Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

*noterer*

Legge seg? :klø: Var det det maskina prøvde å hinte om isted da den spilte "Goodnight girl" tro? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen maser også om legging her, det burde jo funke på å få meg bort fra denne maskina. Så DA går jeg :ler:

Skrevet

*spiller ny vuggesang*

:sove: -snart...

Skrevet

Satser på innlegg nr 2000 i dag jeg da, så tar vi en :danse::perebrus::perebrus:

fest i kveld.

:tommelsmil:

Skrevet

Dallandra!

Sjarmtroll!

Nå må dere slutte å sove i timen! :ler:

Skrevet

Ser ut som det er noen flere av oss som liker å shoppe ja :ler:

Etter at jeg for noen år siden kuttet ut impulskjøp i den formen jeg da holdt på med, har det hjulpet seg må jeg si.

Jeg kan "impulskjøpe" nå og, men jeg har for tiden et meget bevisst forhold til hva jeg liker/hva jeg ønsker meg.

Så jeg kjøper ikke noe jeg angrer på lengre, det er en høyere plan med det meste :ler:

Og jeg må innrømme det er en bedre følelse, enn å ende opp med masse som henger i skapet med lappene på.........

Her i gården er det gøy å handle klært (inkludert undertøy, det er bare såå herlig med nye lekre sett), sko (som bare er mer og mer gøy), vekser og makeup/hårprodukter..

Ja, det meste er gøy å shoppe :ler:

Jeg er og inne i en periode hvor det er såå mange filmer/serier jeg har lyst til å ha på DVD. Og ikke minst musikk......det har vært et forsømt område for meg de siste årene :overrasket: men nå er det og slutt.

OMG :ler:

Ønsker dere alle en strålende mandag - at det blir en fantastisk start på uken :klem:

Skrevet
Satser på innlegg nr 2000 i dag jeg da, så tar vi en  :danse:  :perebrus:  :perebrus:

fest i kveld.

:tommelsmil:

:ler:

JAAAAAAA - det må vi feire vet du!! :klappe:

Jeg mååå bare gjøre endel lekser i kveld........ :forvirret:

Men kjenner jeg meg selv rett får jeg nok litt tid her inne og ja ;)

Gjest Dallandra
Skrevet

JOda altså. Jeg ER her. Men så er det unger og så er det menn som ringer også... Men nå tror jeg at jeg skal kunne være her ganske stabilt en liten stund. Sitter på msn og får mange fine smileys av sambo til broren min.

Og så lurer jeg på om jeg skal få ut fingeren og bestille den shoeboxen...

Skrevet

Kanskje du finner en fin shopping-smiley? :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet
:ler: Ja kanskje det. Men jeg får uansett ikke flyttet den inn hit. *shopper på nett*
Skrevet

Må lære meg nettshopping jeg altså, som blir utslitt av å gå i butikker!

Gjest Dallandra
Skrevet

Det er litt for lett når du først får teken på det loffen.

Akkurat nå er jeg på IKEA, men der skriver jeg bare handleliste og forelsker meg i ting jeg ikke trenger (jfr dagboka mi).

Skrevet

Nettshopping er meget hendig ja ;)

*skulle egentlig ikke vært her, sniker meg avgårde og gjør de tingene jeg er nødt til å gjøre*

I was never here!

Gjest Dallandra
Skrevet

*sverger på at jeg verken ser eller har sett sjarmtroll her inne*

Kan noen fortelle meg hvorfor man bør være supermedlem? Jeg ser det er flere som er det (jada jeg vet at jeg helt sikkert finner svaret på dette under regler eller noe, men jeg vil ha det fra dere med erfaring med det.).

Skrevet

Hei og :hoppe:

Fort innom, men kommer sterkere tilbake senere!! :klem: til dere alle!!

Skrevet

Hallo damer :)

Innom og oppdaterer meg.

Formen er ikke så aller verst, men har begynt å hoste litt. Håper ikke det blir værre. Er spennende dag på jobben i morgen også, så da må jeg nesten dit :)

Skrevet

Ha en fin dag på jobb i morgen Yamaha! ;)

Jeg er bare kjapt innom før Rome og etter Nynne. :ler:

Er det noen her som er klar for å feire mitt...............................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...