Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

:ler: Greide ikke det med skriftstørrelsen jeg da, som hadde tenkt å spørre forsiktig. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh dagboka heter jenteligaen! Aha tror jeg må ta meg litt kaffe.. :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!!! Her var det skjedd ting siden i går ser jeg! Jenteligaen høres topp ut, toastmaster og underholder er stolt over å henge seg på :sjarmor: Du finner sikker på noe artig å skrive tilbake! Jeg har et par eksempler på hva du ikke bør skrive, etter å ha vært vestlending på følkehøgskole med et par dansker:

- Kneppe (som i å kneppe knapper, o.l.) betyr å kn*lle...

- Kossen (som i hvordan) betyr tisseluren sjøl!

Fikk en del merkverdige blikk da kan du si... Verdt å vite, i og med vi ikke vet hvor du er fra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kossen (som i hvordan) betyr tisseluren sjøl!

Nei. Kussen er F**** :ler: Ikke drive vranglære her - det skulle ta seg ut hvis sjarmtrollet begynner å sende mail om hva hun vil gjøre med kussen hans. Den går ikke. Vi skal jo gjerne ha dem helt frem til Graviditetsforumet :ler:

Bare si i fra hvis du trenger oversettelse, men i og med at han har bodd i Norge skjønner han sikkert alt du skriver :)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Juhu!!! Her var det skjedd ting siden i går ser jeg! Jenteligaen høres topp ut, toastmaster og underholder er stolt over å henge seg på  :sjarmor: Du finner sikker på noe artig å skrive tilbake! Jeg har et par eksempler på hva du ikke bør skrive, etter å ha vært vestlending på følkehøgskole med et par dansker:

- Kneppe (som i å kneppe knapper, o.l.) betyr å kn*lle...

- Kossen (som i hvordan) betyr tisseluren sjøl!

Fikk en del merkverdige blikk da kan du si... Verdt å vite, i og med vi ikke vet hvor du er fra :ler:

LOL, da vet vi hva jeg IKKE skal skrive..eller skal jeg det kanskje...I wonder.. :sjenert::ler:

Kom deg inn i det gode selskap Ginen, vi verver medlemer til Jenteligaen.

JA loffen - du er da selvskreven medlem må skjønne :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Nei. Kussen er F****  :ler:

Bare si i fra hvis du trenger oversettelse, men i og med at han har bodd i Norge Skjønner han sikkert alt du skriver  :)

:ler::ler::ler:

Jo, det gjør han nok.

Men det kan hende jeg spør deg jeg - må imponere litt vet du ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Åååh, så BRAAAA! - mail fra Dansken!!! :danse:

Du er så HELDIG altså - lever meg helt inn i følelsen du sitter med når du åpner en ny mail fra Han. :ler: Må selvfølgelig snylte litt på romantikken ettersom jeg er gift tobarnsmor sjøl. :sjenert: (vurderer å begynne å sende flirtemail til mannen min :sjarmor: ).

Nei altså - tenk at det skulle gå så bra liksom, over all forventning!  :klappe: Dette går absolutt rette veien altså. Bare tenk om du kunne servert historien om Dansken og Jenteligaen under bryllupsmiddagen da? :overrasket:  :hoppe: Skulle ikke forundre meg om det er nettop det du gjør en gang i fremtida! :ler:

Ja, jeg er så GLAD :hoppe:

Ja, ja vi holder planene om det storslagne bryllupet mellom oss jentene i Jenteligaen - tror det er best jeg :ler::ler:

Ps. Ja, benytt inspirasjonen til å sende noen mailer til mannen din :sjarmor:

(håper du er medlem i det gode selskap nå ;) )

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt denne tråden som gjest hele tiden og synes den har vært helt topp. Har til og med lagt inn et svar eller to :). For å svare nå, måtte jeg spore opp en gammle bruker jeg hadde... :)

Det jeg nå skal si er velmenende; men jeg anbefaler Sjarmtroll og alle andre i jenteligaen om å bremse litt nå. Nå er kontakten oppnådd og hva som skjer videre er for meg en privatsak. Jeg vet rett og slett ikke om jeg vil høre flere detaljer. Før eller senere må jo dansken få denne historien, det vil uansett være umulig å skjule den i lengden. Og jeg vet med meg selv, at hvis jeg ble sporet opp på denne måte ville jeg blitt utrolig smigret. MEN hvis jeg senere forstod at det jeg trodde var en privat e-mailutveksling mellom to (forelskede) personer var noe som ble delt av maaaaange andre - da ville jeg blitt utrolig såret og lei meg. Ja, jeg føler rett og slett at det er litt uetisk av meg å lese hva han svarer, da jeg vet at han overhodet ikke skrev med det i tankene (at flere skulle "høre" det altså).

Jeg vil også sette pris på å bli holdt oppdatert om hva som skjer sånn stort sett (ja, vi holder kontakten fremdeles) eller hvis det er noe nytt (Ja, nå skal vi møtes for første gang), det er bare kjekt. Men jeg tror, basert på erfaring i kjærlighetslivet, min begrensede kunnskap om gutter/menn, samt en tydelig magefølelse; hold igjen litt nå og la forholdet mellom deg og dansken utvikle seg mellom dere to.

Jeg ønsker dere faktisk alt godt og håper dette kan bli noe fint - også derfor dette svaret.

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei :)

Joda, jeg skjønner hva du mener, virkelig.

Og jeg er og enig i at hva som skjer videre i detaljer, det er en privatsak.

Til nå føler jeg at jeg kan stå inne for det som har blitt skrevet.

Det er viktig å ha i bakhodet at vi har tullet MYE i denne tråden, mye av det, helt på siden av det med Dansken og meg. Jeg vet ikke om jeg klarer å forklare det, men det er blitt mange internspøker - og jeg tror de fleste av oss skiller mellom det og det som faktisk er.

Nå skal det og nevnes, at jeg overhodet ikke har referert hele mailene han har skrevet, her inne. Det er utdrag, som jeg føler ikke har vært farlig å skrive.

Jeg skal ikke utlevere alt han sier, eller jeg for den del, her inne i plenum :)

"privat e-mailutveksling mellom to (forelskede) personer var noe som ble delt av maaaaange andre - da ville jeg blitt utrolig såret og lei meg"

han skal aldri trenge å bli såret eller lei seg for det, for jeg skal som sagt ikke dele mailene slik det er fra ham - her inne.

Takk for velmenende råd - klart det ikke skal bli som at han mailer med alle her inne - men med meg.

Men igjen; det lille jeg har sagt at han har skrevet, som fra den siste mailen er ikke så farlig å si tror jeg.

Men ja - jeg tar poenget :)

:klem:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du har fortalt for mye. Ingen private detaljer. Det er klart du ikke kan fortelle alt! *sukk* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Da var det dagbok her gitt! Schtilig! :sjarmor:

Synes heller ikke du har fortalt for mye, du har jo ikke akkurat copy-pastet hele greia til oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Grattis!!! Så utrolig morsomt---

det er ikke lett å følge med denne tråden da, for det er jo fjorten nye sider hver gang jeg er innom - men to mail fra kjekke, snille Dansken. Det er jo helt fantastisk!

*stiller med pauseunderholdning mellom middag og kaffe*

og baker gjerne kake - deilig bringebær-kake med mørk sjokolade-detaljer.... mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe::klappe::klappe:

Hehe, her sover jeg, gaar ut en tur og gaar jammen glipp av alt!! :ler:

Men saa ble jeg kjempe glad naar jeg saa han hadde svart!! :) Det her gaar virkelig rett vei!

Om jeg faar lov a kommentere det inlegget litt tidligere her, saa vil jeg si at jeg ikke syns du har utlevert Dansken, jeg tror de fleste fatter at det er en del tull her.. Om han hadde lest det og trodd vi var stein seriose hadde han kanskje blitt litt smaa redd, men haaper og tror han har mer humor og at han fatter det ja!

Men fra spok til alvor! ;) det her gaar nesten for fort! jeg maa jo rekke hjem til Norge til bryllupet skal staa!!

:kose:

(har naa meldt meg inn i jenteligaen jeg ogsaa :smoke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:hoppe:  :hoppe:  :klappe:  :klappe:

Hehe, her sover jeg, gaar ut en tur og gaar jammen glipp av alt!!  :ler:

Men saa ble jeg kjempe glad naar jeg saa han hadde svart!! :) Det her gaar virkelig rett vei!

Om jeg faar lov a kommentere det inlegget litt tidligere her, saa vil jeg si at jeg ikke syns du har utlevert Dansken, jeg tror de fleste fatter at det er en del tull her.. Om han hadde lest det og trodd vi var stein seriose hadde han kanskje blitt litt smaa redd, men haaper og tror han har mer humor og at han fatter det ja!

Ja, skulle tro det :forvirret: det har da overhodet ALDRI vært ment som noe annet fra min side :tristbla:

Men fra spok til alvor!  ;) det her gaar nesten for fort! jeg maa jo rekke hjem til Norge til bryllupet skal staa!!

:kose:

(har naa meldt meg inn i jenteligaen jeg ogsaa  :smoke: )

Velkommen i klubben :-D

Nå er det på tide at dere forteller meg om løst og fast i deres liv og!

kanskje det kan løses flere problemer?? :ler:

Du rekker nok hjem innen det ja ;):ler:

Vi skulle hatt en samling for Jenteligaen i sommer! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Har du skrevet tilbake til dansken?  :sjenert:

Har jeg ikke skrevet det? går helt i surr her :ler:

Mm, jeg skrev et svar tidligere i dag ;):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at fyren bare har blitt "Dansken" med stor D! :grine2:

Min danske flørt var ikke så moro, så nå skal jeg følge enda bedre med her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...