Impala Skrevet 7. november 2006 #6561 Skrevet 7. november 2006 Jeg er da også jevnlig innom her må vite For meg så er iallefall høsten den travleste tiden på året, og det kanskje sånn for flere av oss? Enig med Silla i at vi ikke må glemme hva det startet med
loffen Skrevet 7. november 2006 #6562 Skrevet 7. november 2006 Det er mye å gjøre om høsten. Alle sommertingene som skal gjøres klare til sommeren, og så er det så mørkt at jeg tror det er leggetid alt for tidlig.
Impala Skrevet 7. november 2006 #6563 Skrevet 7. november 2006 Ja det med mørket er sant. Dagen er jo mye kortere på en måte, og da har man ikke så mye tid heller til å gjøre tingene på. Det er derfor det blir så hektisk :-D
Amadea Skrevet 7. november 2006 #6564 Skrevet 7. november 2006 Ikke sant! Nå vil vi se flere ligraer her inne!! Halloooooo.... (roooope høyt) ← Halooo!!! Skal paa aerobic snart jeg ogsaa tror jeg at jeg slaar av PCen for kvelden. For tiden er det altfor mye PC-tid, noe som gaar utover nakken min og humöret til en viss mann... Kan vi ikke avvtale en skravlekveld da? Slik som i "gamle dager"? PS: Enig med det med mörket ja. Synes egentlig det er litt kjipt med vintertid jeg (det at vi maa stille klokka). Ville foretrukket aa ha litt dagslys igjen naar jeg gaar fra jobb. Er ikke saa farlig for meg paa morgenen, da er jeg saa trött at det kan vaere det samme - dagslys eller ikke.
loffen Skrevet 7. november 2006 #6565 Skrevet 7. november 2006 (endret) Enig. Dessuten er jeg bare kjapt innom i dag, mens mannen er ute, han er i dååårlig humør. Det er visst meg det er noe galt med. Han er tilbake om 10min, må forte meg å ta oppvasken før han kommer så det ikke blir enda verre. Herregud så teit.. Endret 7. november 2006 av loffen
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #6567 Skrevet 7. november 2006 Jeg vil også ha en skravlekveld snart!!!! Vi bare bestemmer dag og tid.. Må være på kvelden.. Og ikke i helgen.. Åj, det rimer!
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #6569 Skrevet 7. november 2006 Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååå You guys!!!! Sillavennen min......du er sååå god!! For et initiativ!! du bare vet det når jeg trenger det du.. Dere er så søte og gode alle sammen. Jeg må innrømme at jeg har savnet den gamle gode stemningen..det ble ikke bare slutt på en ting for et par måneder siden liksom. Ja, jeg er kjempe glad for bloggen, ikke misforstå! Men det er noe med sjelen til dagboken da.. Det er jo Jenteligaen in spirit det! Vil veldig gjerne ta skravlekveld snart og ihvertfall at det skal holdes liv i Ligadagboken!! En ekstra stor til alle gulljentene mine!
Jerle Skrevet 7. november 2006 #6570 Skrevet 7. november 2006 Enig. Dessuten er jeg bare kjapt innom i dag, mens mannen er ute, han er i dååårlig humør. Det er visst meg det er noe galt med. Han er tilbake om 10min, må forte meg å ta oppvasken før han kommer så det ikke blir enda verre. Herregud så teit.. ← Pøh det er da ikke noe galt med deg. La han ta oppvasken
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #6571 Skrevet 7. november 2006 Nå tar jeg meg en liiiten pause for å se Lost det er sååå gøy.. Det tok meg bare litt tid her inne å svare i bloggen
Jerle Skrevet 7. november 2006 #6572 Skrevet 7. november 2006 Åh, jeg er mer motivert tilå sitte her forran peisen og sitte med PC'n på fanget samtidig som TV'n står på. Men denne listen min må jo følges om vi skla i mål før jul.... Så da må jeg rydde mer på boden
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #6573 Skrevet 7. november 2006 Jeg sitter sammen med sambo og en kompis og ser på tv, surfer og skravler. Fyrer på peisen og spiser sjokolade..
Gjest Dallandra Skrevet 7. november 2006 #6574 Skrevet 7. november 2006 Jeg sitter alene på kjøkkenet og småfryser foran pc'n mens jeg spiser nonstop. Mannen ligger oppi senga og er midt i Da Vinci Koden men jeg gidder altså ikke begynne å se en film midt i. Planen for ettermiddagen/kvelden var å ikke gjøre noe annet enn å kose med ungene og ta det med ro, det var tydeligvis det som skulle til for å få slått sammen disse hyllene, så i morgen skal det ommøbleres. Er jeg heldig får jeg kastet/levert endel klær også!
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #6575 Skrevet 8. november 2006 Neimen folkens da.. Nå lå denne laaaangt nede på siden igjen. Vil bare si hei til alle sammen jeg, før jeg springer ut igjen.. *jobber*
Jerle Skrevet 8. november 2006 #6577 Skrevet 8. november 2006 Hva er planene i dag da jenter? ← Her er planen å få fyrt opp i ovnen, men den #¤%&&¤# veden vil ikke Tipper den er våt inni *fryser* PRØVER IGJEN!
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #6578 Skrevet 8. november 2006 Jeg sitter sammen med sambo og en kompis og ser på tv, surfer og skravler. Fyrer på peisen og spiser sjokolade.. ← Hørtes ut som en koselig kveld i går vennen!! Jeg har nok en LOST kveld fremfor meg, er det noen som snakker avhengighet er??
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #6579 Skrevet 8. november 2006 Jeg sitter nå med en collage jeg skal sende til Silla Vi skal la oss inspirere til sesongens festiviteter når det kommer til kjoler, sko, vesker, hårfrisyrer etc etc. Skulle jeg gjort noe annet som muligens er noe viktigere? JA. Gjør jeg det? eh NEI.
Amadea Skrevet 8. november 2006 #6580 Skrevet 8. november 2006 Det hörtes göy ut! Har vi egentlig avtalt skravlekveldtidspunkt eller ble ikke det noe av? :klø: For meg passer det best paa hverdagene, paa kvelden altsaa. Har litt daarlig samvittighet for at jeg dro hjem fra jobb naar det egentlig var masse aa gjöre. Samtidig er jeg litt fornöyd med meg selv ogsaa. Hm... rar fölelse... Vel, det kommer en daaaaag i morgen Truddelei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå