Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Heldigvis er det bare gutter som er plaget av badetiss ;)  Vi jenter får bare fastere pupper :legrine:

Blir du med og bader?

*siklemodus*

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Heihei, var det Alfhild? Hyggelig å se at det finnes andre her også. Noen ganger virker det som om alle andre unngår meg.

:ler:

OK, da, så hadde jeg en samtale med Yamaha over flere dagbøker tidligere i dag. Og synd på meg er det jo uansett ikke. :ler:

Nå skal jeg bable videre i hjemmets lune rede og se om jeg kan få med meg noen på planen min.

Skrevet

I dag er det nydelig vær her. -4 grader og knallsol! Men -4 er altfor kaldt nå, i mars derimot, da er -4 kjempegodt og varmt. Skjønner ikke det der jeg... :klø:

I dag skal vi forresten på shopping. Prinsessa trenger, vinterjakke/bukse, støvler og cherrox. Lange saken hadde vokst fra alt i løpet av sommeren! :sur::ler:

Skrevet
I dag er det nydelig vær her. -4 grader og knallsol! Men -4 er altfor kaldt nå, i mars derimot, da er -4 kjempegodt og varmt. Skjønner ikke det der jeg... :klø:

Du har lagt merke til det du også? :ler:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Alt er relativt?

"Alt er relativt" er i seg selv en kontradiksjon, på linje med "Det beste" eller "Fremskritts"partiet

Definitivt.

:sjarmor:

Skrevet

Er det nå jeg skal minne om det gamle slagordet "Et tilbakeskritt for fremskrittspartiet er et fremskritt for menneskeheten"?

Skrevet

Er det sånn av torsdag er den nye lillelørdag og onsdag har gått av den tronen?

Vel uansett - jeg håper det er litt liv ute i kveld :sjarmor:

Ønsker dere alle en strålende dag! uansett vær og føreforhold :ler::klem:

Skrevet
"Alt er relativt" er i seg selv en kontradiksjon, på linje med "Det beste" eller "Fremskritts"partiet

Definitivt.

:sjarmor:

Skrevet
Er det sånn av torsdag er den nye lillelørdag og onsdag har gått av den tronen?

Vel uansett - jeg håper det er litt liv ute i kveld :sjarmor:

Ønsker dere alle en strålende dag! uansett vær og føreforhold :ler:  :klem:

Jaså, du skal på pub og se på Champions League i kveld? :sjarmor:

Holder du med FC København eller Man United da? :ler:

Skrevet
Ellers var den ikke dubbet, Viggo Mortensen snakker spansk med argentinsk aksent.

Artig!

:hjerter_rundt:

Skrevet
Jaså, du skal på pub og se på Champions League i kveld?  :sjarmor:

Holder du med FC København eller Man United da?  :ler:

:-D :-D

Nei men sååå bra at du kom med den viktige infoen loffen!! :klem::ler:

Det var veeeldig kjekt å vite - og hva TROR du jeg heier på?????? :legrine::icon_lol:

Fantastisk :ler:

Skrevet

Hmm ja, hvem kan det være at du heier på?.. :ler:

Skrevet

Ingen her inne som har den minste anelse om hvem hun heier på :ler:

Heihei, var det Alfhild? Hyggelig å se at det finnes andre her også. Noen ganger virker det som om alle andre unngår meg.

OK, da, så hadde jeg en samtale med Yamaha over flere dagbøker tidligere i dag. Og synd på meg er det jo uansett ikke. :ler:

Nå skal jeg bable videre i hjemmets lune rede og se om jeg kan få med meg noen på planen min.

Føler at vi "forfølger" hverandre i kveld også :ler:

Helt enig, det der er merkelig alstå :klø:

Skrevet
Da skal jeg IKKE se den... Går det bra med deg Amadea? Lenge siden jeg har sett noe til deg. :klem:

Hei Annie! Det gaar fint med meg! Föler jeg har faatt litt orden paa tankene mine.

Enn du da?

Ellers...

Er i kjempeform i dag jeg! Det gaar bra saa lenge jeg bare drikker vin. Det er drinkene som tar knekken paa meg dagen derpaa. Ellers har dagen vaert en saann typisk slafe-dag. Er jo litt rart med en saann fridag midt i uka. Naa er jo dagen over og jeg kan egentlig ikke si jeg har gjort noe som helst! Pleier aa faa litt daarlig samvittighet paa slutten av slike dager, men jeg pröver aa fortrenge det. Man maa jo ha lov til aa BARE slappe av litt innimellom ogsaa, ikke sant? Dessuten skal vi pröve aa finne paa noe litt mer spennende i helgen!

Skrevet

Bare innom for å si natta, før jeg løper tilbake til Alfs sommerdagbok for å se om han har skrevet noe vettugt!

:klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...