Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:

Ikke noe spes.....bare en liten kjolekavalkade til ære for Ligaen og inspirasjon til julebordsesongen........ (for dem som er så heldige at de kan dra i et selskap med den dresskoden ;) )

Så du kjekkasen på forrige side?? :ler:

Jeg har faktisk et par selskaper jeg kan ta på denne kjolen jeg! Wow, det hadde vært noe! -hm, da hadde jeg blitt fiiin da..*drømme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stalker Silla.... :ler:

:ler: Du altså!!

hvorfor kunne du ikke stalke meg på xxx på torsdag da!?!?

Skrevet

Jeg har fått en ny fiks ide Silla! :ler::ler:

Håper du er klar for mer bøll ;):sjarmor::sminkedokke:

Skrevet
Jeg har faktisk et par selskaper jeg kan ta på denne kjolen jeg! Wow, det hadde vært noe! -hm, da hadde jeg blitt fiiin da..*drømme*

Ååå jeg blir gjerne med :ler:

Jeg skal skaffe meg et par anledninger tror jeg ;)

Skrevet
JEG TRENGER EN JOBB!! Jeg vil også shoppe!!!! :sur:

Har du ikke mann da???

:sjarmor:

Skrevet

Vi får lage en anledning -jenteligafest, antrekk: galla... :ler:

Skrevet

Ja det høres bra ut!

Regner med å få litt hjelp til å shoppe kjole først av dere proffer? :sjenert::ler:

Velkommen hjem fra verdens fineste by, Silla! :)

Skrevet

:grine: Jeg vil også ha tid på jobb til å diskutere shopping midt på dagen!! Jaja, til trøst så var det kjempegøy på jobb idag og det er jo igrunn en bra trøst syns jeg!! :ler:

Dallandra, du spurte hvorfor man er supermedlem, og for meg var det rett og slett for å få tilgang til å åpne egen blogg. Man MÅ være supermedlem for å starte blogg nemlig. Hadde det ikke vært for det hadde jeg aldri gidda. Det er noen flere "fordeler" også men.. Man kan slette egne innlegg - ikke bare endre. Man kan legge inn bilder sånn som sjarmis nettopp gjorde osv. Oi - kom plutselig på at det er eget forum bare for supermedlemmer!! :sjarmor: *løpe inn og se*

Ang shopping så er jeg litt on and of. Jeg må være i humør til å handle klær. Har jeg en bad-hair-day eller noe kan jeg bare glemme det, da har jeg null tålmodighet... Såå ofte når jeg er til byen for å handle tøy kommer jeg hjem med ting til huset....... Elsker å kjøpe ting til huset da. Lys, bilder, sofaputer, pledd.... Endrer fargen i stua 2-3 ganger i året da, så jeg får tilfredstilt dette- :ler:

Sko og vesker får jeg aldri nok av, det er jo kjempegøy å handle.. Selv om det merkelig nok ikke er så ofte jeg faktisk kjøper sko?? :klø: Men moro er det!!! :hoppe:

Skrevet
Vi får lage en anledning -jenteligafest, antrekk: galla...  :ler:

JAAA!!!

Count me in!!

Skrevet (endret)

Tror jeg står over galla jeg, liker ikke så godt kjoler :sjenert:

(Men det er jo en god anledning til å kjøpe nye sko da....)

Endret av Jerle
Skrevet
Tror jeg står over galla jeg, liker ikke så godt kjoler :sjenert:

(Men det er jo en god anledning til å kjøpe nye sko da....)

:legrine: du er herlig Jerle

Skrevet

Sesi: Du er ikke på MSN! Ha det er jeg.

(Må være første gang)

Skrevet
Sesi: Du er ikke på MSN! Ha det er jeg.

(Må være første gang)

:ler: ja mest sannsynlig. Men jeg kommer ikke dit heller, for jeg har tv kveld. (Så som du skjønner er jeg ikke her engang :sjarmor: )

Skrevet

Nei ikke jeg heller er her, skal i grunn se på dameseriene mine og nyte at mannen er ute, da kan jeg sippe så mye jeg vil :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...