Annie Skrevet 3. januar 2007 #7321 Skrevet 3. januar 2007 Dere er mer prioritert fra og med i dag faktisk!! Nå er dagene endelig mine igjen, jeg er frisk, og klar for det meste nå er jeg her igjen. Skal se jeg kommer til å dukke opp på msn til stadighet også ← :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #7322 Skrevet 3. januar 2007 Sjarmtroll, Sjarmtroll, Sjarmtroll!!!! Nå er du herved etterlyst!
loffen Skrevet 3. januar 2007 #7323 Skrevet 3. januar 2007 Bare innom og stempler i filmens reklamepause. Men den går på TV3, så det blir vel et par pauser til.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #7326 Skrevet 4. januar 2007 Sjarmtroll, Sjarmtroll, Sjarmtroll!!!! Nå er du herved etterlyst! ← HER ER JEEEEEEEG!!! :-D Begynner nesten å gråte når det går opp for meg hvor lenge det er siden jeg var her sist Det er jo helt krise å ikke være innom sin egen dagbok Desto mer glad ble jeg når jeg ser at den IKKE er død, at den lever i beste velgående!! Jeg er tilbake nå, og muligens med ny Jenteligahistorie Stor til dere gode, skjønne jenter som er med på å holde liv i Jenteligaen!
Daria Skrevet 4. januar 2007 #7328 Skrevet 4. januar 2007 Sjarmtroll Long time no see... Tror vi har adoptert denne som fellesbok...
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #7329 Skrevet 4. januar 2007 Der er du jo sjarmis! Hvorfor svarer du meg ikke på msn? Jeg er klar for å ringe nå!!!
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #7330 Skrevet 4. januar 2007 For jeg var ikke ved pc'en! Nå er det 10..9...8.. etc til vi ringes, ikke lenge til nå! :-D Daria; Det høres veeeldig bra ut det!! :-D Husker dere aktiviteten her inne for snart ett år siden?? vi skal dit igjen vet du Saavner det jeg. Tenk da har vi i ligaen bursdag
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #7332 Skrevet 4. januar 2007 Nå har jeg jammen fått rotet meg inn i dagboken TO ganger på en dag Men altså, helt seriøst dette er jo bare merkelig. Som jeg sa til Prinsesse-vil-ikke her, det er som om jeg har hatt en timelap her!! Hvor har jeg vært de siste ukene liksom?? Det var aldri meningen å ta pause fra KG som sådan, det var bare tid for å.... ja dere vet, etter alt styret. Men dette kan jo som sagt ikke fortsette som sagt, savner dere jo
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #7333 Skrevet 4. januar 2007 Skjønte ikke at det var meg du snakket om jeg sjarmis! Jeg bare.. hmm, hæ? Kjenner vi noen som heter prinsesse vil ikke... Tror jeg må bytte navnet mitt tilbake til Silla jeg altså. Blir bare rot i hodet mitt nå. Takk for praten i dag vennen! Godt å se deg her igjen!
Gjest Sesi Skrevet 4. januar 2007 #7334 Skrevet 4. januar 2007 Skjønte ikke at det var meg du snakket om jeg sjarmis! Jeg bare.. hmm, hæ? Kjenner vi noen som heter prinsesse vil ikke... ←
Annie Skrevet 4. januar 2007 #7335 Skrevet 4. januar 2007 Skjønte ikke at det var meg du snakket om jeg sjarmis! Jeg bare.. hmm, hæ? Kjenner vi noen som heter prinsesse vil ikke... Tror jeg må bytte navnet mitt tilbake til Silla jeg altså. Blir bare rot i hodet mitt nå. Takk for praten i dag vennen! Godt å se deg her igjen! ← Ingen tvil om at du er blond nei!
Gjest Dallandra Skrevet 4. januar 2007 #7336 Skrevet 4. januar 2007 Hallo jenter!!! Bare innom og hilser på etter en særs dårlig dag. Noen ganger får jeg fryktelig lyst på en hodetransplantasjon. Migrene er no' dritt!!!
Gjest Dallandra Skrevet 4. januar 2007 #7338 Skrevet 4. januar 2007 Tja... mannen foreslår noe sånt: Hode 1 eller sånt: Hode 2 men jeg får se. Tenke litt mer... evt finne et som tenker litt bedre enn disse...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå