Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venninner? Vi kjente Dansken FØRST!!!!  :ler:

hehehehehehehe er jo sant det da, men alikevel så har vel Sjarmtroll noen hun har kjent lengre som hun vil invitere :ler:

meeeen klart.. siden vi kjente dansken først og allerede er med i bryllupsplanlegginga så har vi førsteretten til å ha hovedrollene (seelvfølgelig skal hun få stille som brud selv!!) :sjarmor:

hvem baka kaka sa vi? :klø:

den må væra svæææææær :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gå bra det, Donatella smelter sikkert ishjertet litt dersom vi forteller hele historien, tror dere ikke??!  :sjarmor:

Jo, hun ser så "bløthjertet" ut..... :ler:

hehehehehehehe er jo sant det da, men alikevel så har vel Sjarmtroll noen hun har kjent lengre som hun vil invitere  :ler:

meeeen klart.. siden vi kjente dansken først og allerede er med i bryllupsplanlegginga så har vi førsteretten til å ha hovedrollene (seelvfølgelig skal hun få stille som brud selv!!)  :sjarmor:

hvem baka kaka sa vi?  :klø: 

den må væra svæææææær  :-D

Du er jammen raus Svartku89! I grunn er det BARE greie folk her inne!!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem baka kaka sa vi?  :klø: 

den må væra svæææææær  :-D

Når det gjelder bryllupskaka så er La Guapa å rekne som ekspert hva angår ekstravaganse og dilldall av typen 30 000 bittesmå marsipanroser - hennes kom i avisa! :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder bryllupskaka så er La Guapa å rekne som ekspert hva angår ekstravaganse og dilldall av typen 30 000 bittesmå marsipanroser - hennes kom i avisa! :overrasket:  :ler:

Da får La Guapa bake.

Jeg kan også ta meg av et par slag eller to også.

Dette må jo bli bryllup i Donald Trumph stil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg bakte en sinnsykt god kake til mn venninnes bryllup, jeg kan sikkert 5doble oppskriften og stille med den.... blir noen kg sjokolade :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Oj, der havnet vi på Snikk Snakk ja :ler:

Jeg vurderer å starte en dagbok..så kan jeg samle hele "historien min" der, så kunne vi boltret oss der inne?

Nå har vi kakebaker og!!! :klappe:

Forøvrig, -Eline-, La Flaca og dere andre; kom dere inn i Jenteligaen ;)

*forte meg tilbake til dagens gjøremål - sterkere tilbake senere i dag* :ler: :klø:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: Jeg fikk ikke tatt av meg skoene engang, før jeg måtte bort og sjekke!

Kan jeg melde meg inn i Jenteligaen? Jeg kan ta meg av dekoren, sammen med Bjørnsdatter og blomstene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg melder meg herved inn i Jenteligaen som brudepike, kakebaker og hva naa enn det trengs...multitasking er jeg god paa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der havnet vi på Snikk Snakk ja :ler:

Jeg vurderer å starte en dagbok..så kan jeg samle hele "historien min" der, så kunne vi boltret oss der inne?

Bare si ifra til en moderator om du vil flytte tråden til dagboksforumet og hvilken overskrift du vil ha. Spørs om du må flytte den til Bryllupsdagbøkene så fort som det går her :ler:

*venter på neste mail fra Danmark*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Bare si ifra til en moderator om du vil flytte tråden til dagboksforumet og hvilken overskrift du vil ha. Spørs om du må flytte den til Bryllupsdagbøkene så fort som det går her  :ler:

*venter på neste mail fra Danmark*

JA - det vil jeg!!

Eh, flytte den til dagbokforumet ja :ler:

Hva skal vi kalle dagboken - dere kreative jenter kom med forslag!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:hoppe:  :hoppe:  :hoppe: Jeg fikk ikke tatt av meg skoene engang, før jeg måtte bort og sjekke!

Kan jeg melde meg inn i Jenteligaen? Jeg kan ta meg av dekoren, sammen med Bjørnsdatter og blomstene!

Jaaaaa du må være med i Jenteligaen :sjarmor:

Vi blir et vanvittig sterkt nettverk etterhvert skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

JEG HAR FÅTT SVAR, JEG HAR FÅTT SVAR!!!!!!!!!!! :hjerter::hoppe: :hoppe:

Glemte jeg å skrive det? JEG HAR FÅTT SVAR :ler:

Hm.

Han begynner med å skrive:

Jeg husker veldig godt den pene blonde jenta som spurte meg om jeg ville låne avisen *S*

:sjenert::rodme:

(slettet etter velmenende råd :))

Avslutter med

" Håber at høre fra deg igen.."

:overrasket::hoppe::ler:

Neeeei, han kommer IKKE til å høre fra meg igjen :ironi: :-D

*komponere ny mail*

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-

:hoppe::hoppe::hoppe:

Coool! Dette blir bra! ...kanskje ikke fortelle han om alle bryllupsplanene riktig enda men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...