Impala Skrevet 8. november 2006 #6581 Skrevet 8. november 2006 Bare innom og oppdaterer meg litt etter enda en travel dag på jobb, noe som resulterte i 2,5 time overtid. Kunne jobbet overtid hver eneste dag, men jeg verdsetter faktisk fritid fremfor jobb, og så lenge det ikke er noe som bråhaster, så gidder jeg ikke. Håper alle har en fin kveld
Gjest Sabia Skrevet 8. november 2006 #6582 Skrevet 8. november 2006 Jeg sitter nå med en collage jeg skal sende til Silla Vi skal la oss inspirere til sesongens festiviteter når det kommer til kjoler, sko, vesker, hårfrisyrer etc etc. Skulle jeg gjort noe annet som muligens er noe viktigere? JA. Gjør jeg det? eh NEI. ← Jeg vil også ha collage!!! Trenger inspirasjon!! Her var det rast med sider siden jeg var innom her sist!! Ha en fiin kveld jenter!!
loffen Skrevet 8. november 2006 #6583 Skrevet 8. november 2006 (endret) Skulle jeg gjort noe annet som muligens er noe viktigere? JA. Gjør jeg det? eh NEI. ← Ha ha, nå fikk du meg til å tenke på Trond Kirkvaag da han sier: 'Har du stilt meg et spørsmål? JA. Har jeg svart på det? NEI.' (Jeg tror det var sånn i alle fall..) Endret 8. november 2006 av loffen
loffen Skrevet 8. november 2006 #6584 Skrevet 8. november 2006 Nei nå må jeg gå og spise litt og lese alle avisene. Ha en fin kveld.
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #6585 Skrevet 8. november 2006 Jeg sitter nå med en collage jeg skal sende til Silla Vi skal la oss inspirere til sesongens festiviteter når det kommer til kjoler, sko, vesker, hårfrisyrer etc etc. ← Jaaaaaaaaa Æ glær mæ! Har ligget i badekaret i over en time jeg nå.. trallalaa.. Nå kommer jeg til å sove godt i natt! Vi ses jenter!
Jerle Skrevet 8. november 2006 #6586 Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg vil også ha badekar Endret 8. november 2006 av Jerle
Daria Skrevet 8. november 2006 #6587 Skrevet 8. november 2006 Jeg og Denne kast-ut-badekaret-trenden er det dummeste som har skjedd -jeg har et gedigent bad, men de har hevet ut badekaret
Jerle Skrevet 8. november 2006 #6588 Skrevet 8. november 2006 Jeg har et mini bad, så sannsynligheten for at jeg ville fått plass er heller liten. Setter det på listen over ting jeg MÅ ha i huset jeg skal ha når jeg blir rik
Daria Skrevet 8. november 2006 #6589 Skrevet 8. november 2006 Den dagen jeg blir rik, tror jeg pengene vil få bein å gå på (og ganske så fancy sko også, for den saks skyld)...
Jerle Skrevet 8. november 2006 #6590 Skrevet 8. november 2006 Den dagen jeg blir rik, tror jeg pengene vil få bein å gå på (og ganske så fancy sko også, for den saks skyld)... ← Det var jo selvfølgelig et godt poeng *drømme om sko*
Daria Skrevet 8. november 2006 #6591 Skrevet 8. november 2006 Et helt skorom... Skjønte en gang for alle gleden ved sko da jeg forvillet meg inn i en designerbutikk i Dublin. Ikke at jeg hadde råd til noen da, men det var mye stilig...
Jerle Skrevet 8. november 2006 #6592 Skrevet 8. november 2006 Jeg sitter på KG og på skosider, det er hva jeg gjør på internett. Skoene trenger ikke å være dyre, jeg ser helst på billige jeg. Men så er jo det fordi jeg ikke har pengene til de dyre da...
Daria Skrevet 8. november 2006 #6593 Skrevet 8. november 2006 Er bare tortur å se på ting man vet man ikke har råd til... Har du noen gode sider å anbefale da?
Jerle Skrevet 8. november 2006 #6594 Skrevet 8. november 2006 Bruker å sitte å se på støvletter(som er min store svakhet) på skoringen sine sider. Eller så ser jeg mye på noen utenlandske sider, men jeg har ikke linkene nå, for den stasjonære PC'n vår er syk. Så da kan jeg ikke logge på den...
Daria Skrevet 8. november 2006 #6595 Skrevet 8. november 2006 Stakkars syke pc, får håpe den blir frisk snart... Men nå er klokka over midnatt, så da er det på tide å ta en Askepott og forlate ballet *slenger fra meg en tøffel underveis -kanskje det dukker opp en tøffelhelt* Natta!
Daria Skrevet 9. november 2006 #6597 Skrevet 9. november 2006 Drømte at jeg hadde mus i skapet -en bitteliten søt grå en som jeg plukket opp og holdt i hånda...
Annie Skrevet 9. november 2006 #6598 Skrevet 9. november 2006 Drømte at jeg hadde mus i skapet -en bitteliten søt grå en som jeg plukket opp og holdt i hånda... ← De er #¤% ikke søte!!!! *grøsser* I dag skal jeg..... eh..... male litt kanskje? :klø:
Daria Skrevet 9. november 2006 #6599 Skrevet 9. november 2006 Pleier ikke synes det i våken tilstand jeg heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå