke, da kommer du tilbake der du avsluttet :) Så slipper du dette peset meg å måtte gå to og to sider fram.

Skrevet (endret)
Hvis du lagrer siden du står på som bokmerke, da kommer du tilbake der du avsluttet :) Så slipper du dette peset meg å måtte gå to og to sider fram.

Tusen takk.:) Kor finner eg der det står bokmerke?

Endret av Mirabella76
Gjest Dallandra
Skrevet

Helt øverst i nettleservinduet, der hvor det står Fil, Rediger, Vis , Gå osv...Klikk på Bokmerker.

Skrevet

Det er sikkert eg som er heilt fjern no, men eg finner det fortsatt ikkje.:klø:

Helt øverst i nettleservinduet, der hvor det står Fil, Rediger, Vis , Gå osv...Klikk på Bokmerker.

Skrevet

Hvis du klikker på boksen øverst til venstre, hvor det står antall sider, kommer det opp et vindu hvor du kan taste inn hvilket sidetall du vil til. Er du på "Mine innlegg", kan du klikke på tegningen av to ark ved siden av sidetallene og få opp samme boks. :)

Skrevet (endret)

Å, no skjønte eg det! :hoppe: Visste ikkje at det gjekk an å trykka der eg. Tusen takk. :blomst:

Hvis du klikker på boksen øverst til venstre, hvor det står antall sider, kommer det opp et vindu hvor du kan taste inn hvilket sidetall du vil til. Er du på "Mine innlegg", kan du klikke på tegningen av to ark ved siden av sidetallene og få opp samme boks. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet
Hvis du klikker på boksen øverst til venstre, hvor det står antall sider, kommer det opp et vindu hvor du kan taste inn hvilket sidetall du vil til.

Jeg gjør som Daria sier her. Det bokmerkegreiene skjønte jeg ikke... :klø:

Skrevet

Hmm? Nei, det skjønte ikke jeg heller! Holder meg til den gode gamle måten jeg.. :ler:

Skrevet

Jeg kunne ikke det Daria snakker om, så da er bokmerking ok. Men nå har jeg jo lært av Daria jeg også :)

Skrevet

Nei, dei der bokmerkegreiene fann heller aldri eg ut av - så det var bra at det fanst ein annan måte å koma fram til eit bestemt sidetal på. :)

Jeg gjør som Daria sier her. Det bokmerkegreiene skjønte jeg ikke... :klø:

Skrevet

Da har jeg jammen lært noe nytt i dag og! Alt hva man lærer :)

Skrevet

No har eg lest heilt til side 80. :smilorange:

Koselig å sjå at kontakten med dansken blir stadig hyppigare, og at dåke flørtar med kvarandre på MSN.;) Eg er så spent på korleis historien utviklar seg vidare! :klem1:

Skrevet

:overrasket: Jøss, dette må jeg prøve. det Daria forklarte skjønte jeg ikke, finner ikke de to 'arkene'.

Lærer noe nytt hver dag. :ler:

Ellers er jeg bare her og drar opp dagboka fra side to. Går og legger meg, sliten etter å ha svømt 1500m i dag. :-D

Nattinatt. :klem:

(Også er tørketrommelen ferdig, så da har jeg ingen gyldig grunn til å sitte her lenger.. :ler: )

Skrevet

Var boka vår nede på side to??

Takk for god innsats loffen! keep up the good work :-D

:ler:

Jeg har sååå lyst til å shoppe i dag...men det går ikke tror jeg.

Snart så bugner det av vårnytt som frister. Jippi.

Når det gjelder Lost;

dere som ikke har sett det; kjøp den på DVD!

Man blir helt avhengig ;)

Ha en strålende dag alle sammen! :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Når det gjelder Lost;

dere som ikke har sett det; kjøp den på DVD!

Man blir helt avhengig ;)

Nettopp derfor jeg holder meg unna!!! ;):ler:

Dere har klart å hooke meg på SATC. Det får holde!!

Skrevet
:overrasket:  Jøss, dette må jeg prøve. det Daria forklarte skjønte jeg ikke, finner ikke de to 'arkene'.

Når du er på Mine innlegg, står de rett etter navnet på tråden (en liten hvit flekk...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...