loffen Skrevet 9. oktober 2006 #5861 Skrevet 9. oktober 2006 .........................innlegg nr.2000 med meg??
loffen Skrevet 9. oktober 2006 #5862 Skrevet 9. oktober 2006 Hm nei? Syntes jeg så Sjarmtroll, men hun har visstnok ikke vært her. Nå stikker jeg av 'bæda' og ser på Tv igjen. Nattinatt.
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #5864 Skrevet 9. oktober 2006 Hallo damer Innom og oppdaterer meg. Formen er ikke så aller verst, men har begynt å hoste litt. Håper ikke det blir værre. Er spennende dag på jobben i morgen også, så da må jeg nesten dit ← Ja, det blir en spennende dag i morgen kan jeg tenke meg! :-D Du må komme med referat Håper ellers du ikke blir mer syk da!
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #5865 Skrevet 9. oktober 2006 Hm nei? Syntes jeg så Sjarmtroll, men hun har visstnok ikke vært her. Nå stikker jeg av 'bæda' og ser på Tv igjen. Nattinatt. ← Jeg var her!! Klart jeg kan feire med deg
Impala Skrevet 10. oktober 2006 #5868 Skrevet 10. oktober 2006 .........................innlegg nr.2000 med meg?? ← Grattis med innlegg nr. 2000 Ja, det blir en spennende dag i morgen kan jeg tenke meg! :-D Du må komme med referat Håper ellers du ikke blir mer syk da! ← Referat kommer i bloggen;) Formen er faktisk bedre idag, men hoster litt mer. Men det går over
Annie Skrevet 10. oktober 2006 #5869 Skrevet 10. oktober 2006 .........................innlegg nr.2000 med meg?? ← Sier vel aldri nei til feiring! GRATTIS!!
Gjest Sesi Skrevet 10. oktober 2006 #5870 Skrevet 10. oktober 2006 *surmuler og er misunnelig på alle dere som kan shoppe*
Gjest Sesi Skrevet 10. oktober 2006 #5871 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Grattis med 2000 forresten Loffen....har et stykke igjen dit jeg, ja.... Endret 10. oktober 2006 av Sesi
Svart Katt Skrevet 10. oktober 2006 #5873 Skrevet 10. oktober 2006 Grattis til loffen, ja! Ser at du har kommet litt over nå da, men allikevel Får komme meg i dusjen og starte dagen!
loffen Skrevet 10. oktober 2006 #5874 Skrevet 10. oktober 2006 Grattis med 2000 forresten Loffen....har et stykke igjen dit jeg, ja.... ← Men så er jo du ganske ny også da. Tusen takk for gratulasjoner. Glad i dag, fordi det er SOL!
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #5875 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Åh, for en deilig diskusjon jeg har gått glipp av! Jeg er jo kjempe god på shopping!! Som dere vet så har jeg akkurat flyttet inn i et nytt hus. Og her er jenta som kan å planlegge. Når vi tegna huset vårt, så ble det selvfølgelig en stor walk in garderobe og to klesboder oppe. Anbefales!! Der har jeg plass til myyye klær. Trust me.. Det jeg ikke bruker, blir lei osv gir jeg bort til venner og familie. Ettersom jeg har jobbet i klesbransjen i mange år så har det hopet seg litt opp.. Jeg kaster aldri noe. Det ikke mamma, søster, tanter osv vil ha går til fretex. Jepp, jeg er tilbake fra Roma ja.. Inne en raskt runde for å oppdatere meg. Og måtte bare kaste meg inn i en litt for sen diskusjon.. Roma var deilig!! Enda bedre nå enn forrige gang. Det er så mange inntrykk i en så pulserende by. Så det var lettere å fordøye alt denne gangen her. Håper alle dere har hatt en like fin helg som meg! Gratulerer med 2000 loffen!! Edit: Måtte se hvor mange innlegg loffen hadde.. Endret 10. oktober 2006 av Silla:)
Gjest Sesi Skrevet 10. oktober 2006 #5876 Skrevet 10. oktober 2006 Men så er jo du ganske ny også da. ← Helt fersk
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #5877 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vet sillavennen, vi deler lidenskapen for å shoppe Det høres bare helt fantastisk ut den løsningen i huset deres.........*sukk* Det SKAL jeg og ha en dag! :-D Vi kan fortsette å diskutere dette for min del, blir aldri lei Kjøpte meg nyeste utgaven av Costume i går ja, de har faktisk endel bra inspirasjon! For min del mener jeg at de er et av de bedre norske motebladene. Det er jo det jeg sier vennen, TENK når vi tråler gatene sammens med små pasuer for litt rødvin underveis
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #5878 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg gleder meg såå til å tråle gater og drikke rødvin! Elsker planene våre! Tenkte på deg i Roma. Interiørbutikkene lå side om side. Ble masse vindus shopping på meg! Bobler over av ideer nå! Nå skal jeg spise lunsj, så jeg rekker ikke inn i bloggen. Men tar det etterpå!
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #5879 Skrevet 10. oktober 2006 Å herregud nå ble jeg virkelig misunnelig på turen din her!! :-D Ikke nok med at jeg har drømt meg bort i gatene du så alle de lekre klærne i..og SKO da Men italiensk design! Me like Spørs om ikke vi to må ta denne berømte weekendturen til utlandet neste år ja
Annie Skrevet 10. oktober 2006 #5880 Skrevet 10. oktober 2006 JEG TRENGER EN JOBB!! Jeg vil også shoppe!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå