Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det smittsomt? :overrasket:

JA!!!!

Så snart begynner du å lage møbler! Dessuten kaller du en fotballbane for et eller annet COLOR XXX

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snekret et bord da jeg 10, etter det har det vært dårlig med møbelproduksjon... Men det er jo et flott stadion, selv om navnet er teit...

Skrevet (endret)

Jeg snekret et bord da jeg 10, etter det har det vært dårlig med møbelproduksjon... Men det er jo et flott stadion, selv om navnet er teit...

Ja den er flott, men navnet :riste:

Endret av Jerle
Skrevet (endret)
Har safran liggende fra jeg var i Ungarn i 2002, der er det nye billigere og selges overalt, så jeg tenkte at det var jo kjekt å ha...  :sjenert:

Nå er det jo snart for seint å lage lussekatter, så da kan du lage paella i stedet! ;)

(Holder ikke krydder seg i åresvis da? Dette kan vi spörre om på matforumet! ;))

I dag har jeg hatt en skikkelig merkelig dag på jobb. :klø: Hadde en hastesak, men var avhengig av tre andre får å få det gjort. Det gikk skikkelig dritt og jeg var stressa hele dagen. Ikke noe saerlig samarbeidsvillige folk jeg hadde med å gjöre akkurat (skal legge til at det kanskje var min feil at det ble en hastesak ut av det... :sjenert: ). Belaget meg på overtid, men at jeg sikkert ikke ville få det gjort uansett siden de usamarbeidsvillige sikkert ikke ville jobbe overtid. Så plutselig, *pling*, löste alt seg, fem minutter för normal arbeidstid var over. Helt utrolig!

Moralen er: Du skal aldri ta et nei for et nei! :sjarmor:

Endret av Amadea
Skrevet

:legrine:

Min safran er minst 5 år gammel. Bruker litt i ris innimellom når jeg husker på at den er i skapet.

Lussekatter liker ikke ungene mine. Heldigvis! :ler: Det er nok baking i desember som det er.

Jeg har forresten besøkt Arsenals nye fotballbane. 'Emirates' heter den da. :ler: Kan risikerer at noen går i luka og spør etter bilett til Dubai.

Skrevet

Med andre ord -jo eldre det er, jo mer kan du bruke...

Jeg har forresten besøkt Arsenals nye fotballbane. 'Emirates' heter den da.  :ler:  Kan risikerer at noen går i luka og spør etter bilett til Dubai.

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg kan ikke snakke fordi mannen hører på musikk, men mannen kan nynne med fordi..?? Men han har øreklokker og da blir den derre nynninga hans litt... huff.

I dag har det skjedd litt mer enn jeg setter pris på på hjemstedet mitt. :(

Skrevet
Jeg har forresten besøkt Arsenals nye fotballbane. 'Emirates' heter den da.  :ler:  Kan risikerer at noen går i luka og spør etter bilett til Dubai.

:hoho:

Skrevet

Gidder ikke hoppe, jeg bare daffer etter... :ler:

Skrevet

God morgen Ligrer!! :)

I dag har jeg vært effektiv på morran!

Har tømt oppvaskmaskinen, smurt skolemat, støvsugd første etasje og trappa opp til 2, satt en bolledeig og rydda. NÅ skal jeg kose meg med kaffe her. :)

Skrevet
:overrasket: *imponert* Og litt skremt -jeg vet når du la deg i natt...
Skrevet

Syntes egentlig jeg var flink som kom meg på jobb nyvasket og påkledd før 9, men jeg skjønner jo nå at burde rukket å ta oppvasken og pakke inn julegavene før jeg dro :ler:

Skrevet

Kjøpte meg skoesken i går jeg også. Kun 599 kr :hoppe:

Gleder meg :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...