Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare aa komme hit og gaa paa tur. Er ikke saa mye annet aa finne paa desverre.

Naa maa jeg gjöre ferdig oppgavene til et kurs jeg skulle vaert ferdig med for lengst.

Kan noen sende over litt motivasjon? :engel:

Videoannonse
Annonse
Gjest Alf Kaida
Skrevet

*host*

Trodde det var motivasjonsstøv her også, men det viste seg å være hybelkaniner.

Skrevet
Bryter inn og påstår at her ligger en selvmotsigelse. Men så er jeg jo mann.

Vet du...dette er jeg faktisk heeelt enig i! At jeg kan ha formulert meg så klumsete :klø: :ler:

Velkommen inn hit ;) her har det til tider tatt helt av - håper det skjer igjen og at du får oppleve det :sjarmor:

Skrevet

Kan ikke annet enn å si at jeg kjenner til det Amadea ;)

Håper vi begge får gløden over oss :)

:klem:

Og hadde det ikke vært såpass langt til deg, så hadde jeg kommet!! :-D

Skrevet

De som ikke er her, ANER rett og slett ikke hva de går glipp av! Her er alle de beste på KG samlet! :hoppe:

Skrevet
De som ikke er her, ANER rett og slett ikke hva de går glipp av! Her er alle de beste på KG samlet!  :hoppe:

:enig:

MEN, det motivasjonsstövet, det tror jeg rota seg bort paa veien...

Skrevet
Sant nok ;)

Og så er det langtifra verdens verste jobb å ha! jeg stortrives, og nå i helgene skjer det ingenting. Jeg bare sitter her på vakt i tilfelle...

Høres nydelig ut!!

Motivasjonsstøv - blifriskstøv og jeg vet ikke hva - det er mye bestøving i denne ligaen her...

Skrevet

Har også sløvesøndag idag, og det er bare sååå deilig :)

Ute er det jo så grått og trist siden tåka henger tungt over landskapet her. De har jo meldt sol de siste dagene, men den har jeg ikke sett noe til :tristbla:

Fortsatt din søndag alle sammen :klem:

Skrevet
Høres nydelig ut!!

Motivasjonsstøv - blifriskstøv og jeg vet ikke hva - det er mye bestøving i denne ligaen her...

Skukke forundre meg om det ble unger av det snart.......

:hoho:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Nei, nå forsvinner jeg. Har lest at jeg tilhører det undertrykte kjønn, nemlig, så nå må jeg finne en annen plass å lide.

*hybelkaniner lager også barn*

Skrevet

Neimen har du lest det inne her hos oss? Makan!! Ikke bli helt borte for oss da.. Please..

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Leste det på Aktuelle saker. Kjente meg selvsagt helt igjen i den beskrivelsen, så nå sitter jeg her deprimert og skjelven, ruller meg en sigg (Tiedemann rød nr 2) og oljer hentehåret.

Skrevet

Maa bare skryte litt av meg selv, som har funnet masse stoff til oppgaven og haaper paa aa bli ferdig i morgen (hvis det ikke er helt crazy paa jobb da). Tusen takk for motivasjonsstövet som omsider kom fram Annie! Hybelkaniner har jeg nok av, ellers takk Alf!

I kveld skal vi paa kino! :) Husker ikke hva filmen het, men det at Viggo Mortensen er med er god nok grunn for meg! ;)

I morgen skal baade jeg og harddiscen til doktoren, vi faar se hva det blir ut av det. Mulig jeg blir uten nett en stund, men jeg kommer til aa fölge med paa dere fra jobben, selvom jeg kanskje ikke faar tid til aa skrive noe saerlig.

Önsker alle en fin söndagskveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...