Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her inne var det da forholdsvis rolig :klø:

*tusler ut igjen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart det heter Jenteligaen her. Mange lange innlegg uten særlig innhold...

*går i dekning noen uker*

Skrevet

Kom til meg, du.

Skrevet
Til Drammensveien 1?

Aaaargh! Kan du finne svaret på det spørsmålet for meg? Jeg dauer av irritasjon!

Skrevet
Aaaargh! Kan du finne svaret på det spørsmålet for meg? Jeg dauer av irritasjon!

Nei, men jeg har (som vanlig) en velfundert teori.

For det første: Drammensveien består, bortsett fra ener'n.

Dernest: Hvis du har sett oppslagene rundt Tor Boman Larsens foreløpig siste kongebiografi har du kanskje fått med deg at Dronning Maud ikke likte seg i Drammen.

Dette har selvsagt noen tipset om før boken kom ut, og for å unngå uheldig vitsing på KG (og muligens andre steder, hva vet jeg?) har et beinhardt majestetisk påtrykk sørget for en sober navneendring. I tillegg til majestetens påtrykket tror jeg også at Kongen har bidratt i bakgrunnen.

Skrevet (endret)

Tja hvorfor det har vært en bra dag?

Vel, det har for det første vært utrolig morro på jobben! Det har vært kaos (som jeg elsker) og jeg har jobbet med mange bra mennesker! I tillegg fikk jeg levert oppgaven min, og ettersom jeg fikk sett flere og flere oppgaver, så jeg at mange har levert oppgaver som er mye mye dårligere enn min selv om de har holdt på hele semesteret :ler:

I tillegg fikk jeg printa ut alt jeg trengte til neste eksamen før systemet knakk sammen.

Jeg har også fått tak i det jeg trengte til søs sin julekalender, og jeg har fått gjort unna litt småtteri i leiligheten.

Og for å toppe det hele vant min favoritt Top Model! :tommelsmil:

Ble det innholdsrikt nok for deg skrumptissen min? :sexy:

Endret av Vampyra
Skrevet

Litt gøy at du tydeligvis undervurderer oss! Det gjør deg svak og sårbar. Jeg kommer og tar deg! - Når du minst venter det.. Skal i alle fall klare å spore deg opp igjen.. Men hmm, jeg kommer til å savne deg hvis du gjør det.. Nei, fra nå så skal alle innlegg være fulle av intelligent innhold!.. :sjenert: Slik som dette..

Skrevet
Ble det innholdsrikt nok for deg skrumptissen min? :sexy:

Det var så innholdsrikt og intellektuelt at jeg fikk erigert hjerne på sekundet!

For ordens skyld: Jeg bare tøffet meg litt (noe gutter ofte gjør, faktisk) fordi det var så mye luft i et par innlegg. Har ikke tenkt å gå i dekning før det eventuelt er stemning for det.

Kanskje noen lager en poll på temaet?

Skrevet
Jeg kommer og tar deg!

Rart hvordan 5 små ord kan virke såpass fristende.

:sjenert:

Skrevet

Man skulle egentlig tro at taingen kom før kommingen :sjenert:

Skrevet
Man skulle egentlig tro at taingen kom før kommingen  :sjenert:

Da kjenner du ikke meg!

Eller..nåja.

Skrevet (endret)
Da kjenner du ikke meg!

Eller..nåja.

Å nei? Kan jeg få kjenne, da?

Endret av tuji
Skrevet
Å nei? Kan jeg få kjenne, da?

Er ikke det en replikk som strengt tatt uttales oftest av mannen din? Gjerne like etter "ta av deg på overkroppen"?

Skrevet

Kan noen lese for meg så jeg kan ha eksamen på torsdag???

:grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...