Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei alle sammen :bukke:

"Trådstarteren" legger en kort :ler: karriere som bruker på KG - og her er altså jeg ;)

Jeg har vært på KG ganske lenge egentlig, jeg hadde et annet brukernavn før jeg "ble" Sjarmtroll.

Jeg kunne jo bare ikke la være nå må skjønne - uansett, følte meg ikke helt vel etterhvert med å bare være "gjest" her inne :)

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for ALLE innlegg dere har tatt dere tid til å skrive. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg er utrolig takknemlig og glad for det!

Jeg har fått de ekstra puffene jeg trengte til de rette tidspunktene og trøsten når det var behov for det :klem:

Håper jeg har dere med meg en liten stund til - her trengs det synspunkter!! :ler:

Sinnsykt herlige jenter er dere, alle sammen!! :hjerte::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig at du kom ut av skapet! :ler: nå kan du vel egentlig sende mail til han og gå og legge deg! Nesten som julaten, må liksom komme deg fortest mulig i seng for å kunne stå opp tidligst mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd her da? Plutselig stillhet? Ble overrasket da jeg stakk innom nå for å se hvordan det går her,så ingen innlegg siden for et døgn siden :overrasket:

Dette har jo vært en veldig aktiv tråd..

Hvordan går det med dansken? Har du sendt noen flere mail? Flere svar?

Spennende og romantisk tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hva har skjedd her da? Plutselig stillhet? Ble overrasket da jeg stakk innom nå for å se hvordan det går her,så ingen innlegg siden for et døgn siden :overrasket:

Dette har jo vært en veldig aktiv tråd..

Hvordan går det med dansken? Har du sendt noen flere mail? Flere svar?

Spennende og romantisk tråd :)

Hmmm?? Her er da svar hele tiden her!

Så til TS eller sjarmtrollet(bra nick, tror du er det jeg) Lykke til med mailsvaret som sikkert skal sendes snart :)

Nå skal jeg se litt Alias og Smallville, så da er det vel 10 nye sider når jeg ser neste gang.....

Vel, vel sov godt i natt og så er der sikkert et svar før du vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Fortsatt en veldig aktiv tråd, det er 11 stk som leser as we speak - og ingen pauser her, nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne tråden mange ganger men har ikke lest den før nå... da jeg begynte å lese var det 27 sider, men da jeg kom så langt var det jamen meg blitt to sider til...

:)

Hvis du lurer på hva du skal skrive til dansken, kan du ikke bare lime inn en peker til denne tråden? Den sier jo det meste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fantastisk tråd :ler:

Så bra at du fikk svar fra ham, og det at han er dansk er ingen ulempe, skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. var nok noe feil med tidsinnstillingene mine sist jeg leste her :sjenert:

Men hvordan går det?

Skjedd noe mere?

Håper virkelig dette går bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd!

Når skal du sende neste mail til Dansken?

Lykke til, jeg kommer til å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
For en fantastisk tråd  :ler:

Så bra at du fikk svar fra ham, og det at han er dansk er ingen ulempe, skal jeg si deg  ;)

:-D

Har du personlige erfaringer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

(oh, hjelp, nå sitter jeg og leser på side 6 i denne tråden med hjertet i halsen og smiler og synes dette er DRITSPENNENDE! :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hyggelig at du kom ut av skapet!  :ler: nå kan du vel egentlig sende mail til han og gå og legge deg! Nesten som julaten, må liksom komme deg fortest mulig i seng for å kunne stå opp tidligst mulig :)

:ler:

Jepp, nå er mailen sendt.. :sjenert: :-D

Sååå kommer ventingen igjen :ler:

Men han skrev da i det minste at en mail tilbake var hjertelig velkommen, så DET er i det minste godt :ler:

Er meeget spent på svaret.

Han ville jo tydligvis forsikre seg om hvem jeg var, og jeg sa jo som det var - at det var meg han refererte til ang det med avisen.

Skal bli gøy å se hva han skriver... :sjenert:

Linke til denne tråden ja :ler:

kanskje ikke det mest taktiske ;) men igjen, det burde i så fall bare blitt tatt som et stooort kompliment :-D

Nå stuper jeg i seng - så får vi se hvor FORT jeg får svar.

La oss si det slik, håper han er kjappere enn kompisen :overrasket:

men det kan i det minste virke greit, siden jeg fikk svar så kjapt på den første..hm

Nei, nok analysering for en dag :ler:

STOR klem til alle dere go'inger! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
(oh, hjelp, nå sitter jeg og leser på side 6 i denne tråden med hjertet i halsen og smiler og synes dette er DRITSPENNENDE!  :hoppe: )

:ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ja takk, jeg vil gjerne ha litt romantikk inn i livet mitt. I mangel av eget liv har jeg nå lest gjennom 29 sider i denne tråden :).

Den fasen du nå er inne i nå, Sjarmtroll, med usikkerhet og masse sommerfugler er helt fantastisk og ødeleggende på samme tid.

Og du er vanvittig tøff som tør å ta kontakt. Ble rent inspirert her jeg sitter jeg. Ønsker deg lykke til; jeg kommer garantert til å følge med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke tittet inne her siden i formiddag. Også har det endelig skjedd!! DANSKEN HAR SVART DEG!! OG HAN HUSKER DEG!!

Jenta med avisen - nå får du igjen for at du var så tøff! Jeg ble så glad da jeg leste at jeg fikk vondt i kjeven!

Dette ender i noe stort det er jeg sikker på. Jeg stiller også gjerne som brudepike! (Du må jo minst ha en 80-90stk?)

Ikke tenk for mye på hva du skal svare. Det kommer av seg selv. Du vil jo bare treffe ham ikke sant? Veldig.. Og han vil jo treffe deg! Dette ordner seg lett, men LYKKE TIL videre på veien!

Masse kosemose :klem::klem::klem: !

(Også erter vi på oss noen antikosemosegjester.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk.. Jeg håper at han er singel!! Den siden ved saken har jeg ikke tenkt på før en eller annen over her nevnte noe om det!!! Men siden han har svart på mailen - og sagt til en kamerat at han hadde sett en søt jente - så er han vel antakeligvis det.

Flaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fruktfat

nå har jeg lest ferdig, og HURRA :hoppe::hoppe: du har fått tak i ham, og fått svar! :hoppe:

har levd meg helt inn i det her jeg, sitti med åndenød og liksom ikke klart å lese fort nok!

er _veldig_ glad for at jeg ikke leste tråden før nå, så jeg kunne lese MASSE med en gang, for dette var ulidelig spennende!

detta blir bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han er singel. Og hvis ikke så blir han det nå når han treffer Sjarmtroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, satt her aa leste at folk foreslo du skulle sende den rett for du la deg saa du slapp aa sitte aa vente paa mail, men hallo her er jo noen som maa vere oppe lenge enda!! :ler:

Gleder meg som en unge til han svarer!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten til du sure "gjest": :frustrert:

Om du ikke liker denne traaden kan du jo bare la vaere aa lese den.. Siden her er gjennomsnittlig 20 gjester hele tiden, blir det nok ikke et stort savn..

Og om du fortsetter bor du passe deg, for da faar du jo alle oss paa nakken og vi (greit ts, men vi laerer av en mester) vet nok snart hvor du bor :ler: (neida moderator mener ikke aa true noen (bare bitte litt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...