Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #7142 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er en av de få som ikke er så voldsomt ivrig på han Clooney-fyren... Er det noe galt med meg eller? ← Beklager å måtte si det, men; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Han er omtrent den mest sexy mannen i hele verden etter min smak Shit.......han er hot på de fleste måter. GRATULERER MED DAGEN JERLE!!!! Nå skal jeg nyte ferske croissanter og deilig kaffe Ha en strålende søndag jenter!
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #7143 Skrevet 10. desember 2006 Ja han er hot ja! Men ikke den hotteste i hele verden.....
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #7146 Skrevet 10. desember 2006 Yamaha: Jeg forstår virkelig ikke hvordan noen kunne se hengepupper eller lår i avataren din :klø: jeg ser og ser og ser men det eneste jeg ser er julekuler
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #7148 Skrevet 10. desember 2006 Yuhuuuuuuuuu! Gratulerer så mye med dagen Jerle!!! Velkommen etter!...
Impala Skrevet 10. desember 2006 #7149 Skrevet 10. desember 2006 Yamaha: Jeg forstår virkelig ikke hvordan noen kunne se hengepupper eller lår i avataren din :klø: jeg ser og ser og ser men det eneste jeg ser er julekuler ← Nei det kan du lure på, men jeg har ikke noe svar
Jerle Skrevet 11. desember 2006 #7150 Skrevet 11. desember 2006 GRATULERER MED 30 ÅRS DAGEN JERLEVENNEN MIN!!!!! ← Gratulerer med dagen Jerle!!! ← GRATULERER TIL JERLE! ! ← Gratulerer med dagen, Jerle! ← GRATULERER MED DAGEN JERLE!!!! ← Gratulerer med dagen, Jerle! ← Gratulerer meg dagen Jerle ← Yuhuuuuuuuuu! Gratulerer så mye med dagen Jerle!!! Velkommen etter!... ← tror jeg skal ha bursdag oftere, ble jo skikkelig populær i går. Tusen takk alle sammen!!
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #7151 Skrevet 11. desember 2006 Vi i ligaen må jo passe på hverandre Jerle, klart man må gjøre stas på bursdagsbarnet Jeg har fått shoppet litt mer julegaver i dag, IKKE gjort så mye annet av det fornuftige jeg skulle gjøre men men Håper dere har hatt en topp start på uka alle sammen!
Impala Skrevet 11. desember 2006 #7152 Skrevet 11. desember 2006 Ukestarten kunne vært bedre med hensyn på været da, men bortsett fra det så har det vært bra Var på intervju idag, og tror det gikk ganske bra. Blir spennende å se om jeg får ett jbbtilbud på nyåret Nå skal jeg reise hjem fra jobb, mått jo jobbe inn den tida jeg var borte Fortsatt fin mandag alle sammen
Annie Skrevet 11. desember 2006 #7153 Skrevet 11. desember 2006 tror jeg skal ha bursdag oftere, ble jo skikkelig populær i går. Tusen takk alle sammen!! ← Du fortjener det!!!
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #7154 Skrevet 11. desember 2006 Ukestarten kunne vært bedre med hensyn på været da, men bortsett fra det så har det vært bra Var på intervju idag, og tror det gikk ganske bra. Blir spennende å se om jeg får ett jbbtilbud på nyåret Nå skal jeg reise hjem fra jobb, mått jo jobbe inn den tida jeg var borte Fortsatt fin mandag alle sammen ← Så spennende!! Skal krysse alle fingre for deg, håper det er det flotte tilbudet til deg på nyåret Skal si det er driv i Jenteligaen om dagen!! :-D Herlig Nå skal jeg se sesongavslutningen av Nynne stor stor klem til dere fra meg
Jerle Skrevet 11. desember 2006 #7155 Skrevet 11. desember 2006 Du fortjener det!!! ← Vil det si at du går på at jeg har bursdag om noen uker også?
Annie Skrevet 11. desember 2006 #7157 Skrevet 11. desember 2006 Vil det si at du går på at jeg har bursdag om noen uker også? ← Om et par uker er det JUL!!!!!
Impala Skrevet 12. desember 2006 #7158 Skrevet 12. desember 2006 Om et par uker er det JUL!!!!! ← Å som jeg gleder meg (selv om vi skal være hos svigers i år)
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2006 #7159 Skrevet 12. desember 2006 Ja fyttigrisen jeg gleder meg til jul!!! jeg er fremdeles som en liten unge....
Impala Skrevet 12. desember 2006 #7160 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det er du ikke alene om Vampyra Endret 12. desember 2006 av Yamaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå