Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høh! FRÆDDA my ass! Sambo jobber natta!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men du har vel fri? :klø:

jeg skal jobbe hele helga :forvirret:

Men da har jeg lesemulighet og tjener penger på en gang :sjarmor:

Skrevet

Jeg har fri ja. Eller fri og fri... I morra må jeg være med Prinsessa i burdag på McDonalds og så må jeg handle gave til svigerfar.

Søndag skal hun først på håndball kamp og så på "spilledag" på kulturhuset. Etter det skal vi i bursdag til svigerfar.

Skrevet

God morgen jenter!

Håper dere har en fin lördag! Sto akkurat opp (dere kan lese om mine synder i Kuppmakerne) og planen i dag er å vaske leilighet. Aesj! :forvirret:

Skrevet

Så nettopp en reklame for Martini. George Clooney som ringer på en dör og ikke får komme inn på festen fordi han ikke har med seg Martini. Yeah right liksom! Tror nok George får komme på hvilken fest han vil jeg, både med og uten Martini! :legrine:

*Sitter og venter spent på at George skal ringe på dören*

Skrevet

I og med at det er fare for såpass fint besök bör jeg kanskje rydde og vaske litt her? :klø:

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg er en av de få som ikke er så voldsomt ivrig på han Clooney-fyren... :sjenert: Er det noe galt med meg eller?

Skrevet
Så nettopp en reklame for Martini. George Clooney som ringer på en dör og ikke får komme inn på festen fordi han ikke har med seg Martini. Yeah right liksom! Tror nok George får komme på hvilken fest han vil jeg, både med og uten Martini!  :legrine:

*Sitter og venter spent på at George skal ringe på dören*

:ler: ALT de sier i reklamer stemmer jo...... :ler:

I og med at det er fare for såpass fint besök bör jeg kanskje rydde og vaske litt her? :klø:

Tar ikke reklamer alvorlig du vel? :legrine:

Jeg er en av de få som ikke er så voldsomt ivrig på han Clooney-fyren... :sjenert: Er det noe galt med meg eller?

JA!!!!!

:lol:

Skrevet

Hm... Har ikke sett noe til George enda, men det er ikke så farlig for jeg har jo min egen erstatning liggende på sofaen her. Dessuten er han yngre så han varer litt lengre! :sjarmor:

Skrevet

Best å være på den sikre siden ;)

Synes jeg ikke -i så fall er det noe galt med meg også...

*ler av gamle Espen Lind-klipp på Store Studio*

Gjest Dallandra
Skrevet

Men hadde han hatt med martini... så hadde han definitivt fått lov til å komme inn. For det fikk jeg lyst på nå!

Skrevet

GRATULERER MED 30 ÅRS DAGEN JERLEVENNEN MIN!!!!! :bursdag::hoppe::flagg::danse:

Skrevet (endret)

GRATULERER TIL JERLE!

! :bursdag::bursdag::bursdag:

Endret av loffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...