Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, andres så ;)

Natta :klem:

JIPPI!!!! Da kan jo JEG og alle vi andre feire din dag!!! :hoppe:

Er kort innom, etter å ha hatt Ligaabstinenser! Pcen står nå på salongbordet av alle steder!!! :ler: Hva gjør man ikke når nøden blir for stor?

Skrevet
JIPPI!!!! Da kan jo JEG og alle vi andre feire din dag!!! :hoppe:

Er kort innom, etter å ha hatt Ligaabstinenser! Pcen står nå på salongbordet av alle steder!!! :ler: Hva gjør man ikke når nøden blir for stor?

*er veldig klar for å feire Jerle* :hoppe:

Forøvrig bor pcen min på salongbordet når den ikke har gjesteopptredener i senga, så jeg skjønner ikke helt problemstillingen din... :sjenert:

Skrevet
*er veldig klar for å feire Jerle* :hoppe:

Forøvrig bor pcen min på salongbordet når den ikke har gjesteopptredener i senga, så jeg skjønner ikke helt problemstillingen din...  :sjenert:

Vi har en DIGER stasjonær pc. Ikke en liten sammenbrettbar....

Er det bursdag i dag??? :klø:

Jerle fyller 30 i desember.

Skrevet

Ok, da skjønner jeg litt bedre... :ler: Overveid pc-bord på hjul? ;)

Skrevet

Holder på å male pc-skapet. Så det er kun snakk om et par dager før det er i orden igjen. :hoppe:

Skrevet (endret)

Her pusses det opp så malingen skvetter? ;)

Endret av Daria
Skrevet

Jerle fyller 30 i desember.

Aha, ikke i dag altså! :)

Skrevet

Ja gjett om!! I går fikk sambo opp lister i taket, og han begynte å legge parkett. Listing rundt vinduer er ferdig, og vi har så fine lister at jeg ikke kan ha gardiner..... :ler:

Skrevet
Ja gjett om!! I går fikk sambo opp lister i taket, og han begynte å legge parkett. Listing rundt vinduer er ferdig, og vi har så fine lister at jeg ikke kan ha gardiner..... :ler:

Det høres helt perfekt ut! Å slippe gardiner. Gardiner er noe ordentlig herk! :ler:

Skrevet
Det høres helt perfekt ut! Å slippe gardiner. Gardiner er noe ordentlig herk!  :ler:

Etter *tenke* ca 3 år uten gardiner i stua så må jeg si meg ikke enig :ler: Men her må det ommøbleres stort før de kommer opp. Men det blir før jul, bare mannen får litt fri snart :)

Skrevet

Knis, det minner meg om en kamerat som var livredd for å bli oppfattet som homofil uttalte at "en heterofil mann som meg, med respekt for seg selv, lar ikke moren sin velge ut gardiner med blomstermotiv til hans nye leilighet".

Jeg bruker kun persienner for tiden. Har ikke gardinstang!

Skrevet

Klokka er såvidt passert halv tre og det er allerede (begynt å bli) mørkt. Snakk om deprimerende..

Skrevet
Knis, det minner meg om en kamerat som var livredd for å bli oppfattet som homofil uttalte at "en heterofil mann som meg, med respekt for seg selv, lar ikke moren sin velge ut gardiner med blomstermotiv til hans nye leilighet".

Vil påstå at ingen -mann eller kvinne, homo eller hetro -med respekt for seg selv ukritisk lar moren sin velge ut gradiner... :ler:

Skrevet
Vil påstå at ingen -mann eller kvinne, homo eller hetro -med respekt for seg selv ukritisk lar moren sin velge ut gradiner...  :ler:

Jeg kjenner en som lar moren gjøre slikt. Ikke verdens beste resultat :riste:

Skrevet
Har du bevis, kanskje???? :tunge1:

Pokker at jeg ikke har autolagring på MSN samtaler... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...