loffen Skrevet 2. november 2006 #6461 Skrevet 2. november 2006 Eventuelt min leopardmønstrede tørrdrakt. ← Åhh! Sukk, vil se, vil se!!
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #6462 Skrevet 2. november 2006 Men tangaen min får du aldri!
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #6464 Skrevet 2. november 2006 Ikke? ← Nei, den vil jeg ha tilbake etterpå.
loffen Skrevet 2. november 2006 #6465 Skrevet 2. november 2006 Nei, den vil jeg ha tilbake etterpå. ← Helt i orden.
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #6466 Skrevet 2. november 2006 Herlig stemning det var i dagboken min om dagen da Herlige dere Jeg er bare bussy i hodet i kveld takket være diverse frister etc. men kos dere videre folkens!
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6467 Skrevet 3. november 2006 Fankern! Med mindre vi kan gjøre det sånn at din bading gir ønsket effekt, mens jeg holder meg på land for å unngå uønsket effekt. *spekulerer* ← Ja det er jo absolutt en mulighet! Ikke uenig. En annen mulighet er at jeg ikler meg såpass mange lag med badetøy i ull at badetissproblematikken unngås. Eventuelt min leopardmønstrede tørrdrakt. ← Men det er da ikke noe gøy å bade med klær på.... Penispumpe under bading da? ←
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6468 Skrevet 3. november 2006 To dager i Oslo og jeg føler at jeg går glipp av sååå mye! Tanga, penispumpe, besøk til Sesi og andre ting jeg absolutt har så mye å bidra med! Jaja.. Ser nå ut som om dere har hatt det fint denne uken her da! Ble litt stress for oss i går sjarmtroll. Som vanslig.. Hehe.. Men håper vi får litt tid til å skravle litt i dag. Det hoper seg fort opp..
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #6469 Skrevet 3. november 2006 Men det er da ikke noe gøy å bade med klær på.... ← Nei, der er du inne på et åpenbart minus. Jeg tror imidlertid at vi bør vente til sommeren med nakenbading, det er så flaut med badetiss foran ukjente kvinner man helst vil... - om ikke akkurat imponere, så heller ikke vekke morsinstinktet til...
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6470 Skrevet 3. november 2006 Nei, der er du inne på et åpenbart minus. Jeg tror imidlertid at vi bør vente til sommeren med nakenbading, det er så flaut med badetiss foran ukjente kvinner man helst vil... - om ikke akkurat imponere, så heller ikke vekke morsinstinktet til... ← Ja, vi får vel ha det til gode
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #6471 Skrevet 3. november 2006 Kanskje jeg i tillegg rekker å redusere livmålet med en halvmeter eller noe! *shaker ribbefettet*
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #6473 Skrevet 3. november 2006 Er dette tiden å redusere noe??? :klø: ← Jeg planlegger sommeren, vet du. Sånn jeg ser ut, blir det kanskje sommeren 2009.
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6474 Skrevet 3. november 2006 Alf det er bare å sette i gang hvis du vil imponere
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #6475 Skrevet 3. november 2006 (endret) "There's a whole lot of shaking going on" Endret 3. november 2006 av Alf Kaida
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6476 Skrevet 3. november 2006 "There's a whole lot of shaking going on" ← No kidding..
Amadea Skrevet 3. november 2006 #6478 Skrevet 3. november 2006 Dere er gaerne altsaa! Alene hjemme i kevld jeg! Hmmm, kanskje greit aa rydde litt opp för kjaersten kommer hjem? Har vaert til hudpleie etter jobb i dag, og det var bare saaaa deilig! Sukk... (He he, det der var bare for aa gjöre dere andre missunnelige )
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #6479 Skrevet 3. november 2006 Jeg har også vært hos hudpleier i dag Amadea! Skrev masse om det i dagboken min nå... Thihi.. Super deilig! Kos deg hjemme alene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå