Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #6942 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer med dagen! Mvh Yvonne ← Takk for det Yvonne, så snill du er
Svart Katt Skrevet 23. november 2006 #6943 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer med dagen, Sjarmtroll!!! Lykke til på date, Yvonne! Det går nok så bra skal du se!
Amadea Skrevet 23. november 2006 #6944 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer med dagen Sjarmis! Håper du har hatt en veldig fin dag og at du har en fin kveld!
Jerle Skrevet 23. november 2006 #6946 Skrevet 23. november 2006 (endret) I dag har jeg vært på shopping og jeg er sååååååååååååååååååååååååååå fornøyd!!! Det ble 2 ting som blir julegave fra mannen også, jeg kan ikke for det når jeg finner noe, så bare må det kjøpes. Det er så utrolig sjeldent jeg finner noe jeg faller(og mannen *hemmlighetsfull*) for, så vi måtte bare sllå til. Har lovt å glemme hva det er (Men det spørs om vi må se litt mer på det i kveld Endret 23. november 2006 av Jerle
Daria Skrevet 23. november 2006 #6947 Skrevet 23. november 2006 Har lovt å glemme hva det er (Men det spørs om vi må se litt mer på det i kveld ← Dårlig korttidshukommelse er en fin ting Men kan du ikke hviske til oss hva det er, før du glemmer det? Er som kjent skamløst nysgjerrig...
Jerle Skrevet 23. november 2006 #6948 Skrevet 23. november 2006 Dårlig korttidshukommelse er en fin ting Men kan du ikke hviske til oss hva det er, før du glemmer det? Er som kjent skamløst nysgjerrig... ← He, he det er ikke så veldig hemmelig, ville bare virke litt mystisk Det står om det i bloggen, så jeg trenger ikke skrive hva det er her også
Annie Skrevet 23. november 2006 #6949 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer med dagen Sjarmis!!!!! *Ja må hon leva, ja må hon leva. ja må hon leva uti hundrade år! Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år Och när du har levat, och när du har levat, och när du har levat uti hundrade år, ja då ska du skjutas, ja då ska du skjutas, ja då ska du skjutas på en skottkärra fram. *
loffen Skrevet 23. november 2006 #6950 Skrevet 23. november 2006 GRATULERER MED DAGEN SJARMTROLL!! (Phu, jeg rakk det såvidt.. )
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #6951 Skrevet 24. november 2006 Gratulerer med vel overstått sjarmis! Ha en god fredag alle sammen! Nå er det 9 minutter til intervjuet mitt..
Annie Skrevet 24. november 2006 #6952 Skrevet 24. november 2006 Lykke til! Og du: i dag er det FRÆDDA'N
Gjest Dallandra Skrevet 24. november 2006 #6953 Skrevet 24. november 2006 Fredagsklem til alle sammen!!!
loffen Skrevet 24. november 2006 #6955 Skrevet 24. november 2006 Gratulerer med vel overstått sjarmis! Ha en god fredag alle sammen! Nå er det 9 minutter til intervjuet mitt.. ← Håper det gikk bra i dag Silla! Herregud ja så var det fredag igjen. Nå har jeg visst blitt så gammel at det virker som om det er fredag og mandag annenhver dag.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #6956 Skrevet 24. november 2006 Gratulerer med dagen Sjarmis!!!!! *Ja må hon leva, ja må hon leva. ja må hon leva uti hundrade år! Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år Och när du har levat, och när du har levat, och när du har levat uti hundrade år, ja då ska du skjutas, ja då ska du skjutas, ja då ska du skjutas på en skottkärra fram. * ← Nei men!!! Herlige du jeg måtte nesten gråte en liten skvett her! Gud så søte dere er alle sammen!! Snakk om, føler meg helt beæret jeg Jeg sitter og ser på ebay jeg nå, det er myye som frister der...... :-D Håper dere har en kjempe fin kveld jenter
Daria Skrevet 25. november 2006 #6959 Skrevet 25. november 2006 God formiddag! (tror morgentoget har gått...)
Annie Skrevet 25. november 2006 #6960 Skrevet 25. november 2006 Hei og hå! Er hos mamma og pappa og får meg litt kvalitetstid på KG!! Er kjempesliten etter alt styret med nye stua, så denne helgen skal jeg KUN slappe av!! til dere alle!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå