Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #7101 Skrevet 6. desember 2006 Svikter aldri ligaen vettu ← Det er så godt å høre vennen Jeg og vil ha ny mob nå!!!! Jeg sliter meg bare mest ihjel med å finne hvilken Enten så er de helt gørre å se på, eller så mangler de funskjoner Hvor er DRØMMEtelefonen? som er fresch, kul, men full av nyttefunksjoner; jeg nevner bl.annet blåtann, Wi-Fi, 3G etc. etc. Håper dere har en strålende kveld jenter, jeg for min del ergrer meg over at jeg ikke er og joiner Tone der hun er
Annie Skrevet 6. desember 2006 #7102 Skrevet 6. desember 2006 Kom det noen Annie?? ← Ikke en puck! Sent ble det også, men det var verd det! Så fine dere er forresten, Annie og Dallandra! ← Takk Jeg har også julepyntet meg ← Kjente deg ikke igjen med en gang jeg.
Amadea Skrevet 7. desember 2006 #7103 Skrevet 7. desember 2006 Ho-ho-ho! Her er det lussekattebaking på gang. Har fri i dag og kommer til å ha masse å gjöre neste uke så da er det greit å vaere litt tidlig ute... Ellers skal jeg komme meg til banken i dag og få et nytt "program" eller hva jeg skal kalle det. Banken vil nemlig endre en del betingelser for meg siden de mener at jeg ikke er ungdom lenger til neste år! Hört på makan til frekkhet?
Jerle Skrevet 7. desember 2006 #7105 Skrevet 7. desember 2006 Makan til frekkhet da, Amadea. Bare tog inn å fortell de at du fortsatt er ungdom noen år til!
Daria Skrevet 7. desember 2006 #7106 Skrevet 7. desember 2006 Ignorer teite banken, og tilbring noen timer på et møte hvor alle andre en minst 20 år eldre -da føler du deg ikke gammel lenger
Amadea Skrevet 7. desember 2006 #7107 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, föler meg absolutt ikke gammel jeg altså! Må bare betale litt mer i gebyrer til banken fra neste år av, det er det eneste. Ellers er jeg sur på kjaeresten siden han pröver å stresse meg opp og absolutt skal dra tidligere til foreldrene sine enn det jeg hadde regna med (vi drar dit i kveld og drar tilbake i morgen). Jeg er jo midt oppi århundrets bakeprosjekt i dag og skal bli ferdig med det! Så det så!
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #7108 Skrevet 7. desember 2006 Amadea: det er klart bakingen må gjøres ferdig skikkelig! Du får si at svigermor sikkert har forståelse for at du prøver å bli et godt husmorevne Sjarmis: Jeg vil og ha ny telefon. Jeg får penger til bursdagen min av foreldrene mine så da skal jeg enten kjøpe nokia 6111 eller 7370. Har mest lyst på sistnevnte, men den er 400 kr dyrere... Kjøper gjennom chess så da får jeg de til 1499 og 1899
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #7109 Skrevet 7. desember 2006 Amadea: Jeg vil og smake baksten din høres nam-nam ut Jeg har ikke smakt noe julebakst i år jeg, så det gleder jeg meg til! Vamp: Det er IKKE lett å bestemme seg for en tlf! Men jeg tror kanskje jeg er i ferd med å korte ned listen over potensielle.. Håper alle har det fint
Annie Skrevet 7. desember 2006 #7110 Skrevet 7. desember 2006 Heia Norge, Heia Norge. Olè - olè - olè!!!
Impala Skrevet 7. desember 2006 #7111 Skrevet 7. desember 2006 Har ikke noe vettug å komme med jeg, men jeg legger nå uansett igjen ett spor etter meg, og en stor til alle
loffen Skrevet 8. desember 2006 #7113 Skrevet 8. desember 2006 Å ja, må huske å kosemose alle jeg også!
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #7114 Skrevet 8. desember 2006 Innom med en kosemose for å ønske dere en riktig god fredag!! :-D
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #7115 Skrevet 8. desember 2006 Nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre til min nest siste eksamen før jul
Impala Skrevet 8. desember 2006 #7116 Skrevet 8. desember 2006 Lekker avatar Yamaha! ← Takk Nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre til min nest siste eksamen før jul ← Lykke til
loffen Skrevet 8. desember 2006 #7118 Skrevet 8. desember 2006 Lykke til Vampra! Heisann, da var det sannelig FRÆDDA'N igjen. Som jeg sier: det er bare mandager og fredager jo. (Begynner å bli gammel jeg..) Kan noen forresten finne arbeidslysten min? Er det konferanse på gang igjen? Eller har arbeidslysten og motivasjonen gått på julebord!
loffen Skrevet 8. desember 2006 #7119 Skrevet 8. desember 2006 Det er så godt å høre vennen Jeg og vil ha ny mob nå!!!! Jeg sliter meg bare mest ihjel med å finne hvilken Enten så er de helt gørre å se på, eller så mangler de funskjoner Hvor er DRØMMEtelefonen? som er fresch, kul, men full av nyttefunksjoner; jeg nevner bl.annet blåtann, Wi-Fi, 3G etc. etc. Håper dere har en strålende kveld jenter, jeg for min del ergrer meg over at jeg ikke er og joiner Tone der hun er ← Jeg syner forresten denne ser fin ut. Men jeg har ikke peil altså. http://www.blackberrypearl.com/
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #7120 Skrevet 8. desember 2006 Har ikke fått sagt: I dag e de frædda' Måtte bare si det, før jeg sovner på sofaen.. Ha en fin kveld jenter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå