Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så stille som det var her er jeg glad noen er innom og :vinke::ler::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ville jo ha bråk... :ler: Og Grey's anatomy fenget ikke så voldsomt, så noe måtte jeg jo finne på...

Skrevet

Jeg har sett de episodene som går av Grey's nå jeg, så da kan jeg fritt plage noen dagbøker, for alle andre ser jo på :sjarmor:

Skrevet

:ler:

Første -og sannsynligvis siste -hele episode jeg har sett...

Skrevet

Du må gi det en sjanse, det er gøy om man gidder å følge med :)

(eller ikke alle liker det da...)

Skrevet

Det var vel dette med å gidde ja... :ler: Dessuten føler jeg at jeg egentlig har sett nok sykehusserier de siste årene -det begynner å bli litt oppbrukt...

...sa hun som i skrivende stund ser "Helt sykt" på dvd... :sjenert:

Skrevet

He, he... man har hver sin last, min er vel serier generelt :sjenert:

Skrevet
*surmule*

Hvordan skal jeg holde ut uten Annie da?

:ler: ok jeg klarer det nok!

Vi har mobil har vi ikke???? ;):klem:

He, he... man har hver sin last, min er vel serier generelt :sjenert:

Min også. Men ikke så ille som deg. :ler:

Daria er igjen ubetalelig med det BANG'et sitt! :hoho:

Ha en god natt alle sammen! :klem:

Skrevet

Pappa har banget mye i dag han! han har brukt spikerpistol som går på gass, og det hørtes ut som om han skjøt med pistol hver gang han skjøt inn en spiker :ler: Det syke er at jeg skvatt hver eneste gang selv om jeg visste når det kom til å smelle :legrine:

Liker at det ikke er så bråkete her :sjenert:

Skrevet
:briller2: Shopping-eksperten og paibake-eksperten er tilbake!
Skrevet

Neida. :ler:

Men jeg skulle bare kommentere noe i bloggen da, åsså kom jeg til å fortelle om hele helgen min og sånt der inne istedet for her i dagboka, og jeg håper det ikke gjør noe, selv om det ikke er så veldig seriøst og sånn og mest skravling det jeg skrev der, og jeg egentlig kunne ha skrevet det meste av det her egentlig. men jeg orker i hvertfall ikke skrive alt en gang til så dere får bare lese det i bloggen de som gidder.

Skrevet

Men den eplepaien ble virkelig dritbra altså!

Skrevet

Hei, hei alle sammen :)

Travelt her også, så det blir bare sånne kjappe turer innom. Og i helgen skal vi på Sørlandet, og der kan jeg nesten ikke sett meg på nettet :sjenert:

Svigers har faktisk internett da :)

Håper alle får en strålende dag :)

Skrevet

Håper alle har en fin dag i dag ja!!

Og at dere som er ute og kjører og sånn passer dere for den lave høstsola. :)

I dag har jeg syklet til svømmehallen, svømt, og syklet hjem igjen. Fy flate så tøff jeg er. :sjarmor:

Skrevet

Kanskje det blir kneipp av meg tilslutt.

Gjest Dallandra
Skrevet

Kanskje det loffen... :ler: Men hvordan skal vi kjenne deg igjen da??? :klø:

Nå har vi spist god, enkel middag, ungene har stolt vist pappa'n de nye ullsokkene sine, og de har oppdaget at jeg kjøpte mandariner(eller klementiner???) i butikken i dag. De stakkars søte små ble forlatt i bilen utenfor mens jeg løp inn og kjøpte middag og melk. (Hvis noen gjester leser her så blir jeg sikkert skutt og meldt til barnevernet. :ler: )

Jeg må snart begynne å pakke til i morgen, i tilfelle noe må vaskes... Har ikke helt kontroll på husmora i meg for tiden, hun har vissst blitt litt lat.

Skrevet

:vinke:

*lettet over at det har vært stille her sånn at jeg ikke har gått glipp av så mye og heller ikke hadde så mye å lese meg opp igjen på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...