Impala Skrevet 27. november 2006 #6981 Skrevet 27. november 2006 Her inne var det da forholdsvis rolig :klø: *tusler ut igjen*
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #6985 Skrevet 27. november 2006 Ikke rart det heter Jenteligaen her. Mange lange innlegg uten særlig innhold... *går i dekning noen uker*
tuji Skrevet 27. november 2006 #6986 Skrevet 27. november 2006 Ikke rart det heter Jenteligaen her. Mange lange innlegg uten særlig innhold... *går i dekning noen uker* ← Kom til meg, du.
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #6987 Skrevet 27. november 2006 Kom til meg, du. ← Til Drammensveien 1?
tuji Skrevet 27. november 2006 #6988 Skrevet 27. november 2006 Til Drammensveien 1? ← Aaaargh! Kan du finne svaret på det spørsmålet for meg? Jeg dauer av irritasjon!
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #6989 Skrevet 27. november 2006 Aaaargh! Kan du finne svaret på det spørsmålet for meg? Jeg dauer av irritasjon! ← Nei, men jeg har (som vanlig) en velfundert teori. For det første: Drammensveien består, bortsett fra ener'n. Dernest: Hvis du har sett oppslagene rundt Tor Boman Larsens foreløpig siste kongebiografi har du kanskje fått med deg at Dronning Maud ikke likte seg i Drammen. Dette har selvsagt noen tipset om før boken kom ut, og for å unngå uheldig vitsing på KG (og muligens andre steder, hva vet jeg?) har et beinhardt majestetisk påtrykk sørget for en sober navneendring. I tillegg til majestetens påtrykket tror jeg også at Kongen har bidratt i bakgrunnen.
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #6990 Skrevet 27. november 2006 (endret) Tja hvorfor det har vært en bra dag? Vel, det har for det første vært utrolig morro på jobben! Det har vært kaos (som jeg elsker) og jeg har jobbet med mange bra mennesker! I tillegg fikk jeg levert oppgaven min, og ettersom jeg fikk sett flere og flere oppgaver, så jeg at mange har levert oppgaver som er mye mye dårligere enn min selv om de har holdt på hele semesteret I tillegg fikk jeg printa ut alt jeg trengte til neste eksamen før systemet knakk sammen. Jeg har også fått tak i det jeg trengte til søs sin julekalender, og jeg har fått gjort unna litt småtteri i leiligheten. Og for å toppe det hele vant min favoritt Top Model! Ble det innholdsrikt nok for deg skrumptissen min? Endret 27. november 2006 av Vampyra
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #6991 Skrevet 27. november 2006 Ikke rart det heter Jenteligaen her. Mange lange innlegg uten særlig innhold... *går i dekning noen uker* ← Litt gøy at du tydeligvis undervurderer oss! Det gjør deg svak og sårbar. Jeg kommer og tar deg! - Når du minst venter det.. Skal i alle fall klare å spore deg opp igjen.. Men hmm, jeg kommer til å savne deg hvis du gjør det.. Nei, fra nå så skal alle innlegg være fulle av intelligent innhold!.. Slik som dette..
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #6992 Skrevet 28. november 2006 Ble det innholdsrikt nok for deg skrumptissen min? ← Det var så innholdsrikt og intellektuelt at jeg fikk erigert hjerne på sekundet! For ordens skyld: Jeg bare tøffet meg litt (noe gutter ofte gjør, faktisk) fordi det var så mye luft i et par innlegg. Har ikke tenkt å gå i dekning før det eventuelt er stemning for det. Kanskje noen lager en poll på temaet?
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #6993 Skrevet 28. november 2006 Jeg kommer og tar deg! ← Rart hvordan 5 små ord kan virke såpass fristende.
tuji Skrevet 28. november 2006 #6994 Skrevet 28. november 2006 Man skulle egentlig tro at taingen kom før kommingen
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #6995 Skrevet 28. november 2006 Rart hvordan 5 små ord kan virke såpass fristende. ←
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #6996 Skrevet 28. november 2006 Man skulle egentlig tro at taingen kom før kommingen ← Da kjenner du ikke meg! Eller..nåja.
tuji Skrevet 28. november 2006 #6997 Skrevet 28. november 2006 (endret) Da kjenner du ikke meg! Eller..nåja. ← Å nei? Kan jeg få kjenne, da? Endret 28. november 2006 av tuji
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #6998 Skrevet 28. november 2006 Å nei? Kan jeg få kjenne, da? ← Er ikke det en replikk som strengt tatt uttales oftest av mannen din? Gjerne like etter "ta av deg på overkroppen"?
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #7000 Skrevet 28. november 2006 Kan noen lese for meg så jeg kan ha eksamen på torsdag???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå