Gjest Sesi Skrevet 10. oktober 2006 #5921 Skrevet 10. oktober 2006 er du sånn også Når mannen er hjemme holder jeg igjen alt jeg er kar om, men er jeg hjemme alene lar jeg det står til, og kan til og med av og til legge inn et hulk eller to
Daria Skrevet 10. oktober 2006 #5922 Skrevet 10. oktober 2006 (Men det er jo en god anledning til å kjøpe nye sko da....) ←
Gjest Dallandra Skrevet 10. oktober 2006 #5926 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er bare en kjapp tur innom på vei til senga, så er vel egentlig ikke helt her jeg heller...
Jerle Skrevet 10. oktober 2006 #5927 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) er du sånn også Når mannen er hjemme holder jeg igjen alt jeg er kar om, men er jeg hjemme alene lar jeg det står til, og kan til og med av og til legge inn et hulk eller to ← Det ble ikke noe jenteserie på meg da, men jeg også kan hulke litt når mannen er ute. Når han er her så kommer litt tårer da også, men jeg holder litt mer igjen Han synes det er søtt da - men jeg holder han likevel utenfor hvor "søt" jeg faktisk kan være når jeg feks ser på E.R. Ja, ja da tar jeg natta, virker som lillesnuppa også har gjort det nå, så da kan jeg også sooooooooooove Endret 10. oktober 2006 av Jerle
Daria Skrevet 10. oktober 2006 #5928 Skrevet 10. oktober 2006 *vinker til Annie og Jerle* Pysj-party!
Annie Skrevet 10. oktober 2006 #5929 Skrevet 10. oktober 2006 Har du ikke mann da??? ← Joa, men fortell til han at han har dame da!! Han har ikke skjønt det med å skjemme bort samboeren sin akkurat! *vinker til Annie og Jerle* Pysj-party! ← JIPPI!!!!!!
Impala Skrevet 11. oktober 2006 #5930 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er heller egentlig ikke her, for det har jeg jo ikke tid til
Annie Skrevet 11. oktober 2006 #5931 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er her, men forsvinner igjen fordi jeg er trøtt og har tenkt til å sove et par timer nå. Var altfor lenge oppe i går. Jfr, Bloggen.
Gjest Dallandra Skrevet 11. oktober 2006 #5932 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen!! Annie. Å!! En søt liten pippip på vinduet. Kanskje det er på tide å tenke på fuglebrett og mating av søte små foran kjøkkenvinduet?? *noterer at vi må se etter fuglebrett i dag*
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #5933 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen gørls! Bare innom og ser hvordan dagen deres ser ut, før jeg må tilbake til jobbing..
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #5934 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg for min del har bestemt meg for å ha en supereffektiv dag!! eh.. Det var ihvertfall tanken! Håper dere får en herlig dag jenter
Gjest Sesi Skrevet 11. oktober 2006 #5935 Skrevet 11. oktober 2006 Han synes det er søtt da - men jeg holder han likevel utenfor hvor "søt" jeg faktisk kan være når jeg feks ser på E.R. ← Jeg for min del har bestemt meg for å ha en supereffektiv dag!! eh.. ← Og jeg har bestemt meg for å ha en superIKKEeffektiv dag
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #5936 Skrevet 11. oktober 2006 Åj, her har det vært stille i dag. Måtte langt ned på side 2, for å finne den! Som noen har fått med seg så sletter jeg dagboka mi nå. Kommer sikkert til å få ny altså, men helt i starten så skrev jeg så masse om jobben, tanker, følelser osv rundt den.. Ettersom jeg har fått et par av mine IRL venninner til å gå inn KG nå, så er jeg redd for at det er et tidsspørmål før de "finner meg".. Dere vet nok hva jeg mener.. Ettersom Jerle og et par andre ikke har vært inne der i dag, så måtte jeg skrive det her også.. Slik at dere ikke lurer på hvorfor den ble borte liksom.. hehe
loffen Skrevet 11. oktober 2006 #5937 Skrevet 11. oktober 2006 ÅÅhh! Nå har høsten tatt kverken på meg!! Nå er jeg trøtt og sur helt frem til medio januar. Da er jeg glad igjen og kjøper primula og gleder meg til påske.
Gjest Sabia Skrevet 11. oktober 2006 #5939 Skrevet 11. oktober 2006 Det er jeg!!! Jeg eeelsker jul!!!!!! Men ikke i oktober altså..... Det alt for tidlig!! Sist jeg handla så jeg julemarsipan - og vet du hva jeg tenkte... "Var ikke det litt sent å selge rester av julemarsipan??" :klø: Hallo - har så vidt kommet over sjokket at det ikke er sommer lenger jo!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå