Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vurderer å bade i sjøen i dag, vannet holder fortsatt et tosifret antall grader.

:sjarmor:

Men det vil kanskje skape misunnelse hos alle med snø (og rå latter ved tanken på knøttliten og kald badetiss), så jeg tror kanskje jeg nøyer meg med å fyre opp grillen i stedet.

Dette til orientering.

BADE nå?? hjelpes :) Syns vannet er for kaldt om sommeren jeg :ler:

Jeg kooooooser meg med at det er snøfritt her nede og heller 10 varmegrader og sol - enn snøkaos :icon_lol:

Skrevet

Det snør her også nå. Har kanskje kommet 5 cm :grine:

Også blåser det, skulle vel være storm uti Nordsjøen, men det er da laaaangt unna :klø:

Skrevet

Bygger seg opp her også, tipper det blir en nesten-storm :)

Men da bor jo jeg i storm og orkan land også da....(ja nesten i alle fall, her er sjeldent vindstille på denne årstiden)

Gjest Dallandra
Skrevet

Helleu babes!!! :klem:

Har ikke noe fornuftig å melde, må bare innom for å bevise at det faktisk fortsatt er liv i meg!!!

Skrevet

Når ble det å ha noe fornuftig å melde et krav for å poste her? :ler:

Skrevet

Trodde fornuften skulle legges igjen utenfor denne dagboken jeg, i Kuppmakernes dagbok feks. Der er vi seriøse. Her inne kan vi snakke piss :)

Skrevet

*lurer på om det er jeg eller Jerle som har misforstått betydningen av "seriøs"* :klø:

Skrevet
Vurderer å bade i sjøen i dag, vannet holder fortsatt et tosifret antall grader.

Men det vil kanskje skape misunnelse hos alle med snø (og rå latter ved tanken på knøttliten og kald badetiss), så jeg tror kanskje jeg nøyer meg med å fyre opp grillen i stedet.

Dette til orientering.

Heldigvis er det bare gutter som er plaget av badetiss ;) Vi jenter får bare fastere pupper :legrine:

Skrevet
*lurer på om det er jeg eller Jerle som har misforstått betydningen av "seriøs"* :klø:

HÆ??? :klø:

Skrevet

:ler:

Grillen står fremdeles ute her hos meg også, Alf. :sjarmor:

Men været tilsier at det er bedre å holde seg inne og fyre i ovnen. Her er det minus en grad snø/sludd og liten kuling.

Det kom bare to småredde smågutter på døra i løpet av halloween.. Jeg skremte dem skikkelig, som den heksa jeg var (er) :ler: .

Jeg som hadde pynta med spindelvev og edderkopper og skummelt gresskar med lys i. Det blåste ut etter 30 sekunder da.

Kvelden ble tilbrakt i sofaen med heksehatt, minstemann som selvlysende skjelett på fanget, mengder med kaffe og godteri. Vi har nok til mange lørdager fremover. :ler:

Storesøster kom hutrende tilbake etter 10 minutter på 'tokt'. Hun kunne ikke se for all snøen som blåste i øynene.

Nå skal jeg gå og se på Grey's som jeg måtte ta opp på video fordi mannen skulle se 'sjampignon-ligaen'. :roll: Makan!

Skrevet
:legrine: Ser for meg Daria med skjørtet i støvlene!
Skrevet (endret)

Heksehatten fikk ligge i skapet i år, men den har fått luftet seg en og annen Halloween før... Hvis noen her var blandt de som omtrent fikk kink i nakken da de glodde på en heks som farta rundt på Oslo S i fredagsrushet på Halloween for noen år siden, var det meg dere så etter :sjarmor: Men det beste var jo da jeg i samme antrekk traff en barnehage på tur -de begynte øyeblikkelig å diskutere om jeg var en ekte heks, og de var tilbøyelige til å ende på at jeg var det :ler:

Endret av Daria
Skrevet
Heksehatten fikk ligge i skapet i år, men den har fått luftet seg en og annen Halloween før... Hvis noen her var blandt de som omtrent fikk kink i nakken da de glodde på en heks som farta rundt på Oslo S i fredagsrushet på Halloween for noen år siden, var det meg dere så etter :sjarmor:  Men det beste var jo da jeg i samme antrekk traff en barnehage på tur -de begynte øyeblikkelig å diskutere om jeg var en ekte heks, og de var tilbøyelige til å ende på at jeg var det  :ler:

:hoho:

Skrevet
Heksehatten fikk ligge i skapet i år, men den har fått luftet seg en og annen Halloween før... Hvis noen her var blandt de som omtrent fikk kink i nakken da de glodde på en heks som farta rundt på Oslo S i fredagsrushet på Halloween for noen år siden, var det meg dere så etter :sjarmor:  Men det beste var jo da jeg i samme antrekk traff en barnehage på tur -de begynte øyeblikkelig å diskutere om jeg var en ekte heks, og de var tilbøyelige til å ende på at jeg var det  :ler:

:ler: Uten skjørtet i støvlene da også vel. :ler:

Skrevet

Den historien minner meg forresten om en som var julenisse for noen barn en gang før, og skulle bare gå rundt kvartalet og ta av seg julekostymet. Da han kom dit var det en barnehage der som så han og ropte og skrek at der var julenissen. Så da ble han pent nødt til å gå et kvartal til slik at de ikke skulle se han, men jaggu var det ikke nok en barnehage der som oppdaget at nissen var på tur :ler:

Skrevet

Det er meldt opp til en halv meter med snø i natt... :overrasket:

Gjest Dallandra
Skrevet

Fridag igjen!!

I natt har jeg drømt om Sesi!! Mer korrekt: Jeg drømte at jeg var på besøk hos Sesi. Det var så koselig at!! Vi skravlet som gamle venner og tiden fløy! Det var nesten litt vemodig å våkne og skjønne at det bare var en drøm...

Skrevet
Nå skal jeg gå og se på Grey's som jeg måtte ta opp på video fordi mannen skulle se 'sjampignon-ligaen'.  :roll:  Makan!

Det er det verste jeg har hørt :overrasket:

:hoho:

Skrevet

Ellers er alt bra :)

Har kommet litt snø, så det er ett lite hvitt teppe overalt her, men det forsvinner nok fort igjen. Var minus 5 grader i dag tidlig, og det er vel det kaldeste hittil i år. Må nok få tatt inn gladiolene som står ute i en blomsterkasse :forvirrret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...