Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eventuelt min leopardmønstrede tørrdrakt.

Åhh! Sukk, vil se, vil se!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, den vil jeg ha tilbake etterpå.

:ler: Helt i orden.

Skrevet

Herlig stemning det var i dagboken min om dagen da :ler:

Herlige dere :)

Jeg er bare bussy i hodet i kveld takket være diverse frister etc. men kos dere videre folkens! :ler:

:klem:

Skrevet
Fankern!

Med mindre vi kan gjøre det sånn at din bading gir ønsket effekt, mens jeg holder meg på land for å unngå uønsket effekt.

*spekulerer*

Ja det er jo absolutt en mulighet! :sjarmor:

Ikke uenig. En annen mulighet er at jeg ikler meg såpass mange lag med badetøy i ull at badetissproblematikken unngås. Eventuelt min leopardmønstrede tørrdrakt.

Men det er da ikke noe gøy å bade med klær på.... ;)

Penispumpe under bading da? ;)

:ler:

Skrevet

To dager i Oslo og jeg føler at jeg går glipp av sååå mye! Tanga, penispumpe, besøk til Sesi og andre ting jeg absolutt har så mye å bidra med! Jaja.. Ser nå ut som om dere har hatt det fint denne uken her da! :ler:

Ble litt stress for oss i går sjarmtroll. Som vanslig.. Hehe.. Men håper vi får litt tid til å skravle litt i dag. Det hoper seg fort opp..

:klem:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Men det er da ikke noe gøy å bade med klær på.... ;)

Nei, der er du inne på et åpenbart minus. Jeg tror imidlertid at vi bør vente til sommeren med nakenbading, det er så flaut med badetiss foran ukjente kvinner man helst vil... - om ikke akkurat imponere, så heller ikke vekke morsinstinktet til...

Skrevet
Nei, der er du inne på et åpenbart minus. Jeg tror imidlertid at vi bør vente til sommeren med nakenbading, det er så flaut med badetiss foran ukjente kvinner man helst vil... - om ikke akkurat imponere, så heller ikke vekke morsinstinktet til...

Ja, vi får vel ha det til gode ;)

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Kanskje jeg i tillegg rekker å redusere livmålet med en halvmeter eller noe!

*shaker ribbefettet*

Skrevet

Er dette tiden å redusere noe??? :klø:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Er dette tiden å redusere noe??? :klø:

Jeg planlegger sommeren, vet du. Sånn jeg ser ut, blir det kanskje sommeren 2009.

Gjest Alf Kaida
Skrevet (endret)

"There's a whole lot of shaking going on"

Endret av Alf Kaida
Skrevet

Dere er gaerne altsaa! :ler:

Alene hjemme i kevld jeg! Hmmm, kanskje greit aa rydde litt opp för kjaersten kommer hjem?

Har vaert til hudpleie etter jobb i dag, og det var bare saaaa deilig! Sukk... (He he, det der var bare for aa gjöre dere andre missunnelige :sjarmor: )

Skrevet

Jeg har også vært hos hudpleier i dag Amadea! Skrev masse om det i dagboken min nå... Thihi.. Super deilig! Kos deg hjemme alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...