Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå suser jeg til Oslo. Jeg og sambo skal ta en skikkelig shopping runde i helgen! Gooood helg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter! (og gutt!)

:vinke:

Har ikke så mye tid til å vaere her i det siste, siden jeg har blitt hobbysykepleier. Det ordnaer seg nok til slutt! :)

I dag begynte jeg og regne på hvor mange arbeidsdager jeg har igjen og jeg skal faktisk bare jobbe ni dager för jeg har juleferie!!! Först ble jeg kjempeglad, og så ble jeg litt stressa! Hvordan i alle dager skal jeg bli ferdig med alt jeg skulle ha gjort i år?!? :forvirret: Ja, ja, det ordnaer seg vel det også! :ler:

Ellers har jeg improvisert frem en adventsstake (*stolt* :sjarmor: ) så nå er jeg klar for desember! Skal straks ut å se etter en overdel til skjörtet jeg planlegger å ha på meg på julebordet.

Ha en fin adventstid dere! Og kos dere i helgen! I dag er det FRAEDDA! :legrine:

:klem:

Skrevet

LØRDAG!!!! Snart pizza og avslapping på sofan! :hoppe:

Gjest Dallandra
Skrevet

Jepp!! Bare ungene sovner nå så blir det potetgull, dip, og... te? likør? Tja, noe sånt. Iallfall ikke brus, for det kjøpte vi ikke. Klarte likevel å handle for 800 kr isted, men da har vi kjøpt ribbe både til oss og til mamma og pappa som er i varmere strøk.

Mannen har tatt ansvar for å få ungene til å sove, han har skjønt at jeg har fått min dose og vel så det i dag.

Skrevet

ÅÅÅ dere er så flinke til å holde liv i dagboken!! :klappe:

Jeg får bare nooe dårlig samvittighet for at jeg ikke er her inne mer :( men jeg skal stadig forbedre meg! :ler: har sikkert mer tid til det nå etterhvert.

Det var med denne det hele startet..

Nå er det endelig helgefølelse for meg.

Nå skal jeg resten av kvelden og i morgen baaaare slappe av, se noen gode filmer, lese blader, surfe etc.

Kjedelig? for noen kanskje, men AKKURAT det jeg trenger denne helgen :)

Håper dere har en strålende helg :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Høres ut som ei herlig helg sjarmtroll!! Kos deg!

Skrevet

Det har du rett i!!! Koser meg med julemusikk jeg nå. Den fineste sangen jeg vet om for øyeblikket er "himmel på jord" med Maria Arredondo.

Skrevet (endret)

Leter febrilsk etter julemusikk, men har bare funnet en singel med "It's Christmas Time". Den har til gjengjeld gått så mange ganger at jeg tror kjaeresten begynner å blir agressiv snart! :overrasket: :ler:

Endret: Det fikk stå i lilla siden det er advent!

Endret av Amadea
Skrevet

Det var det jeg hadde tenkt å gjøre i dag :idesmil:

*løper inn på cdon for å finne julemusikk*

:nisse:

Gjest Dallandra
Skrevet

Hei og hei.

Nå. Tror jeg dagens gjerning som mor er gjort. Så har jeg fått klint en dugelig mengde hårkur opp i håret og tullet det inn i et skjerf. Nå skal jeg liksom være klar til å gjøre en innsats for jobben min. Innsatsviljen er dessverre temmelig lav, så nå klarer jeg ikke helt å bestemme meg for at det er BRA det ikke er noen andre her sånn at det blir lettere å komme i gang med jobbingen, eller om det er DUMT at det ikke er noen andre her fordi det hadde vært litt greit med litt selskap. :forvirret:

En ting er iallfall helt sikkert: Jeg er glad dagen nærmer seg slutten, og at mannens neste jobbehelg ikke faller sammen med denne dumme tanta. At mannens neste jobbehelg innebærer vakt lille julaftens kveld og julaften formiddag(heldigvis forkortet vakt, så han er hjemme til lunch) er jeg kanskje ikke like glad for, men men...

Sånn. Da har jeg iallfall ikke glemt ligaboka i dag. ;)

Skrevet

Ikke drømmehelga å jobbe nei... Men i det minste er det jo barne-tv hele dagen, så du har et sted å plassere ungene ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

Jepp!! Det har jeg!! Problemet er bare at de ikke orker å sitte foran tv'n hele dagen... Merkelige unger... Det lirker seg fram en plan om å smiske til seg middag hos mamma og pappa den 23, sette fra seg ungene der, dra hjem, pynte endel, få ungene bragt hjem i nattis klar for senga, - og avslutte pyntinga når mannen kommer hjem fra jobb eller no'. Jeg vil liksom at ungene skal sovne til vanlig hus og våkne til julehus jeg da. Og så kan de pynte på rommet sitt selv ila julaften.

...jobbe ja...

Skrevet
Noe du vil anbefale?

Mest enkeltlåter. Syns hele album ofte blir kjedelig. Må brenne meg en CD snart...

Skrevet

Fikk lastet ned noen sanger, og bestilt et par cder. Sannsynligvis kommer jeg på hvilke sanger jeg burde ha bestilt på et eller annet upassende tidspunkt, når jeg ikke har mulighet for å bestille eller få skrevet det ned... :ler:

Skrevet

Jeg synes mariah carey sin julecd er utrolig fin!

Ellers blir det de vanlige sangene...

Do they know its christmas

Last christmas

Jingle bells rock

Rocking around...

driving home for christmas

osv osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...