Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5961 Skrevet 12. oktober 2006 Så stille det er her! Jeg vil bare si at jeg er her jeg! Dagen min så langt: Startet med et statusmøte, brukte litt tid inne på at par gaaaanske seriøse tråder her inne.. Så har jeg jobbet litt, så har jeg chattet med sjarmis, så har jeg hatt mange telefoner, så har jeg bestilt meg tannlege time, så har jeg flørtet litt med sambo på msn, så har jeg drevet med lønnsforhandlinger, så har jeg tisset og spist, så har jeg vært sint, så har jeg vært fortvilet, så har jeg vært lei meg, men nå er alt bare bra og nå skal jeg jobbe litt!!! -Ehh, bare en liten oppdatering fra meg liksom! Hvor er alle sammen i dag?! HALLOOOO!! Hmm, gir dere en jeg, så kanskje dere kommer
Gjest Dallandra Skrevet 12. oktober 2006 #5962 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er også her sånn innimellom! Iallfall en liten stund til, for nå ringte nettopp mannen for å fortelle at de er på tur hjem. Høres ut som at du har hatt en oppogned-dag Silla, det er ikke alltid så morsomt.
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5963 Skrevet 12. oktober 2006 Åh, så godt å se dere!! Ja, jeg har hatt en opp-og ned dag.. Men sånn skal det vel være.
Gjest Dallandra Skrevet 12. oktober 2006 #5964 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, vi må ha noen nedturer for å sette pris på de gode stundene. Eller noe sånt. Føler at jeg har bare surra i dag jeg, men når jeg tenker etter så har jeg faktisk fått gjort endel. Kanskje ikke alt som synes så godt men... (Må nok instruere mannen om å ta en titt nedi skittentøysdunken når han kommer hjem samt ta en omvisning i huset for å vise ham det jeg har gjort sånn at han ikke tror at jeg bare driver dank. Men jeg har jo FERIE da!!! ) I morgen skal jeg til Trondheim Vurderer sterkt å kjøre bil slik at jeg kan stikke innom IKEA på hjemveien.
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5965 Skrevet 12. oktober 2006 Åh, så heldig! Jeg vil også på shopping! Du får ta en skikkelig runde med mannen din. Du har jo som du sier tross alt ferie..
Daria Skrevet 12. oktober 2006 #5967 Skrevet 12. oktober 2006 *tenker* Eller har jeg avspasering??? ← Effekten blir vel den samme?
Gjest Dallandra Skrevet 12. oktober 2006 #5968 Skrevet 12. oktober 2006 *tenker* Eller har jeg avspasering??? Ett fett, jeg følger bare skoleruta jeg. Ja jeg gleder meg til turen i morgen. Mye har falt på meg i det siste, mannen skriver oppgaver OG jobber tredjehver helg OG hjelper pappa endel, så nå skal det bli godt å få en dag hjemmefra for seg selv. Jeg har riktignok hatt noen dager alene hjemme, men man får ikke mye luft under vingene av det! *vil ha luft* Men DU vil på shopping??? Har ikke du nettopp vært i et av Europas mest shoppete land da??
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5969 Skrevet 12. oktober 2006 Joa, men shopping er bra vet du! Høres ut som om mannen har mye å gjøre om dagen. Så da får du vel bare vaske klær og rydde selv da... avspasering= ferie
Daria Skrevet 12. oktober 2006 #5970 Skrevet 12. oktober 2006 Så mye pepper lærerne får for sine lange ferier så hender det jeg prøver å presisere hva som er ferie og hva som er avspasering. Ikke det at jeg bryr meg så voldsomt, men hvis jeg bare får det til å se ut som at jeg prøver litt, så kan det jo hende at noen går på limpinnen og tror at jeg faktisk bryr meg. ← Har du forresten fått med deg denne, sånn apropos?
Gjest Dallandra Skrevet 12. oktober 2006 #5971 Skrevet 12. oktober 2006 Effekten blir vel den samme? ← avspasering= ferie ← Så mye pepper lærerne får for sine lange ferier så hender det jeg prøver å presisere hva som er ferie og hva som er avspasering. Ikke det at jeg bryr meg så voldsomt, men hvis jeg bare får det til å se ut som at jeg prøver litt, så kan det jo hende at noen går på limpinnen og tror at jeg faktisk bryr meg. Shopping er veldig bra!!*gleder meg, og heldigvis kan jeg få tilfredsstilt mye av shoppinglysten ved å kjøpe ting vi faktisk MÅ ha*
Annie Skrevet 12. oktober 2006 #5973 Skrevet 12. oktober 2006 Noe interessant skjedde her i dag. Venninnen min sliter med samboeren sin om dagen og var her på besøk. Sambo er hjemme i dag så han var med på samtalen, noe som resulterte i at han og jeg klarte å krangle MENS hun var her??!! Hva skjedde egentlig????? :klø: Er i grunnen veldig glad for at hun var her og fikk sett hva problemet vårt er...... Vet jeg er kryptisk her, men orker ikke gå mer inn på det, måtte bare få det ut.
Amadea Skrevet 12. oktober 2006 #5975 Skrevet 12. oktober 2006 Juhuuuuuu, er her jeg ogsaa! Först en stor til Annie! Jeg tror jeg har løsningen vennen...... Vi drar på studietur til Amadea i soliga spanien ← Jeg vil være med på besøk til Amadea selv om jeg ikke studerer!! ← Jeg kan da studere spansk... eller noe... dos cerveza por favor... ←
Svart Katt Skrevet 12. oktober 2006 #5976 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har bestilt tre bukser fra H&M i dag. Til den nett sum av ca 500 kroner faktisk. En av buksene var gratis, det var den slappe-av-eller-trene i-buksa man kunne få med om man bestilte innen i dag. (Det vil si - jeg betalte 0,01 kroner for den sto det faktisk. Spesielt, men jeg får ta meg råd til det ) Også har jeg bestilt en olabukse og en dressbukse eller hva det nå enn kalles. Håper de er fine, men det får tiden vise. Nå får jeg arbeide litt - og eventuelt ta en pause til Helene og gutta om en time.
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5977 Skrevet 12. oktober 2006 Helene og gutta?! Hæææ? Er det den serien jeg husker fra jeg gikk på barne eller ungdomsskolen? Den franske? Går den nå? Nei, det er ikke muuulig?!
Annie Skrevet 12. oktober 2006 #5978 Skrevet 12. oktober 2006 Ånei, så kjedelig Anne! Æsj!! ← Takk for det Silla! Gir deg en klem jeg Annie. ← så herlige! Juhuuuuuu, er her jeg ogsaa! Först en stor til Annie! ← Dere er bare fantastiske jenter! Stor til deg også Amadea!!
Annie Skrevet 12. oktober 2006 #5979 Skrevet 12. oktober 2006 Nå får jeg arbeide litt - og eventuelt ta en pause til Helene og gutta om en time. ← HELENE OG GUTTA???? SER noen virkelig på det????? GÅR DET NÅ?????
Svart Katt Skrevet 12. oktober 2006 #5980 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, klokka fire på TV 2 Zebra. Det er så minner fra barndommen, det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå