Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
'Hvor mange er vi nå? Tenk deg DET utdrikningslaget vi kommer til å få! JOHOOO!! :ler:

Seriøst - det kommer jo til å ta heeeelt av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Nå har jeg lest hele tråden! Så skjønt :D Dette minner vedlig om Ameliefilmen, hun er jo og stalker :Hehe:

Tror du ikke venninnen og kameraten hadde sagt til deg at "nei her er det ikke noe å hente" hvis han hadde dame? Det tror jeg!

:ler:

Jo, jeg tror heller ikke han har dame...

*nei det har han ikke* *nei det har han ikke* mitt lille mantra :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ah, 25 grader ute - fuglene synger og Sjarmtroll har endelig fått Dansken på kroken. Kan livet bli herligere eller? :mrgreen:  :kline:

Melder meg frivillig som brudepikekjoledesigner!  :grine2: Foreslår temafarger; vårgrønt/ turkis og lilla! (litt sånn kongelig lissom).

Ooooh oooohh:

Innlegg nummer 600!! :klappe:

Haha, nå har vi mengder av brudepiker, syerske og designer! makan til driftige jenter! :ler:

Grattis med innlegg nummer 600! :bursdag::ler:

Ligger ute i solen i dag, avbrekt av noen stunder på pc'en. Jeg mener det er da viktig å holde seg oppdatert på saker og ting :sjenert::icon_lol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og toastmaster/underholder :sjarmor: Ikke glemme! Lurte litt på når Towelie skulle kaste seg over denne tråden :ler: Blir spennende å lese om når du får svar, Sjarmtroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her var det skjedd en del siden sist! Flott at du var så tøff. Lurer akkurat på hva jeg kan hjelpe til med i bryllupet ditt. Kanskje bake en kake? :ler:

Lykke til med fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en snikleser melder seg.

Så spennende! Det ordner seg for tøffe jenter serru ;) Gleder meg til å følge med på fortsettelsen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vet ikke om jeg tør gå hjem... ;)

Håper på nytt svar fra dansken i løpet av helga.

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Hvorfor har jeg ikke funnet denne traaden foer?! Naa har jeg lest meg gjennom 31 sider, mens jeg er paa jobb, og brukerene her maa jo tro jeg er smaarar saann som jeg ler og gliser foran skjermen :ler:

Litt av en solskinsshistorie! Oensker deg lykke til, synes du er kjempetoeff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå har vi mengder av brudepiker, syerske og designer! makan til driftige jenter!

Og for sånn ca.....*gir opp å telle* ...ganske mange innlegg siden, tok jeg det noen skritt videre inn i en lykkelig fremtid, altså... Ingen som fikk med seg det ? Jeg tilbød mine tjenester under fødselen !!! Synge fødesanger etc. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Vet ikke om jeg tør gå hjem... ;)

Håper på nytt svar fra dansken i løpet av helga.

Kos deg :)

Me too!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Og for sånn ca.....*gir opp å telle* ...ganske mange innlegg siden, tok jeg det noen skritt videre inn i en lykkelig fremtid, altså... Ingen som fikk med seg det ? Jeg tilbød mine tjenester under fødselen !!! Synge fødesanger etc.  ;)

Blomsteransvarlig, toastmaster hadde vi ja - og ikke for å glemme "jordmor" og!!

:ler:

Det er en så herlig god, positiv og koselig tråd dette blitt!! :klem:

Har lyst til å møte dere alle sammen IRL, skravle og le :ler:

God helg alle sammen, til dere som tar dere velfortjent "fri" fra tråden og dere som snikleser iløpet av helgen og ;)

Håper selv Dansken ikke bruker lange tiden på å svare nei, og at han ikke er så opptatt av å gjøre seg kostbar - ei heller at han snakker med kompisen og mine vage, ubegrunnede tanker om hva han tror/ikke tror, formidles videre :forvirret:

stor :klem: til alle sammen!

Ps. Dere har satt griller i hodet mitt, jeg ser for meg hele bryllupet og det skal jeg si dere - jeg ler vantittig høyt over synet :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktkake

Nå har jeg lest gjennom hele tråden. Kjempemoro! Lykke til, Sjarmtroll! Gjett om jeg skal følge med på fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye venting i denne tråden. Men den har bevist for meg for aller første gang at man faktisk kan ha det morsomt mens man venter. Utrolig!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Klart vi har det gøy - hvem trenger vel Dansken til slutt?? :ironi::ler:

*jeg vil ha svar NÅ :sur: *

Og nei, jeg er IKKE kjent for å ha verdens beste tålmodighet nei :ler:

Kanskje en av grunnene til at jeg har pushet på og ikke klar å vente ja.

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

jeg tror kanskje ikke (etter å ha sett svarene i denne tråden) om at noen av oss er spesielt kjent for å være tålmodige jeg... :sjenert: Så da trenger du iallefall ikke bekymre deg over at du skal være den eneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...