Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6601 Skrevet 9. november 2006 God morgen jenter. Ha en kjempe fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6602 Skrevet 9. november 2006 Takk det samme silla!! Men vi har jo allerede meldt vi Ha en veldig fin og effektiv dag snuppa! Det samme til alle dere andre!
Annie Skrevet 9. november 2006 #6603 Skrevet 9. november 2006 Sambo lastet ned Bruce Springsteen og Seeger Scessions i går. DÆVEN DØTTE DET ER BRA!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6604 Skrevet 9. november 2006 De er #¤% ikke søte!!!! *grøsser* I dag skal jeg..... eh..... male litt kanskje? :klø: ← Jeg dør av latter over museskrekken din
Daria Skrevet 9. november 2006 #6605 Skrevet 9. november 2006 (endret) Sambo lastet ned Bruce Springsteen og Seeger Scessions i går. DÆVEN DØTTE DET ER BRA!!!!! ← *vil ha* *står på ønskelisten* Endret 9. november 2006 av Daria
Annie Skrevet 9. november 2006 #6606 Skrevet 9. november 2006 (endret) Den burde stå øvert på lista di Daria! Den er perfekt både til husarbeid og fest!! Endret 9. november 2006 av Annie
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6607 Skrevet 9. november 2006 Takk det samme silla!! Men vi har jo allerede meldt vi Ha en veldig fin og effektiv dag snuppa! Det samme til alle dere andre! ← Klart vi har.. LOL *vi to altså* Hvor er du nå da? Er du liksom i gang med å være effektiv?..
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6609 Skrevet 9. november 2006 BØ, kjerringpakk! ← Skremme en skjør pike slik!
Daria Skrevet 9. november 2006 #6611 Skrevet 9. november 2006 BØ, kjerringpakk! ← Er ikke etablert nok til å være kjerring, så jeg lar meg ikke skremme
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6612 Skrevet 9. november 2006 Og så SÅ skjør da gitt! ← *knis*
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6613 Skrevet 9. november 2006 Klart vi har.. LOL *vi to altså* Hvor er du nå da? Er du liksom i gang med å være effektiv?.. ← Jeg var "liksom" det for en liten periode ihvertfall Jeg er egentlig IKKE er skjønner du, og bloggen må jeg ikke engang gå inn på - for det som diskuteres der nå setter jo meg så i gang, at jeg fort vekk blir der altfor lenge Men jeg gleder meg til å lese og skrive der inne igjen senere i dag, det er en kjempe god tone der inne nå ¨ Og du? Jeg regner med at du er mye flinkere enn meg - håper det ihvertfall! Snakkes senere i dag schnuppa? Jeg har visst helgefølelse i dag jeg Jaja, en dag igjen
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6614 Skrevet 9. november 2006 BØ, kjerringpakk! ← Er det en ting jeg ikke er...så er det en kjerring
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6615 Skrevet 9. november 2006 Jeg var "liksom" det for en liten periode ihvertfall Jeg er egentlig IKKE er skjønner du, og bloggen må jeg ikke engang gå inn på - for det som diskuteres der nå setter jo meg så i gang, at jeg fort vekk blir der altfor lenge Men jeg gleder meg til å lese og skrive der inne igjen senere i dag, det er en kjempe god tone der inne nå ¨ Og du? Jeg regner med at du er mye flinkere enn meg - håper det ihvertfall! Snakkes senere i dag schnuppa? Jeg har visst helgefølelse i dag jeg Jaja, en dag igjen ← Jeg får faktisk gjort mye i dag. Hatt ett møte og går i ett nytt nå. Jeg er ikke inne her.. Har ikke engang sett i bloggen.. Kan ikke.. Da blir jeg plutselig dratt inn i det som diskuteres der.. Stå på, vi snakkes senere!
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6616 Skrevet 9. november 2006 BØ, kjerringpakk! ← Kjerring du liksom! Da kjenner du ikke meg..
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6617 Skrevet 9. november 2006 Det er vel ingen av oss vakre piker som er kjærringer???
Gjest Alf Kaida Skrevet 9. november 2006 #6618 Skrevet 9. november 2006 Det er vel ingen av oss vakre piker som er kjærringer??? ← Nei, det spørs om jeg ikke bommet ganske grovt på målgruppen. Men jeg fant ut at det var greiere å tøffe seg enn å stå frem med museskrekk, fordi minst fire av dere ville ha misforstått med vilje.
Daria Skrevet 9. november 2006 #6619 Skrevet 9. november 2006 Jeg misforstår aldri, jeg bare forstår til min fordel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå