Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

AMADEA!!! :vinke:

Har ikke fått begynt enda. Har mista arbeidslysten. Tror den reiste på ferie med Daria og Dallandras....

Nå er det straks middag. Hamburgere og pommes frites.

Endret av Annie
Skrevet

Nesten. Jeg laget det her hjemme. :) Man er da ikke husmor for ingenting. :Hehe:

Skrevet

Voldsomt så effektive dere er i dag da... :sjenert: Har hatt en gjøre-absolutt-ingenting-dag -kom sent på jobb, gikk hjem tidlig og gjorde igrunnen ikke så mye mens jeg var der heller, og har stort sett sittet på sofaen etterpå. Skvetter ved hver minste lyd og skuler etter musa, som ikke har vist seg...

Skrevet

Kunne kommentert den loffen, men velger å la være... :sjarmor:

:ler:

Skrevet
:ler: Ingen mus i sikte her, men hører den er i veggene... *snart på vei til byen*
Skrevet

Musa har forsvinni herfra tror jeg. :hoppe: Den har ikke gått i fella, men jeg hører den ikke lengre i hvertfall.

Skrevet

Vi har også hatt musebesøk. Har en liten bod inne der vi samler tomgod som skal pantes/kastes, og den har gnagd på disse posenen. Men vi fant bare ett par musebærsj, og har ikke hørt den, så håper ikke den er inne lenger :sjokkert:

Gjest Dallandra
Skrevet

:vinke:

I kveld skal jeg bake, spise reker og drikke vin, og kose meg. I morgen skal jeg rydde og fyre på stua sånn at det blir godt og varmt, og bake kanelsnurrer og lage fruktsalat. Mormora mi kommer endelig hit i morgen, og da kommer foreldrene mine og broren min også. Farsdag må vite, så mamma tar med sånn kake som "alle" kjøper på butikken til farsdag. Før var det sånne romfyllkaketrekanter, nå er de blitt hvite og jeg vet ikke lenger hvordan de er inni... :klø: Farsdager har så langt vært litt neglisjert her i huset. (Ikke så rart kanskje, ettersom det ikke har bodd noen her på 20-30 år :ler: Var ikke akkurat sånn jeg mente det da) ;) Gleder meg til endelig å få vise mormor hvordan vi har fått det her, og håper at hun har helse til å komme hit flere ganger senere også.

God helg alle sammen, - mus eller ei.

Skrevet

Kanelsnurrer er sååå godt! :)

Men så er det ikke mye som slår fersk gjærbakst heller.

Håper jentene koser seg uansett om det er farsdagsfeiring eller ikke :)

:klem:

Skrevet (endret)

Bra du koser deg hjemme alene loffen! Det fortjener du! -Eller, du fortjener det sikkert! :ler:

Endret av Silla:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...