Daria Skrevet 12. januar 2007 #7421 Skrevet 12. januar 2007 Hvis du synes det er imponerende, skulle du sett den elegante landingen jeg kommer til å ta i sofaen i kveld
Gjest Dallandra Skrevet 12. januar 2007 #7424 Skrevet 12. januar 2007 Men assa, i Trøndelagen så var taske noe helt annet ettersom jeg kan huske. ← Var og er.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #7425 Skrevet 12. januar 2007 Ønsker dere en heeeeeeeeerlig helg jenter Håper dere koser dere masse
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #7426 Skrevet 13. januar 2007 Helgen har startet herlig med besøk hos ei venninne og siste sesong av SATC!!
Annie Skrevet 13. januar 2007 #7427 Skrevet 13. januar 2007 Hørtes bra ut! Prinsessa og jeg har vært på håndballturnering på morran. Kom hjem for en halvtime siden. Så nå er dagen godt i gang, og det for leeenge siden!! Det er ingen vane at jeg står tidlig opp i helgene, og ikke skal det bli det heller...
Gjest Dallandra Skrevet 13. januar 2007 #7429 Skrevet 13. januar 2007 Hmm... Jaja, dere får iallfall mye utav dagen!!! Husker den gangen jeg var aktiv i konkurranser, - da var jeg alltid ferdig med mitt først, sånn ca klokka 930. Og måtte vente til ALLE ANDRE var ferdige sånn nærmere 4-5... Got lost i Trondheim mang en gang.
Annie Skrevet 13. januar 2007 #7430 Skrevet 13. januar 2007 Turneringen for hennes del var vel ferdig litt før halv 10, men vi var litt i hallen. Heldigvis slipper vi å vente på alle andre. Det er mere treningsturneringer enn skikkelige, for de får ikke premier eller noe. Det er kamper for kampenes skyld.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2007 #7431 Skrevet 14. januar 2007 *Bare innom en liten tur, før jeg blåser bort.*
Impala Skrevet 14. januar 2007 #7432 Skrevet 14. januar 2007 Her er det lenge siden jeg har vært og det beklager jeg selvfølgelig. Men dere som har lest i dagboka mi har sett at jeg har vært opptatt med besøk, jobben og i tillegg så har jeg vært utrolig trøtt og sliten på kveldene (er jo gravidd må vite). Men nå driver jeg og oppdaterer meg sånn at dette forhåpentligvis ikke skal gjenta seg igjen Må inn og oppdatere meg i bloggen også nå. Fortsatt fin søndag
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2007 #7433 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Her er det lenge siden jeg har vært og det beklager jeg selvfølgelig. Men dere som har lest i dagboka mi har sett at jeg har vært opptatt med besøk, jobben og i tillegg så har jeg vært utrolig trøtt og sliten på kveldene (er jo gravidd må vite). Men nå driver jeg og oppdaterer meg sånn at dette forhåpentligvis ikke skal gjenta seg igjen Må inn og oppdatere meg i bloggen også nå. Fortsatt fin søndag ← Så lenge du ikke glemmer oss vet du :-D Vampen; Siste sesong ja......da må du gjøre som meg og starte fra børjan av igjen etterpå Det har jeg sikkert gjort..........sånn ca..............6 ganger eller noe nå? Kommer ALDRI til å bli lei. Jeg husker jeg "fant" denne serien leeeenge før alle andre så den i Norge. Den gikk til å begynne med ikke på Tv3, men på Tv1000 av alle ting. Et par timer på fredagskveldene var det. Til å begynne med trodde jeg det var en av de sedvanlige programmene som går på den tiden på Tv1000 (det var før midnatt en gang). Og når den i tillegg hette Sex & the city må skjønne! Any how, allerede da var jeg hekta og har vært lidenskapelig fan siden. Et lite bilde til ære; Endret 17. februar 2007 av Trille
Mirabella76 Skrevet 14. januar 2007 #7434 Skrevet 14. januar 2007 (endret) No har eg lest til side 35 i tråden din, sjarmtroll! Ein utrulig flott historie om deg og dansken. Håpar den enda bra! Eg fekk nemlig ikkje lest lenger i kveld, så eg er så spent på korleis det gjekk vidare! Så langt har eg fått med meg at du har fått mail nr 2 frå dansken. Det vil jo ta ein evighet å lesa gjennom alle desse sidene, så eg håpar du kan gi meg ei lita oppdatering på korleis det heile utvikla seg. Så lenge du ikke glemmer oss vet du :-D Vampen; Siste sesong ja......da må du gjøre som meg og starte fra børjan av igjen etterpå Det har jeg sikkert gjort..........sånn ca..............6 ganger eller noe nå? Kommer ALDRI til å bli lei. Jeg husker jeg "fant" denne serien leeeenge før alle andre så den i Norge. Den gikk til å begynne med ikke på Tv3, men på Tv1000 av alle ting. Et par timer på fredagskveldene var det. Til å begynne med trodde jeg det var en av de sedvanlige programmene som går på den tiden på Tv1000 (det var før midnatt en gang). Og når den i tillegg hette Sex & the city må skjønne! Any how, allerede da var jeg hekta og har vært lidenskapelig fan siden. Et lite bilde til ære; ← Endret 17. februar 2007 av Trille
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2007 #7435 Skrevet 14. januar 2007 No har eg lest til side 35 i tråden din, sjarmtroll! Ein utrulig flott historie om deg og dansken. Håpar den enda bra! Eg fekk nemlig ikkje lest lenger i kveld, så eg er så spent på korleis det gjekk vidare! Så langt har eg fått med meg at du har fått mail nr 2 frå dansken. Det vil jo ta ein evighet å lesa gjennom alle desse sidene, så eg håpar du kan gi meg ei lita oppdatering på korleis det heile utvikla seg. ← Hei Mirabella Morsomt å se at det enda er nykommere her inne! Ja, historien er søt den og det er jammen rart å tenke på at det er snart 1 år siden jeg startet tråden... jeg sluttet for en god stund siden å skrive noe konkret om det her inne.. Av flere årsaker egentlig. Men det gikk lengre enn bare et par mailer det ble en god del av dem, sms, chat etc. Skjønner det kan være for mye å lese hele historien, det ble jammen noen sider. Men igjen jeg skriver ikke mer om det her inne, ihvertfall ikke pr.nå.. Takk for at du la igjen et spor! kom gjerne innom igjen
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2007 #7436 Skrevet 15. januar 2007 BUHUUUUUU: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/15/488906.html Jeg som har så dilla på denne serien nå kan liksom ikke helt skjønne hvordan det blir når det er over Ha en strålende dag alle sammen!
loffen Skrevet 15. januar 2007 #7437 Skrevet 15. januar 2007 Aldri sett på den serien jeg da. Men så ser jeg jo så lite på TV-serier..hm.
Gjest Dallandra Skrevet 15. januar 2007 #7438 Skrevet 15. januar 2007 Valgte bort Lost jeg da det begynte. Så etpar episoder tror jeg og bestemte meg for å ikke se den. Rett og slett fordi jeg ville blitt hekta, og for min del holder det med EN kveld i uka hvor tv'n går foran det meste. Deilig å være hjemme!!! Fikk gjort det jeg måtte på jobb i dag også, første gang på lenge at jeg ikke har med meg bagasje hjem.
Daria Skrevet 15. januar 2007 #7439 Skrevet 15. januar 2007 Har heller ikke fullt med på Lost -ser i det hele tatt svært få serier for tiden...
Mirabella76 Skrevet 15. januar 2007 #7440 Skrevet 15. januar 2007 Hei Mirabella Morsomt å se at det enda er nykommere her inne! Ja, historien er søt den og det er jammen rart å tenke på at det er snart 1 år siden jeg startet tråden... jeg sluttet for en god stund siden å skrive noe konkret om det her inne.. Av flere årsaker egentlig. Men det gikk lengre enn bare et par mailer det ble en god del av dem, sms, chat etc. Skjønner det kan være for mye å lese hele historien, det ble jammen noen sider. Men igjen jeg skriver ikke mer om det her inne, ihvertfall ikke pr.nå.. Takk for at du la igjen et spor! kom gjerne innom igjen ← Så koselig at det vart meir enn berre to mailar. Skjønnar at eg blir nødt til å lesa vidare i tråden, for å få med meg fortsettelsen. Sjølv om du ikkje skriver meir her inne om deg og han danske fyren...kan eg likevel spørja om dåke er sammen i dag? Eller er det ein hemmelighet og?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå