Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5822 Skrevet 8. oktober 2006 *Kaster meg inn i diskusjonen, selv om sikkert alle har lagt seg* Jeg har ikke så alt for mye klær, siden jeg ikke liker å shoppe klær(Ja det går faktisk an, var slik selv når jeg var tynn og alt hang pent på meg) Men sko er jeg litt svak for Tipper jeg har mellom 50 og 60 par, men det er innkludert støvletter da. Selvfølgelig bruker jeg ikke halvparten, men jeg klarer altså ikke å kaste sko. Har ei venninne som har fått noen par, men nå har hun fått for stor for - så da blir de her hos meg Hadde det bare stoppet der liksom, men jeg kjøper sko til jentene og mannen min også. Mannen min mener han aldri har hatt så mange par før og 3 åringen døper feks sandalene sine for "badesandalene", "rosa sandalene", "pynte sandalene" og "tredje(!) sandalene". Og nåde de som sier feil i tillegg har hun da sikkert minst 2-3 par av alle andre sorter hun trenger, som støvletter, vintersko, støvler og joggesko. Huff jeg burde gitt meg på disse skokjøpene mine, men der er jo så myyyyyyye pent Lillesnuppa på 11 mnd har akkurat fått sitt første par med Nike joggesko i str 18,5. De har hun sikkert vokst ut av før hun kan gå Ja, ja slik er jeg bare! (Mannen må bare tåle å leve med dette, for jeg klarer ikke å la være)
Daria Skrevet 8. oktober 2006 #5823 Skrevet 8. oktober 2006 Shopper heller klær enn sko (selv om jeg åpenbart begynner å få draget på sko også ), synes sko er så dyrt. Litt lettere å impulskjøpe 4 plagg til 200,- pr stk, enn et par sko til 800,- -det høres jo mye billigere ut
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5824 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror jeg har like mange sko som deg Jerle
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5825 Skrevet 8. oktober 2006 Shopper heller klær enn sko (selv om jeg åpenbart begynner å få draget på sko også ), synes sko er så dyrt. Litt lettere å impulskjøpe 4 plagg til 200,- pr stk, enn et par sko til 800,- -det høres jo mye billigere ut ← men jeg handler alltid sko på tilbud så de dyreste skoene jeg har kjøpt kostet vel 500 kr Da har man råd til å kjøpe mange par! Jeg har massevis av sko til 100-lappen!
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5826 Skrevet 8. oktober 2006 oi så billige støvletter da! Din sko hadde noen typer på tilbud forrige uke, men det paret jeg forelsket meg i hadde de ikke i min størrlse
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5827 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg også kjøper på tilbud, er aldri så fornøyd som når jeg kommer fra butikken med flere par kjøpt til 100-200 kr Men jeg kan vel ikke med hånden på hjertet si at alle mine skopar er kjøpt på tilbud. Og siden min største svakhet er støvletter, så sier det seg selv at de koster litt (Men for to uker siden hadde se salg på en av favoritt skobutikkenen mine - alle støvletter på en hel vegg kr 100. Jepp jeg gikk der i fra med noen nye par ja)
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5829 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror jeg har like mange sko som deg Jerle ← Sko er viktig
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5830 Skrevet 8. oktober 2006 oi så billige støvletter da! Din sko hadde noen typer på tilbud forrige uke, men det paret jeg forelsket meg i hadde de ikke i min størrlse ← Det ene paret jeg kjøpte hadde de ikke i str 37/38, så da kjøpte jeg str 39 og såler. Gikk fint det Dessuten kjøpte jeg faktisk klær som matchet akkurat det paret senere i uken. Så da var jeg ekstra fornøyd
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5832 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjøpte et par til halvpris i str 38 for litt siden, og selv med såle er de litt for store Og det resulterer i at jeg aldri bruker dem
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5833 Skrevet 8. oktober 2006 Daria: Du skal jo til Ålesund, det er byen som er godt kjent for å ha sykt mange motebutikker(ja for å være en såpass liten by da, ikke Oslo akkurat ). Ergo er her ALLTID salg.(Det er faktisk sant) Men du skal kanskje ikke være lenge nok til å få prøvd ut de sykt store kjøpesenterene du? Jeg for min del liker jo ikke kles shopping, blir lei etter en time jeg. Så jeg får ikke helt utnyttet at det alltid er salg her. Men så har jeg da ei shoppinggal mor som kjøper til alle store og små hele tiden
Daria Skrevet 8. oktober 2006 #5834 Skrevet 8. oktober 2006 Skal dit på jobbting, så allverdens med tid blit det nok ikke. Men kanskje litt... Et annet spørsmål er selvfølgelig hvorvidt jeg har så mye penger igjen å shoppe for, skal jo til Trondheim først...
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5835 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjøpte et par til halvpris i str 38 for litt siden, og selv med såle er de litt for store Og det resulterer i at jeg aldri bruker dem ← Ja det kommer veldig an på paret, de jeg kjøpte var små i størrelsen. Bruker som oftes 37 i sommersko/pensko, men vintersko kjøper jeg som oftes 38. Men nå har jeg altså kjøpt mitt første skopar i 39, så da har kanskje en ny verden åpnet seg når det er mer salg
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5836 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Shopping er da jobb det også vel? Siden du skal bruke opp mye av pengene dine i Tr.heim så er det jo bra at her er så mye salg da Siden du skal bo i sentrum, så er det i grunn dårligst med butikker der - de største senterene ligger et stykke fra sentrum.(Bare ca 1 mil da...) Edit: Leif er heftig i kveld! Endret 8. oktober 2006 av Jerle
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5837 Skrevet 8. oktober 2006 Nei nå er det natta for meg, har vært så flink å vaske i kveld at jeg er kjempe trøtt Natta alle som ikke allerede sover
Daria Skrevet 8. oktober 2006 #5838 Skrevet 8. oktober 2006 Må nok holde meg i sentrum -ellers kommer jeg bare til å gå meg bort...
Daria Skrevet 8. oktober 2006 #5839 Skrevet 8. oktober 2006 Og ja -shopping ER jobb. Men bare bokshopping...
Jerle Skrevet 8. oktober 2006 #5840 Skrevet 8. oktober 2006 Må nok holde meg i sentrum -ellers kommer jeg bare til å gå meg bort... ← Ikke i Ålesund! Aaaaaaaaaaaalt for liten by. Men skal du nå kun i sentrum så finn Ålesund storsenter, det andre i sentrum heter Kremmergården og er IKKE noe å skryte av Hvis du har tid, ta bussen til MOA(står på bussen og busstasjonen ligger midt i sentrum - bussen stopper ved inngangen til det største buttikksenteret) Da kommer du til et senter som har ca, ja tja.... 110-120 butikker og et annet senter som ligger like ved med 50-60 butikker.(ja jeg tipper nå altså, er ikke helt sikker, kan være flere og kan være litt mindre) Ja legge seg ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå