Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angelina ville jeg ikke sett ut som, hun syns jeg ikke er pen i det hele tatt. Ser bare rar ut med den store munnen.... Catherine derimot er nydelig! Var i hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket: Her inne har ikke jeg vært på sikkert femti sider!!! Makan... :overrasket: Men vi sees jo i bloggen da!! :sjarmor:

Hei alle søte liga jenter!! hihi

Skrevet

JAAA det hadde jeg! Forresten så er ikke dette en SÅNN frædda'. Sambo skal opp kl 5 i morra tidlig og jobbe 12 timer.... :sur: Samme på søndag forresten. Vi får heller ta det igjen til uka! :Hehe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har hatt fri i to dager jeg så freddan glemte jeg ja! :sjenert:

Skrevet

Jeg har IKKE glemt at det er FRAEDDAN! :sjarmor:

Har lada opp i hele dag jeg!

Gjest Dallandra
Skrevet

Men det gjorde jeg!! Hvorfor gjorde ikke du det da Sesi? :klø:

Skrevet

Kom inn nå, så jeg vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det i stad...

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
:overrasket: Her inne har ikke jeg vært på sikkert femti sider!!! Makan...  :overrasket: Men vi sees jo i bloggen da!! :sjarmor:

Hei alle søte liga jenter!! hihi

Det går jo IKKE vennen!

Skjerping nå ;) og det sier jeg liksom :ler:

Men dette er da Jenteligaen vår!! hehe

:klem:

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva skjer alle sammen?

Håper dere alle får en strååååååååålende helg!!

Jeg koser meg foreløpig med en god frokost, surfing og bare kos :)

Venter ellers på at noe gøy skjer snart ;):ler::sjarmor:

:klem:

Skrevet

Jeg er her, men det har jeg egentlig ikke tid til! Skal bake 60 boller og sjokoladekake og pizza, samt ordne til storinnrykk av 15 8 åringer i morra.

Skrevet
Hallo jenter!!! Bare innom og hilser på etter en særs dårlig dag. Noen ganger får jeg fryktelig lyst på en hodetransplantasjon. Migrene er no' dritt!!!

Tja... mannen foreslår noe sånt: Hode 1 eller sånt: Hode 2 men jeg får se. Tenke litt mer... evt finne et som tenker litt bedre enn disse...

:hoho:

Skrevet
Dere MÅ se denne her: Dad at Comedy Barn  :legrine:

:legrine::legrine:

Jeg er her, men det har jeg egentlig ikke tid til! Skal bake 60 boller og sjokoladekake og pizza, samt ordne til storinnrykk av 15 8 åringer i morra.

Lykke til! Føler med deg!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det gååååååår så bra!

Du har full kontroll det er jeg sikker på :)

Skrevet

Jada jeg hadde det. Selvom det ikke så sånn ut en stund!! :ler: 2 kjøkken maskiner i gang samtidig. Den ene med sjokoladekake, den andre med bolledeig.

Da sjokoladekaka var ferdig, så stekte jeg den, vaska bollen og laget pizzadeig. og mens bolledeigen hevet så laget jeg sjokoladefyll til kaka og pizzasaus.

Da det var gjort så trillet jeg ut bollene og lot dem stå å heve til vi var ferdige med å spise. Ble 38 boller, for jeg liker dem litt store.

MEEEN, så har Prinsessa vært syk i hele dag med :kvalm: , og nå ser det ut til at selskapet må flyttes en uke. Og hvor skal jeg gjøre av alle de bollene og kaka i en hel uke?? Frysern er full!!! :sur:

Stakkars Prinsessa :troest: Hun har vært så slapp og ikke orket noe i dag. Det lille hun har fått i seg har kommet opp igjen med en gang. Hun har faktisk ikke vært å tissa i dag engang! :overrasket: Må få i henne mer væske i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...