Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm

Har dere noen gode tips til hvordan man skal klare å kaste masse klær?

:klø:

I den nye leiligheten får vi litt mindre skapplass, og da må jeg vel kvitte meg med litt...

Hadde jeg enda klart å gå ned noen kilo så alle de gamle klærne passet, da kunne jeg kastet de som blir for store, og de gamle kunne jeg kastet fordi de sikkert er umoderne.... :sjenert: Men siden de ligger der mer eller mindre ubrukt synes jeg liksom at jeg må bruke dem minst en gang først, og det innebærer litt kroppsminskning :ler:

Skrevet (endret)

Var det noen som kjente en som lignet eller?? :sjenert::ler:

Og for en humor :legrine:

Endret av Trille
Skrevet

Beklager Vampyra!

Men jeg har et skap fullt av klær som kanskje kan brukes en gang. :sjenert: En del av mine har blitt for store..kanskje vi kan bytte? :ler:

Skrevet

En av mine venninner hadde engang et ekstra rom til overs hjemme hos seg.

Der la hun ut klær som hun ikke lengre ville ha, dette utviklet seg til at noen av hennes venninner gjorde det samme, så tok de betalt en symbolsk sum for det - spleiselag til vinkveld? ;)

Uansett, de byttet i hytt og pine.

Ellers er det vel en god sak å gi dem til Fretex?

Skrevet

Kaste klær vet jeg ingenting om... :sjenert: Har tre klesskap på soverommer -to med hyller og et med hengestang -i tillegg har jeg 4 trådkurver, et klesstativ (anbefales!), alle kjoler i skapet på gjesterommet og eget skap til yttertøy og drømmer om walk-in closet... Har ikke mye klær jeg nei :rodme::sjenert:

Skrevet
Var det noen som kjente en som lignet eller?? :sjenert:  :ler:

Og for en humor :legrine:

Lurer fælt på hvem det var.. :ler:

Skrevet
En av mine venninner hadde engang et ekstra rom til overs hjemme hos seg.

Der la hun ut klær som hun ikke lengre ville ha, dette utviklet seg til at noen av hennes venninner gjorde det samme, så tok de betalt en symbolsk sum for det - spleiselag til vinkveld? ;)

Uansett, de byttet i hytt og pine.

Ellers er det vel en god sak å gi dem til Fretex?

Har ei venninne som er samme størrelse og litt samme smak, vi bytter klær innimellom :) Går litt til fretex innimellom også -men ikke så mye at det merkes i skapet... :sjenert:

Skrevet

Nei, hadde det virkelig vært noen som kjente en lignende hadde jeg vel ikke vært den eneste om det beinet nei :legrine:

Skrevet
Her er KG veldig tregt hos meg nå.

Tror jeg går og spiser litt også tar jeg kvelden!

Natta jenter!! :klem:  :klem:

Natta!

:klem:

Skrevet

Her er KG veldig tregt hos meg nå.

Tror jeg går og spiser litt også tar jeg kvelden!

Natta jenter!! :klem::klem:

Skrevet
Nå må jeg legge meg jenter, ha en gooooood natt alle sammen :hjerte::klem:

*legge meg og fantasere om Jon Stewart :ler: *

Drøm søtt :ler:

:klem:

Skrevet
Kaste klær vet jeg ingenting om...  :sjenert: Har tre klesskap på soverommer -to med hyller og et med hengestang -i tillegg har jeg 4 trådkurver, et klesstativ (anbefales!), alle kjoler i skapet på gjesterommet og eget skap til yttertøy og drømmer om walk-in closet... Har ikke mye klær jeg nei  :rodme:  :sjenert:

Heldiggrisen!! :ler:

Skrevet
La oss si det sånn, jeg kjenner til det ;)  :ler:

:ler: Det verste er jo at jeg ikke har plass til noe særlig mer -det er jo så fullt...

Skrevet

Nå må jeg legge meg jenter, ha en gooooood natt alle sammen :hjerte::klem:

*legge meg og fantasere om Jon Stewart :ler: *

Skrevet
Kaste klær vet jeg ingenting om...  :sjenert: Har tre klesskap på soverommer -to med hyller og et med hengestang -i tillegg har jeg 4 trådkurver, et klesstativ (anbefales!), alle kjoler i skapet på gjesterommet og eget skap til yttertøy og drømmer om walk-in closet... Har ikke mye klær jeg nei  :rodme:  :sjenert:

La oss si det sånn, jeg kjenner til det ;):ler:

Skrevet

Jeg gir vanligvis en del til fretex fra før, så det ender nok der til slutt ja... :sjenert:

Da jeg bodde hjemme fikk jeg bygget meg walk in closet og telte 33 korte skjørt :overrasket:

:ler:

Hadde skjørtedilla en periode ja.... :sjenert:

Sov godt sjarmis :kose:

Skrevet

Har funnet ut at det beste er å la være å telle... :ler:

Skrevet

Ble litt :overrasket: den gangen lillebror lurte på hvor mange skopar jeg egentlig hadde og det var over 30...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...