Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du synes det er imponerende, skulle du sett den elegante landingen jeg kommer til å ta i sofaen i kveld :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utvilsomt -elegant og fjellstøtt.

Gjest Dallandra
Skrevet
Men assa, i Trøndelagen så var taske noe helt annet :overrasket:  ettersom jeg kan huske.

Var og er. :ler:

Skrevet

Ønsker dere en heeeeeeeeerlig helg jenter :klem:

Håper dere koser dere masse :)

Skrevet

Helgen har startet herlig med besøk hos ei venninne og siste sesong av SATC!!

:hjerter_rundt:

Skrevet

Hørtes bra ut!

Prinsessa og jeg har vært på håndballturnering på morran. Kom hjem for en halvtime siden. Så nå er dagen godt i gang, og det for leeenge siden!! :overrasket: Det er ingen vane at jeg står tidlig opp i helgene, og ikke skal det bli det heller... ;)

Skrevet

Turneringen var ferdig kl 10? :overrasket: :klø:

Gjest Dallandra
Skrevet

Hmm... Jaja, dere får iallfall mye utav dagen!!! Husker den gangen jeg var aktiv i konkurranser, - da var jeg alltid ferdig med mitt først, sånn ca klokka 930. Og måtte vente til ALLE ANDRE var ferdige sånn nærmere 4-5...

Got lost i Trondheim mang en gang. :hoho:

Skrevet

Turneringen for hennes del var vel ferdig litt før halv 10, men vi var litt i hallen.

Heldigvis slipper vi å vente på alle andre. Det er mere treningsturneringer enn skikkelige, for de får ikke premier eller noe. Det er kamper for kampenes skyld.

Skrevet

Her er det lenge siden jeg har vært og det beklager jeg selvfølgelig.

Men dere som har lest i dagboka mi har sett at jeg har vært opptatt med besøk, jobben og i tillegg så har jeg vært utrolig trøtt og sliten på kveldene (er jo gravidd må vite).

Men nå driver jeg og oppdaterer meg sånn at dette forhåpentligvis ikke skal gjenta seg igjen :ler:

Må inn og oppdatere meg i bloggen også nå.

Fortsatt fin søndag :klem:

Skrevet (endret)
Her er det lenge siden jeg har vært og det beklager jeg selvfølgelig.

Men dere som har lest i dagboka mi har sett at jeg har vært opptatt med besøk, jobben og i tillegg så har jeg vært utrolig trøtt og sliten på kveldene (er jo gravidd må vite).

Men nå driver jeg og oppdaterer meg sånn at dette forhåpentligvis ikke skal gjenta seg igjen :ler:

Må inn og oppdatere meg i bloggen også nå.

Fortsatt fin søndag :klem:

Så lenge du ikke glemmer oss vet du :-D :klem:

Vampen;

Siste sesong ja......da må du gjøre som meg og starte fra børjan av igjen etterpå :ler:

Det har jeg sikkert gjort..........sånn ca..............6 ganger eller noe nå? ;)

Kommer ALDRI til å bli lei.

Jeg husker jeg "fant" denne serien leeeenge før alle andre så den i Norge.

Den gikk til å begynne med ikke på Tv3, men på Tv1000 av alle ting.

Et par timer på fredagskveldene var det.

Til å begynne med trodde jeg det var en av de sedvanlige programmene som går på den tiden på Tv1000 (det var før midnatt en gang).

Og når den i tillegg hette Sex & the city må skjønne! :ler:

Any how, allerede da var jeg hekta og har vært lidenskapelig fan siden.

Et lite bilde til ære;

Endret av Trille
Skrevet (endret)

No har eg lest til side 35 i tråden din, sjarmtroll! Ein utrulig flott historie om deg og dansken.;) Håpar den enda bra! Eg fekk nemlig ikkje lest lenger i kveld, så eg er så spent på korleis det gjekk vidare! Så langt har eg fått med meg at du har fått mail nr 2 frå dansken. Det vil jo ta ein evighet å lesa gjennom alle desse sidene, så eg håpar du kan gi meg ei lita oppdatering på korleis det heile utvikla seg.:)

Så lenge du ikke glemmer oss vet du :-D :klem:

Vampen;

Siste sesong ja......da må du gjøre som meg og starte fra børjan av igjen etterpå :ler:

Det har jeg sikkert gjort..........sånn ca..............6 ganger eller noe nå? ;)

Kommer ALDRI til å bli lei.

Jeg husker jeg "fant" denne serien leeeenge før alle andre så den i Norge.

Den gikk til å begynne med ikke på Tv3, men på Tv1000 av alle ting.

Et par timer på fredagskveldene var det.

Til å begynne med trodde jeg det var en av de sedvanlige programmene som går på den tiden på Tv1000 (det var før midnatt en gang).

Og når den i tillegg hette Sex & the city må skjønne! :ler:

Any how, allerede da var jeg hekta og har vært lidenskapelig fan siden.

Et lite bilde til ære;

Endret av Trille
Skrevet
No har eg lest til side 35 i tråden din, sjarmtroll! Ein utrulig flott historie om deg og dansken.;) Håpar den enda bra! Eg fekk nemlig ikkje lest lenger i kveld, så eg er så spent på korleis det gjekk vidare! Så langt har eg fått med meg at du har fått mail nr 2 frå dansken. Det vil jo ta ein evighet å lesa gjennom alle desse sidene, så eg håpar du kan gi meg ei lita oppdatering på korleis det heile utvikla seg.:)

Hei Mirabella :)

Morsomt å se at det enda er nykommere her inne!

Ja, historien er søt den :) og det er jammen rart å tenke på at det er snart 1 år siden jeg startet tråden...

jeg sluttet for en god stund siden å skrive noe konkret om det her inne..

Av flere årsaker egentlig.

Men det gikk lengre enn bare et par mailer ;) det ble en god del av dem, sms, chat etc.

Skjønner det kan være for mye å lese hele historien, det ble jammen noen sider.

Men igjen jeg skriver ikke mer om det her inne, ihvertfall ikke pr.nå..

Takk for at du la igjen et spor! kom gjerne innom igjen :):klem:

Skrevet

Aldri sett på den serien jeg da. Men så ser jeg jo så lite på TV-serier..hm. :sjenert:

:ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

Valgte bort Lost jeg da det begynte. Så etpar episoder tror jeg og bestemte meg for å ikke se den. Rett og slett fordi jeg ville blitt hekta, og for min del holder det med EN kveld i uka hvor tv'n går foran det meste.

Deilig å være hjemme!!! Fikk gjort det jeg måtte på jobb i dag også, første gang på lenge at jeg ikke har med meg bagasje hjem. :)

Skrevet

Har heller ikke fullt med på Lost -ser i det hele tatt svært få serier for tiden...

Skrevet
Hei Mirabella :)

Morsomt å se at det enda er nykommere her inne!

Ja, historien er søt den :) og det er jammen rart å tenke på at det er snart 1 år siden jeg startet tråden...

jeg sluttet for en god stund siden å skrive noe konkret om det her inne..

Av flere årsaker egentlig.

Men det gikk lengre enn bare et par mailer ;) det ble en god del av dem, sms, chat etc.

Skjønner det kan være for mye å lese hele historien, det ble jammen noen sider.

Men igjen jeg skriver ikke mer om det her inne, ihvertfall ikke pr.nå..

Takk for at du la igjen et spor! kom gjerne innom igjen :)  :klem:

Så koselig at det vart meir enn berre to mailar.:) Skjønnar at eg blir nødt til å lesa vidare i tråden, for å få med meg fortsettelsen.;)

Sjølv om du ikkje skriver meir her inne om deg og han danske fyren...kan eg likevel spørja om dåke er sammen i dag? Eller er det ein hemmelighet og?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...