Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Klart vi har det gøy - hvem trenger vel Dansken til slutt??  :ironi:  :ler:

Og så skrev han i aller første mailen:

"det er mulig jeg flytter tilbake til XXXX for en stund til høsten...."

SÅ skremt kan han da vel ikke være når han informerer meg helt uoppfordret om det :klø: jeg nevnte nemlig ikke noe om bosted overhodet i den første mailen.

*jeg vil ha svar NÅ :sur: *

Og nei, jeg er IKKE kjent for å ha verdens beste tålmodighet nei :ler:

Kanskje en av grunnene til at jeg har pushet på og ikke klar å vente ja.

?? Er du trådstarter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gidder ikke lese gjennom alle sidene som har kommet siden sist..Bare lurer på om du har fått mail fra Dansken? Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en DEL som har fått kjenne på utålmodigheten sin den siste uka, ja... :ler:

Rart at det går an å bli såå nysgjerrig og engasjert i livet til noen jeg ikke aner hvem er :) Men, gøy er det! :ler:

Er såååå spent på hva han skriver tilbake! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsteransvarlig, toastmaster hadde vi ja - og ikke for å glemme "jordmor" og!!

:ler:

Det er en så herlig god, positiv og koselig tråd dette blitt!! :klem:

Har lyst til å møte dere alle sammen IRL, skravle og le :ler:

God helg alle sammen, til dere som tar dere velfortjent "fri" fra tråden og dere som snikleser iløpet av helgen og ;)

Håper selv Dansken ikke bruker lange tiden på å svare nei, og at han ikke er så opptatt av å gjøre seg kostbar - ei heller at han snakker med kompisen og mine vage, ubegrunnede tanker om hva han tror/ikke tror, formidles videre :forvirret:

stor  :klem: til alle sammen!

Ps. Dere har satt griller i hodet mitt, jeg ser for meg hele bryllupet og det skal jeg si dere - jeg ler vantittig høyt over synet :ler:  :ler:

mhm mhm, meg være jordmor ^^

dette er utrolig digg å lese!! har aldri sett noe så romantisk *sukkeh*

men dere har glemt att noen vil være faddere også ;) men vi på KG må jo la noen plasser være åpne for venninnene som Sjarmtroll har IRL :sjenert::sjarmor:

*spennende lesing, lese videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
?? Er du trådstarter også?

Ja, hun røpet sin identitet for noen sider siden! Her må man følge med for ikke å gå glipp av noe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe aa bekymre seg for sjarmtroll, mail kommer snart saa positivt som han svarte! Og du vet jo ogsaa hvilken mailadresse du sendte til, dvs om det er en jobbmail eller en vanlig.. For mange jobbmailer gaar jo ikke ann aa sjekke hjemme.. (men jeg tror nok han tar en tur paa jobben aa sjekker i lopet av helgen om det er saan ;) )

Dette er saa typisk, her kommer jeg for sent til aa melde meg som brudepike, fadder osv!! Saa da faar jeg bare gjore som joey i friends! Jeg melder meg paa et internett kurs, saa kan dere brudepiker bare staa der i blotkake kjolene, for jeg skal vaere presten!!! (om jeg faar lov da sjarmtroll :) )

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ikke noe aa bekymre seg for sjarmtroll, mail kommer snart saa positivt som han svarte! Og du vet jo ogsaa hvilken mailadresse du sendte til, dvs om det er en jobbmail eller en vanlig.. For mange jobbmailer gaar jo ikke ann aa sjekke hjemme.. (men jeg tror nok han tar en tur paa jobben aa sjekker i lopet av helgen om det er saan  ;) )

Dette er saa typisk, her kommer jeg for sent til aa melde meg som brudepike, fadder osv!! Saa da faar jeg bare gjore som joey i friends! Jeg melder meg paa et internett kurs, saa kan dere brudepiker bare staa der i blotkake kjolene, for jeg skal vaere presten!!! (om jeg faar lov da sjarmtroll  :) )

:)

Hm, ja får håpe det!!

Siden han ønsket meg en "god weekend! *s* "

kan jo det være fordi han selv ikke sjekker mail før mandag eller noe :klø:

Å herregud - man er sin egen verste fiende!!

Spøk til side, det er jo klart jeg har i bakhodet at det er jeg som kanskje er mest gira pr nå - foreløpig aaaaner jeg ikke hva han tenker.

Alt jeg kan forholde meg til er de to gangene vi så hverandre, at han svarte så kjapt på mailen og at den var skikkelig koselig :-D

Men det er klart jeg tenker; hva om han ikke svarer mer(ok, det er vel å være vel negativ), men dere vet nok hva jeg mener.

Det er så lett å være litt pessimistisk i noen stunder, når situasjonen er sånn.

Så spøker vi litt igjen dere; klart det er plass til deg i bryllupet! Tror det fortsatt er ledige plasser som brudepiker :ler:

Jeg har dessuten tatt sjefsavgjørelsen med at det blir et sommerbryllup i en hage, gjerne ved en strand i Danmark. Så det så.

:sexy::icon_lol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja haaper du har noen aktiviteter aa gjore naa saa du slipper aa sitte aa sjekke mailen hele tiden, for saant er vanskelig aa la vaere aa tenke paa!! (Ser bare paa hvor spent jeg er: Vi gikk ut paa byen i gaar, og av en eller annen grunn var jeg mest interessert i aa komme hjem.. Naar jeg kom hjem ble jeg litt saan, hmm hvorfor ville jeg hjem?? Aaaaa! Inn paa kvinneguiden aa sjekke tilstanden!! Saa naa lever jeg gjennom ditt kjaerlighetsliv, siden jeg ikke har et selv :ler: )

Jeg tror nok han er ganske gira han ogsaa naa, bare tenk om du faar en saan mail, og det tillegg er fra en du har lagt merke til!! Det er jo kjempe spennende!! :)

Om det er plass saa takker jeg ja til en brudepike plass ja! (Paa en nydelig strand i Danmark)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Venter*

God helg til deg! :klem:

Og resten av heiagjengen din!

Han svarer sikkert så snart han får lest mailen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mhm mhm, meg være jordmor ^^

dette er utrolig digg å lese!! har aldri sett noe så romantisk *sukkeh*

men dere har glemt att noen vil være faddere også ;) men vi på KG må jo la noen plasser være åpne for venninnene som Sjarmtroll har IRL  :sjenert:  :sjarmor:

*spennende lesing, lese videre*

Venninner? Vi kjente Dansken FØRST!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
*Venter*

God helg til deg! :klem:

Og resten av heiagjengen din!

Han svarer sikkert så snart han får lest mailen din.  :)

Han HAR svart da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for deg og dansken :klem:

En ting jeg lurer litt på: hva spiler det for rolle om hun kaller seg trådstarteren eller "står fram" m sitt "egentlige" brukernavn?Blir denne herlige historien noe annerledes?

Uansett, Du er søt. Jeg ønsker deg virkelig lykke til.

Denne tråden har nok gledet og engasjert mange!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...