Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hadde "kaoskontroll" hos venninnen min i går. Og jammen hjalp det!!! Rart det der, men det er mye morsommere å rydde hos andre enn hos seg selv! :klø:

Ja og så mye lettere da!

Alltid mye lettere å rydde og kaste andres rot.... Dessverre :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Det hender jeg har følelsen av at vi trenger litt kaoskontroll vi også. Tror det blir litt kaoskontroll i gangen i dag. Og så hadde det sikkert blitt bedre om vi hadde fått gitt bort det som skal gis bort. Og om vi hadde hatt et skap å stuve bort sånn som vi tar vare på til neste generasjon. Babysengetøy, helsetepper, voksipose og skinnpose og sånt som det er bare tull å kaste fordi det vil være like brukbart den dagen broren min får barn f.eks. Nå er disse tingene litt her og der, vi har jo vært konstant på flyttefot i over 1,5 år...

Vurderer å be mamma handle for meg i dag så slipper jeg og ungene å dra ut. Hun er hjertelig velkommen hit på en kopp te, og gjerne etter at posten har kommet. :ler: Jeg? Bedagelig anlagt? :sjenert:

Skrevet

Synes det høres ut som en god løsning jeg Dallandra ;)

I dag begynner vårt flyttekalas, og ikke minst kaoskontroll...

I dag skal den nye leiligheten tømmes for det som kan tømmes, og så skal alt annet inn...

Wish me luck!

Gjest Dallandra
Skrevet

Høres kjempegøy ut Vampyra. Det er så morsomt å skape seg et nytt hjem!!

Skrevet

Ja det er jo det, men akkurat nå føles det bare håpløst fordi vi ikke har fått alle oppbevaringsmøblene våre...

Gjest Dallandra
Skrevet

Hørtes kjent ut. Vi har ikke ordentlige klesskap, og ingen bokhyller (jo, ei bittelita ei) og det hender jeg er helt fortvilet over situasjonen. Men det blir en dag, forhåpentligvis snart. Lurer på om det er nå førstkommende onsdag vi har en planlagt IKEA-tur. Håper det.

Skrevet

Oppbevaring er alfa og omega! Det blir jo helt grusomt rotete hvis man ikke får stua bort ting!

Jeg fikk rydda bort 1 bærepose med klær i går ut av de to søplesekkene jeg tømte, så litt kritisk klarte jeg å være... :sjenert:

Men så har jeg jo masse bøker, blader, hobbyting (alt mulig)sko, vesker og stæsj.... :sjenert:

Skrevet

Snakk om å ha fått Kong Vinter på besøk i dag :overrasket:

:sur: sier jeg bare.

I dag har jeg fått shoppet meg litt forskjellig, nå skal jeg bare kose meg inne med te og x-antall blader jeg kjøpte :ler:

Og senere er det middag etc.

Kos dere jenter!

Skrevet

Heldiggriser alle dere som har fått snø!!!

Men jeg håper det lar vente på seg noen dager til så jeg rekker å flytte først ;)

Skrevet

Jeg vil IKKE ha snø. I hvertfall ikke før om noen dager. Sambo må sette på nye vinterdekk på mandag, og de må kjøres i 20 mil før grepet er godt nok. I tillegg skal jeg til Oslo og hente Prinsessa, som har vært hos faren sin, i morgen.

Skrevet

Nå sitter jeg å jobber med et julegave prosjekt, skal lage kalender til besteforeldre. Det blir litt arbeid, men heldigvis vet jeg at besteforeldrene setter stor pris på det - så da er det verdt det :)

Lykke til med flytting Vampyra :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Det kunne jeg også gjort Jerle! Hvordan gjør du det? Altså, finner du bilder og sender inn til fotoknudsen eller lignende, eller gjør du mer utav det?

Skrevet

Hei alle sammen, jeg er tilbake :)

Nå var dere flinke og ikke skrev for mye mens jeg var vekke :ler:

Har hatt en fin helg, litt vått innimellom, men har hatt sol også :)

Skrevet (endret)
Hei alle sammen, jeg er tilbake :)

Nå var dere flinke og ikke skrev for mye mens jeg var vekke :ler:

Har hatt en fin helg, litt vått innimellom, men har hatt sol også :)

Hei! :vinke:

Tror det har vært ganske stille her inne, så du har ikke gått glipp av såå mye nei :):klem:

Jeg har bestemt meg for å ha en skikkelig kosekveld nå.

Noe skal man trøste seg med når det er sånt vær :sur:

Forøvrig er jeg fortsatt på et såååå godt humør etter telefonsamtale med Silla i ettermiddag :ler::klem:

Ønsker dere alle en kjempe fint kveld :klem:

Endret av sjarmtroll
Skrevet

Lykke til i den nye leiligheten Vampyra!!

Skrevet

Veldig så stille det er i dagboken for tiden. Nå har ikke jeg vært her på et par dager, og det var overkommelig å oppdatere seg. :overrasket::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...