Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er liksom ikke som i "gamle dager" her inne nå.. Er det fordi aller plutselig har så mye å gjøre, eller hva er det? Håper vi kan fortsette å ha dagboken til sjarmis som et holdepunkt for oss i ligaen, selv om flere av oss har fått egne dagbøker. Det er liksom dette her som er vår arena..

Mange det er lenge siden jeg har "møtt" her inne jeg nå..

I miss you guys.. :sjenert:

Skrevet

Signerer det Silla. Vi må ta ansvar og få opp dampen her inne. Dette er jo det felles samlingspunktet vårt! :)

Skrevet
Signerer det Silla. Vi må ta ansvar og få opp dampen her inne. Dette er jo det felles samlingspunktet vårt! :)

Ikke sant! Nå vil vi se flere ligraer her inne!! Halloooooo.... :hakeslepp: (roooope høyt)

Skrevet

Vi må lage et nytt felles prosjekt. *tenke*

Skrevet

He, he Daria :hoppe:

Vi kan jo ta en stor diskusjon om... *tenke*... søren... :sur: kommer ikke på noe!

Skrevet

Har ikke kommet på noe enda jeg heller... Men det er hyggelig å samles uansett. :)

Skrevet

:plystre: Så-å samles vi på valen...

Vi kan jo diskutere... hmm... *tenke hardt*

Skrevet

Ja vi kan jo diskutere det at vi ikke har noe å diskutere. Og strengt tatt så trenger jo ikke det å være negativt :)

Skrevet

Huff, jeg hadde lagt merke til at det var en truse på mannen jeg. Det er ulovlig i vårt hjem. Om push-up effekten hadde blitt tema, tviler jeg på :ler:

Skrevet
Åj!!! Kult!  :ler:

Det var vel noe for de med badetiss.. hint til Alfine..

:hoho:

Stakkaren får gjennomgå som eneste hane i flokken ja :)

Skrevet

:hoho:

Gjest Alf Kaida
Skrevet (endret)

Jeg har selvsagt shoppet!

Det eneste poblemet er at omsetningen av tennissokker kommer til å gå vesentlig ned etter at dette produktet kom på markedet, i hvert fall hva mitt eget tennissokkforbruk angår. Det er IKKE premie for å gjette sammenhengen.

Det iriterer meg egentlig litt, dog, at det ikke kommer boxere med samme effekt. Eventuelt bukser med innlegg...

Og sist, men ikke minst...eller forresten: Nåja.

Endret av Alf Kaida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...