Jasmin Skrevet 7. mai 2006 #681 Del Skrevet 7. mai 2006 Så digg at du har fått svar!!! Åsså såååå positivt!!! Kan jeg også få bli med i Jenteligaen...? Litt usikker på hva jeg kan bidra med, da... ...kanskje jeg kan finne blikkbokser til å feste bak på brudebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mai 2006 #682 Del Skrevet 7. mai 2006 WOHO! Hva skriver du, hva skriver du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. mai 2006 #683 Del Skrevet 7. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 7. mai 2006 #684 Del Skrevet 7. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #685 Del Skrevet 7. mai 2006 For en koselig tråd Jeg er nesten glad jeg ikke oppdaget denne tråden før i dag jeg.Tror ikke jeg hadde fått gjort mye konstruktivt om jeg hadde blitt med fra børjan gitt Også gir du en god piff til nysingle Alwa, det må jeg si spent på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #686 Del Skrevet 7. mai 2006 Så digg at du har fått svar!!! Åsså såååå positivt!!! Kan jeg også få bli med i Jenteligaen...? JAAAA - du skal være med Litt usikker på hva jeg kan bidra med, da... ...kanskje jeg kan finne blikkbokser til å feste bak på brudebilen? ← Jeg skal si deg det, Jenteligaen bygger seg opp til å bli noe sterkt skjønner du Vi utfører diverse oppdrag, bl.annet med spesialitet å spore opp kjekke menn. Finner du ikke den du leter etter, søk ei mer. Vi er på saken Alle som har vært innom tråden min og vært så snille å bruke tiden deres der - skal være med i Jenteligaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #687 Del Skrevet 7. mai 2006 For en koselig tråd Jeg er nesten glad jeg ikke oppdaget denne tråden før i dag jeg.Tror ikke jeg hadde fått gjort mye konstruktivt om jeg hadde blitt med fra børjan gitt Også gir du en god piff til nysingle Alwa, det må jeg si spent på fortsettelsen ← Ja, da skal du vite - at her skal du få inspirasjon til å ta sjangser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmin Skrevet 7. mai 2006 #688 Del Skrevet 7. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 7. mai 2006 #689 Del Skrevet 7. mai 2006 Så GØY!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #690 Del Skrevet 7. mai 2006 Jippi, jippi, jippi! Dansken er en kjekk kar som svarer "oss" Kan jeg også få være med i jenteligaen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #691 Del Skrevet 7. mai 2006 Og der hadde vi dagboken vår Jentaligaen!! Nå foreslår jeg det, at denne dagboken skal være for ALLE dere. Kom med deres bekymringer, gleder og sorger.. Oppfordrer igjen alle dere som ønsker det å joine oss. Her skal det være liv Takk Trille du er selvfølgelig medlem du og? Nå sitter jeg her og komponerer på den nesten mailen jeg skal sende vet liksom ikke heelt hvilken linje jeg skal legge meg på..tror kanskje jeg skal ta sjangsen på å være litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #692 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jippi, jippi, jippi! Dansken er en kjekk kar som svarer "oss" Kan jeg også få være med i jenteligaen??? JAAAAA! du skal være med! ← Endret 7. mai 2006 av sjarmtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #693 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jippi, jippi, jippi! Dansken er en kjekk kar som svarer "oss" Kan jeg også få være med i jenteligaen??? ← Endret 7. mai 2006 av sjarmtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. mai 2006 #694 Del Skrevet 7. mai 2006 Takk Trille du er selvfølgelig medlem du og? ← Siden jeg er dansk er jeg vel selvskrevent medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #695 Del Skrevet 7. mai 2006 Siden jeg er dansk er jeg vel selvskrevent medlem ← Er du dansk?? så utrolig passende, fantastisk!! Snakk om å ha en insider med i gjengen Du får hjelpe meg med noen passende gloser når jeg skriver mail du da så imponerer jeg virkelig liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #696 Del Skrevet 7. mai 2006 Er du dansk?? så utrolig passende, fantastisk!! Snakk om å ha en insider med i gjengen Du får hjelpe meg med noen passende gloser når jeg skriver mail du da så imponerer jeg virkelig liksom ← Det hadde vært kult, å svare på dansk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #697 Del Skrevet 7. mai 2006 Det hadde vært kult, å svare på dansk...... ← Ikke sant? ihvertfall et par setninger liksom hm..hva skulle det være tro..forslag please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 7. mai 2006 #698 Del Skrevet 7. mai 2006 Oi, så moro! Snille, kjekke dansken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 7. mai 2006 #699 Del Skrevet 7. mai 2006 Åååh, så BRAAAA! - mail fra Dansken!!! Du er så HELDIG altså - lever meg helt inn i følelsen du sitter med når du åpner en ny mail fra Han. Må selvfølgelig snylte litt på romantikken ettersom jeg er gift tobarnsmor sjøl. (vurderer å begynne å sende flirtemail til mannen min ). Nei altså - tenk at det skulle gå så bra liksom, over all forventning! Dette går absolutt rette veien altså. Bare tenk om du kunne servert historien om Dansken og Jenteligaen under bryllupsmiddagen da? Skulle ikke forundre meg om det er nettop det du gjør en gang i fremtida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mai 2006 #700 Del Skrevet 7. mai 2006 Hurra hurra!! Her skjer det saker og ting ja! Så herlig å høre at du har fått svar igjen! Og han håper jo å få høre fra deg snart igjen også. Nå er det han som venter i spenning på mail fra deg! Versace ser veldig bra ut! Og jeg er sikker på at de sponser kjoler til alle oss brudepikene når vi forteller historien, så slipper Vampyra å sy så mange! Kan jeg få kaste roseblader opp kirkegulvet? Håper jeg får være med i jenteligaen.. Tenker på navn på dagboka, jeg. ( Hvis ingen har funnet på noe enda da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå