Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet
:Gjesp:

(våkna nettopp opp fra de döde på sofaen)

:overrasket::sjokkbla::redd: Ligger de der fortsatt de da?? Dette er nesten værre enn å ha eksene sine i boden. :overrasket::tristbla:

Skrevet
Kanskje en av eksene har dem på seg i boden?

:hoho:

:lol:

:overrasket:  :sjokkbla:  :redd:  Ligger de der fortsatt de da?? Dette er nesten værre enn å ha eksene sine i boden. :overrasket:  :tristbla:

:hoho:

Skrevet
:overrasket:  :sjokkbla:  :redd:  Ligger de der fortsatt de da?? Dette er nesten værre enn å ha eksene sine i boden. :overrasket:  :tristbla:

Ja, det er ikke til måte på hva som finnes av fortapte sjeler her i huset!

Skrevet
Skulle til å si det går vel ikke an å gå noen dager uten KG, men jammen om jeg ikke må spise de ordene siden jeg har vært litt der selv.

Men det går da IKKE i lengden, det er helt sikkert :ler:

Håper du rekker å fortsette å prioritere ligaen, må ha deg her vet du :)  :klem:

Svikter aldri ligaen vettu :)

Skrevet (endret)

Hei alle sammen :vinke:

:Gjesp: trøtt i dag ja... Det tar på å ommøblere og alt annet som følger med.

Endret av Jerle
Skrevet

Er det ikke her vi har diskutert at vi skulle ønske vi hadde alle disse hoppe smilene osv. på mobilen?

Jeg har de på den nye mobilen min :hoppe:, men man må ha en nyere Sony Ericson for å motta de :ler:

(Det har mannen, så han blir overøst av hoppende smil)

Skrevet

:hoppe:

Hva er egentlig en "nyere" telefon? Synes min er veldig ny og fin (før hadde jeg bare gamle brukte), men i og med at den er 2,5 år gammel er den antagelig håpløst utdatert...

Skrevet
:hoppe:

Hva er egentlig en "nyere" telefon? Synes min er veldig ny og fin (før hadde jeg bare gamle brukte), men i og med at den er 2,5 år gammel er den antagelig håpløst utdatert...

Sikkert fin den, men jeg tror du må ha en telefon som er under et år for å få fram disse smilene. På eldre(holdt på å skrive gamlere :ler:) SE telefoner vises de ikke.

Skrevet

Spørs vel om den ikke er eldre ja :ler: Ikke var den spesielt avansert da jeg kjøpte den heller -fyren i butikken slet med å finne en som var enkel nok for meg... :ler:

Skrevet
:ler: Da har nok ikke du like mye dilla på slike duppedingser som meg...
Skrevet

Fullstendig uinteressert, faktisk :ler: Så lenge mobilen kan ringe og sende/motta SMS, er jeg strålende fornøyd.

Skrevet

Åh, jeg er jo mobil ekspert!! Helt sant! Men nå reiser jeg snart hjem. Så til Oslo.. Bye!

Skrevet

Den nye mobilen min som jeg fikk i september har ikke hoppesmilyer :tristbla:

Men så er det ikke noe stort merke heller, så det er vel det som er årsaken :forvirret:

Skrevet
Her er det en for alle, alle for en!  :ler:

Jeg er trøtt. :Gjesp: Kan noen komme å legge meg? :sove:

Skrevet
Jeg er trøtt. :Gjesp: Kan noen komme å legge meg? :sove:

Kom det noen Annie??

Skrevet

:nissevink:

(Prøver å komme i julestemning..)

Skrevet

Så fine dere er forresten, Annie og Dallandra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...