Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi får ta det i kveld, nå har jeg masse å ordne.

Helst vil jeg sitte her uten barn med rolig bakgrunnmusikk og shoppe julegaver online.

Er nå ferdig med 3 julegaver og 4 bursdagsgaver som er i nov/des. *Er i grunn ganske stolt*

Ha en fortsatt fin dag alle :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Flink du er Jerle. Skulle ønske det var meg som hadde så mange gaver i boks. Har en drøss med bursdags"barn" og barn i november pluss en som har forventet adkomst når som helst. Får vel sette meg ned og tenke litt på det der i kveld tenker jeg.

Fin ettermiddag alle sammen!!!

Skrevet

Jeg har et par tantebarn å kjøpe bursdagsgaver til i november. En gutt på 11 og jente på 2. Aner ikke hva vi skal finne på. Verst med gutten. Han har alt som tenkes kan..

Også er det på'n igjen til jul. :ler:

Kanskje noen har forslag?

:sjarmor:

Jenta er det lettere med. det er så mye søtt og fint til småjenter, og ikke har hun alt som er i lekebutikken enda heller. :ler:

Håper alle har hatt en fin dag i dag! Selv har jeg bare svømt litt og ikke orket noe annet.

(Hm ja det er ikke sant..måtte ise av fryseren..jeg hadde nemlig slått den av ved en feiltakelse :overrasket: ..så det var litt vann å tørke opp og sånn..og litt mat å kaste..og en lettere irritert mann å muntre opp igjen.. :ler: )

:klem:

Gjest Dallandra
Skrevet
En gutt på 11. Aner ikke hva vi skal finne på. Verst med gutten. Han har alt som tenkes kan..

Sølvtøy? Servise? Ibsens samlede? Rett og slett begynne å samle på noe for ham. Dønn kjedelig selvfølgelig, men det kan hende han setter umåtelig stor pris på det når han blir 30. Eller 40?

Årgangsvin? En opplevelse? Kinokort? Et års kontingent i en aktivitet han er med på? Et årsabonnement på et blad han leser? Bokklubb?

Noen forslag iallfall. :)

Jeg skulle tenke på sånt i kveld jeg også ja sa jeg. Hmm... frister mer med badekar og tidlig i seng. Kanskje jeg kan tenke i badekaret? Kanskje mannen går med på å sitte med penn og papir og være sekretær? :ler:

Skrevet (endret)

Ang. gaver til 11 årige gutter Loffen:

Når min nevø var på den aldren, var film, TVspill, bøker og brettspill noen av favorittene. Eller noe så enkelt som penger. Ja jeg vet dette er kjedelig også, men gutter i den alderen er ofte ganske bestemte i hva de ønsker seg og ikke helt barn lenger.(Jo for oss gamle er de jo det, men ikke for de selv)

Til en to åring hadde jeg gått for søte klær eller leker fra Fisher Price.(gjerne noe med prinsesse) Du ar helt rett jenter på 2 år er veldig mye enklere å kjøpe til enn gutter på 11.

Snuppa mi elsker musikk, så en CD med GODE barnesanger(finnes mye dritt :sjenert: ) kunne også vært noe til en 2 åring.

Endret av Jerle
Skrevet

Tips til 11-åringen:

Lego, Magnetix, tv spill, musikk, filmer...

Skrevet

Gaver er vanskelig til gutter i den alderen.. Har selv en nevø på 10 år. Han har blitt for stor for lego sier han, selv om lego var det kuleste han visste for et år siden, og han har en avtale med stefaren sin som går ut på at han ikke for lov til å få flere TV-spill resten av året(!) En liten gutt som spiller mye TV-spill, ja....

Skrevet
Har du kommet i 30 års krisa eller?????

Ser ikke yngre ut selvom du får på deg masse glitter nemlig.

:hoho:

Snakker du av erfaring? :sjarmor::ler:

Daria? Hun er jo ikke hjemme og kan ikke forsvare seg... :sjarmor:

:overrasket: På tide å ta turen inn og se hva dere har funnet på av ugang, skjønner jeg...

:sur: jeg også vil ha badekar, Dallandra :(

Jeg også vil ha! Fikk høre under middagen i går at en av de andre hadde badekar på rommet, så jeg så for meg et deilig kveld og skyndet meg opp på mitt egen. Men der var det bare dusj... :sur::grine:

Skrevet

Sønnen her i huset elsker teknisk lego! Siste anskaffelse er en trailer til over 1100 kroner!!!

Skrevet
Snakker du av erfaring?  :sjarmor:  :ler:

Ser fortsatt ut som en 20 åring jeg!

:hoho: Ingenting i veien med selvtilliten i hvertfall!

Skrevet (endret)
Jeg også vil ha! Fikk høre under middagen i går at en av de andre hadde badekar på rommet, så jeg så for meg et deilig kveld og skyndet meg opp på mitt egen. Men der var det bare dusj...  :sur:  :grine:

Duster! du skulle ha brent av på de i resepsjonen! Eller sendt meg på de, samme greia - da hadde du fått badekar.

(siden bare du har møtt meg, så la de andre leve i uvisse om jeg er en slik person som kunne valset inn og krevd badekar på dine vegne ;) )

Endret av Jerle
Gjest Dallandra
Skrevet
:sur: jeg også vil ha badekar, Dallandra :(

Du kan komme og låne mitt any time Jerle. Du også Daria (glemte bare å hente et sitat fra deg!)! Det er ikke så vakkert (bare et gammelt brukt et), men det skal byttes ut med SÅNN SOM VI HAR LYST PÅ en gang når vi føler oss veldig rike.

Skrevet

Gleder meg til vi får badekar. Type stort med bobler! (det er i hvertfall drømmen.....)

Skrevet
Duster! du skulle ha brent av på de i resepsjonen! Eller sendt meg på de, samme greia - da hadde du fått badekar.

(siden bare du har møtt meg, så la de andre leve i uvisse om jeg er en slik person som kunne valset inn og krevd badekar på dine vegne ;) )

:ler:;)

Du kan komme og låne mitt any time Jerle. Du også Daria (glemte bare å hente et sitat fra deg!)! Det er ikke så vakkert (bare et gammelt brukt et), men det skal byttes ut med SÅNN SOM VI HAR LYST PÅ en gang når vi føler oss veldig rike.

*pakker skum og badekåpe og haiker oppover*

Gjest Dallandra
Skrevet

*priser meg lykkelig over at Daria har noen timers reise foran seg, ringer busselskapet og ber dem punktere eller no' slik at jeg rekker å dra hjem og vasker badet før hun rekker fram. Hyggeligst å ha et strøkent og gullende rent bad å låne bort. Setter på tevann med det samme*

Blir du til middag også eller? (her har jeg flaks for jeg laget superduperdobbelporsjon med chili con carne i går)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...