Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
(Lakkerer negler, drikker te, og skriver her. Ja egentlig blir det fire siden jeg stinker også.  :ler: )

Så det å stinke er en aktiv, viljestyrt handling? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria: SØRG FOR AT INGEN LÅNER DE LYDBØKENE JEG VIL LÅNE PÅ DEICHMANSKE!!

:Hehe:

:hoho:

Nå jobber jeg dessverre ikke på Deichman og har ingen innflytelse der...

Skrevet

Hehe, det ante meg. Søren 'å. Jeg tror jeg står som nummer et-eller-annet over 100 på venteliste på en bok.

Skrevet
Nettopp  :ler:

Liker ikke lydbøker jeg...  :sjenert:  Dvs, av prinsipp er jeg veldig positive til dem, men personlig har jeg ikke sansen i det hele tatt. For det første går det jo altfor sakte -jeg leser mye fortere selv, og utålmodigheten blomstrer etter et par minutter. Dessuten synes jeg opplevelsen av historien blir så preget av oppleseren, hvilke ord h*n vektlegger, tonefall osv. Hørte såvidt på en lydbok på jobb forleden, og ble rett og slett irritert i løpet av det første minuttet. Kort sagt -ikke noe for meg. Jeg elsket å bli lest for da jeg var liten -også etter at jeg kunne lese selb -men lydbøker blir bare feil...  :sjenert: *sær ja*

Jeg skjønner godt hva du mener. Enkelte opplesere kan jeg ikke fordra og da gidder jeg ikke høre de. Men det som jeg synes er så lurt med lydbøker er at når jeg feks arbeider til de - så går tiden så fort. Eller veien mellom Ålesund - Oslo. Det blir litt kortet ned ja. Og jeg kan ikke lese i bil, jeg spyr selv om jeg ikke gjør det :sjenert: (Ikke alle er like heldig som deg Daria.)

Men lydbøker er jo fantastiske for slike foreldre som meg da.... Når 3 åringen er på tuppa om kvelden og jeg vet TV gjør henne verre, da legger jeg inn en lydbok på mp3 spilleren hennes, og vips roer hun seg ned og det er mulig å få i henne kveldsmat og få henne i seng ;) Det har ikke samme virkning når jeg leser...

Skrevet
Så det å stinke er en aktiv, viljestyrt handling?  :ler:

Eh ja? :overrasket:

:ler:

Skrevet
:hoho:

Nå jobber jeg dessverre ikke på Deichman og har ingen innflytelse der...

Men bare vent - snart ;)

Skrevet

Jeg jobber som bibliotekar ved siden av studiene, Daria. Så vi er i samme yrke.

Bare at jeg er ringe-til-etter-behov-vikar da. Også kalles stillingen for researcher - ikke bibliotekar. :sprettoy:

Skrevet (endret)

Nei nå skal jeg ut å :smoke: . Nå har jeg ikke tatt en eneste siden mandag, nå gidder jeg ikke være så flink lengre.

Endret av loffen
Skrevet

Nei, men loffen, da har du jo sluttet. Ikke gå ut!

(sier jeg liksom...)

Skrevet
Eh ja?  :overrasket:

Men bare vent - snart ;)

*håper*

Jeg jobber som bibliotekar ved siden av studiene, Daria. Så vi er i samme yrke.

Bare at jeg er ringe-til-etter-behov-vikar da. Også kalles stillingen for researcher - ikke bibliotekar.  :sprettoy:

Fint skal det være... ;) Offisielt er ikke jeg heller bibliotekar -jeg er bibliotekssjef *brifer med tittel* :ler: Men på et bibliotek med 1,2 årsverk er ikke forskjellen så stor...

Skrevet
Fint skal det være...  ;)  Offisielt er ikke jeg heller bibliotekar -jeg er bibliotekssjef *brifer med tittel*  :ler:  Men på et bibliotek med 1,2 årsverk er ikke forskjellen så stor...

Haha. :ler: Sjef ja, da kan jeg overhodet ikke måle meg med deg.

Vikar-researcheren går og skammer seg.

Loffen: røyk stinker jo, det kommer til å lukte røyk i stedet for... hva det nå enn var som fikk deg til å stinke i stad. Dumt!

Skrevet (endret)

Kjære Daria, kan du ikke legge inn et komma for meg i signaturen din? Den irriterer meg HVER gang jeg ser den.......... :sjenert:

Endret av Jerle
Skrevet

Jeg ble svimmel :overrasket: !

Dumt å røyke ja..sparer pakka til jeg skal på fest på lørdag, da blir jeg jo svimmel likevel. :ler:

Skrevet
Haha.  :ler: Sjef ja, da kan jeg overhodet ikke måle meg med deg.

Vikar-researcheren går og skammer seg.

:ler: Utdanner du deg til bibliotekar?

Kjære Daria, kan du ikke legge inn et komma for meg i signaturen din? Den irriterer meg HVER gang jeg ser den.......... :sjenert:

Bedre nå?

Skrevet

Skal det ikke være komma etter ja? *pirke*

Og til spørsmålet: Jeg begynte en gang i tida, men hoppet over til noe annet. :sjenert:

Skrevet

Nei nå må jeg gå å dusje!

Alle sover her, så det blir ingen synging. :sjarmor:

Nattinatt alle sammen!! :klem:

Skrevet

eller... det skal vel kanskje ikke være komma i den sammenhengen, nei. *surre*

Skrevet
Skal det ikke være komma etter ja? *pirke*

Etter hvilket ja? :klø:

Hva studerer du nå da? *nysgjerrig*

Skrevet
Nei nå må jeg gå å dusje!

Alle sover her, så det blir ingen synging.  :sjarmor:

Nattinatt alle sammen!! :klem:

Natta!

:klem:

*masse vakker sang her*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...