Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6481 Skrevet 3. november 2006 Jeg har også kooost meg med velvære i dag - en velykket time hos frisøren :-D Jeg og Tone har begge freschet oss opp hos våre dyktige frisører. Ikke noe å være redd for når man er i gode hender nei! Ønsker dere alle en kjempe fin helg!
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #6483 Skrevet 4. november 2006 Så tidlig oppe du er Dallandra! Dere er gaerne altsaa! Alene hjemme i kevld jeg! Hmmm, kanskje greit aa rydde litt opp för kjaersten kommer hjem? Har vaert til hudpleie etter jobb i dag, og det var bare saaaa deilig! Sukk... (He he, det der var bare for aa gjöre dere andre missunnelige ) ← Jeg har bestilt gavekort til ei venninne hos wah wah, og da skal jeg ta en skikkelig dyprens samtidig. Oppussing går dessverre hardt ut over huden Og så tenkte jeg å ta meg en frisørtime etterpå
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #6484 Skrevet 4. november 2006 Så tidlig oppe du er Dallandra! Jeg har bestilt gavekort til ei venninne hos wah wah, og da skal jeg ta en skikkelig dyprens samtidig. Oppussing går dessverre hardt ut over huden Og så tenkte jeg å ta meg en frisørtime etterpå ← Så snill du er da! :-D Det er deeeeilig med frisørtimer og hudpleie......... Jeg skal snart ut i det fine været selv, først treffe en venninne og avlevere noe, så skravle i telefonen mens jeg går tur Silla!! Du skulle vært på besøk hos meg i helgen!! Jeg er SÅ rastløs, hadde trengt å rase litt fra meg i kveld - og er det en ting jeg og du kommer til å gjøre, så er det det
Daria Skrevet 4. november 2006 #6485 Skrevet 4. november 2006 God helg alle sammen!! ← Så tidlig oppe du er Dallandra! ← Synes det var ganske tidlig å være oppe kl 9 også jeg, dukket ikke opp av dynene før klokka var over 12...
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #6486 Skrevet 4. november 2006 Synes det var ganske tidlig å være oppe kl 9 også jeg, dukket ikke opp av dynene før klokka var over 12... ← Skulle ønske jeg kunne sovet så lenge, men når man begynner 07.45 på jobb går det dårlig
Daria Skrevet 4. november 2006 #6487 Skrevet 4. november 2006 Da er det kanskje ikke så populært nei... Må du jobbe på en lørdag altså?
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #6488 Skrevet 4. november 2006 Ja og søndag.... Men sjefen sa jeg kunne begynne kl 10 i morgen siden alle på jobben er invitert i bursdag til en av kollegaene
loffen Skrevet 4. november 2006 #6491 Skrevet 4. november 2006 Håper det blir en artig bursdag Vampyra! Så deilig det høres ut med hudpleie da jenter! Unner meg aldri sånn luksus jeg. Bare kliner på litt kvisekrem/dekkstift/foundation/lancome antirynkekrem ettersom det passer jeg. I dag har jeg helt egenhendig stablet en hel favn med ved. Så nå trenger ryggen litt massasje eller noe.. Hm..Alfie! Du er sikkert sterk i armene etter all den båtpussingen!?
Jerle Skrevet 4. november 2006 #6492 Skrevet 4. november 2006 (endret) Loffen, bra du tar tak i Alf Endret 4. november 2006 av Jerle
Gjest Alf Kaida Skrevet 4. november 2006 #6493 Skrevet 4. november 2006 Hm..Alfie! Du er sikkert sterk i armene etter all den båtpussingen!? ← Her ser du en kropp uten overflødige muskler, unge dame!
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #6494 Skrevet 5. november 2006 Jeg har en skikkelig daffedag i dag - som om luften er gått helt ut av meg. Så da blir det surfing, litt tv og igjen, blader fra Narvesen Med det været som er her, frister det mer enn noen gang å besøke Amadea - Sillaaaaaaaa vi skulle dratt! det hadde vi to fortjent nå Ha en fin søndag!
loffen Skrevet 5. november 2006 #6495 Skrevet 5. november 2006 Her er det fint vær i dag, så jeg må komme meg ut snart. Drukket masse kaffe og spist sen frokost. Skal prøve å få tatt ned trampolina for vinteren. I går måtte jeg bare innse at det er lenge til sommeren, vasket og tok inn grillen. ( Det gikk liksom opp for meg i løpet av vedstablingsprosessen. )
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #6496 Skrevet 5. november 2006 (endret) Her er det fint vær i dag, så jeg må komme meg ut snart. Drukket masse kaffe og spist sen frokost. Skal prøve å få tatt ned trampolina for vinteren. I går måtte jeg bare innse at det er lenge til sommeren, vasket og tok inn grillen. ( Det gikk liksom opp for meg i løpet av vedstablingsprosessen. ) ← Det samme med meg loffen.... Jeg ble såå overrasket over å kjøre forbi et sted med snø her om dagen Jeg lengter allerede til sommeren.. Det er ikke til å beskrive hvor mye bedre ALT er om sommeren. Og den som kommer, den skal bli Tidenes sommer Det har jeg allerede bestemt meg for. Og så VIL jeg på båttur ved sjøen igjen! det er blitt så lenge siden nå...må bare finne noen med båt *drømme seg bort* Endret 5. november 2006 av sjarmtroll
Annie Skrevet 5. november 2006 #6498 Skrevet 5. november 2006 Her er det 15 cm med snø, og grillen står fortsatt ute her også. Sammen med alt det andre. Sommeren burde egentlig bare komme nå i grunn...
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. november 2006 #6499 Skrevet 5. november 2006 Det er ikke til å beskrive hvor mye bedre ALT er om sommeren. Og den som kommer, den skal bli Tidenes sommer Det har jeg allerede bestemt meg for. Og så VIL jeg på båttur ved sjøen igjen! det er blitt så lenge siden nå...må bare finne noen med båt *drømme seg bort* ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=235035
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #6500 Skrevet 5. november 2006 Halloisen! Endelig ferdig med det jeg skal gjøre på jobb! Ettersom det snør og snør og snør og snør så skal jeg legge meg på sofaen, fyre og lese. Sambo har måkt snø i hele dag og kom akkurat inn nå. Bra timing! Ha en forsatt fin dag jenter. Høres ut som om mange drømmer seg laaaangt bort om dagen. Deilig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå