Daria Skrevet 5. oktober 2006 #5761 Skrevet 5. oktober 2006 HAr ikke tatt tran siden jeg var liten og var så glad i tran at jeg måtte ha kos av tranflaska hver kveld før jeg la meg. Kjærligheten til tran har gått over for å si det sånn....... ←
Gjest Dallandra Skrevet 5. oktober 2006 #5762 Skrevet 5. oktober 2006 Er ikke helt rett du Annie. Eller, VAR ikke, er vel mer korrekt.
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #5764 Skrevet 5. oktober 2006 Tran er bra ja, eller ihvertfall har jeg forsøkt å bli flink med det Itillegg tar jeg jern og B-vitaminer for huden og håret. Det er bare å gjøre det til en vane og ta det når man steller seg for kvelden, men jeg må innrømme at det går litt i rykk og napp Så sunne aller var her inne i dag da!
loffen Skrevet 5. oktober 2006 #5765 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tar multivitaminer og kalsium og tran og sink og b-vitaminer. Tenk så syk jeg hadde vært hvis jeg ikke hadde tatt alt dette.
Daria Skrevet 5. oktober 2006 #5766 Skrevet 5. oktober 2006 Tar ingenting jeg... Prøvde å huske å ta jern da jeg var blodgiver, men nå gjør jeg ikke det heller (selv om jeg sikkert trenger det...). Men til gjengjeld har jeg et strålende imunsystem da, så jeg blir ikke syk allikevel
Jerle Skrevet 5. oktober 2006 #5767 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Huff Annie, tran har jeg aldri likt! Og det å være så glad i tran er litt på kanten Men eldstejenta vår liker også veldig godt tran. Det har hun gjort fra vi endelig fikk det i henne, det var mange mnd det ikke gikk, men når hun ble vant til mer mat enn melk gikk det. Nå begynner hun å gråte om vi legger henne og har glemt det, men det er veli grunn for at hun heller vil være oppe da... Men hun liker det godt. Lillejenta er litt mer normal, hun spiser det, men jubler ikke! Jeg der i mot blir kvalm av lukten, det har nok med tilvenning å gjøre og jeg har nok sluppet litt for godt unna tran hjemme. Endret 5. oktober 2006 av Jerle
loffen Skrevet 5. oktober 2006 #5768 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg gidder ikke si natta til dere for dere er ikke her likevel.
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #5769 Skrevet 6. oktober 2006 HAr ikke tatt tran siden jeg var liten og var så glad i tran at jeg måtte ha kos av tranflaska hver kveld før jeg la meg. Kjærligheten til tran har gått over for å si det sånn....... ← Tar ingenting jeg... Prøvde å huske å ta jern da jeg var blodgiver, men nå gjør jeg ikke det heller (selv om jeg sikkert trenger det...). Men til gjengjeld har jeg et strålende imunsystem da, så jeg blir ikke syk allikevel ← Samme her, jeg har jernmangel og har blitt satt i karantene fra blodgivinga, men jeg er dårlig på å ta jerntabletter når jeg ikke gir blod... Og syk er jeg aldri lenger!
Gjest Dallandra Skrevet 7. oktober 2006 #5770 Skrevet 7. oktober 2006 Oy. Her har det ikke kommet et eneste innlegg siden i går fire minutter på ti på MORGENEN!!! Det må jeg gjøre noe med!! Nå har vi fått svigers på besøk, og det eneste jeg har å si (vel, det var vel noe underdrevet) er at det er UTROLIG hvor mye det er plass til i en liten bil. Eske på eske med flotte og spennende og ikke minst bra barnebøker :lese: fra mannens barndom har vi fått, søsknene hans(som er single uten barn) sier at vi får ALT, hvis de får barn så kan de heller arve fra våre. En stooor samling glansbilder :gullengel:var også med, jeg ble nesten på gråten over at svigerinna vår vil at vi skal ha det fremfor at hun beholder dem selv (jeg ville ikke gitt fra meg mine!!!), så nå håper jeg at jeg en gang i en fjern fremtid får jentebarnebarn... Mye mer var også med, bl.a. en liten minijulaften til guttene, med mange gaver , mest klær, bl.a. hjemmestrikkede ullbukser som mor i huset ble spesielt glad for. Minstegutt måtte ta på seg joggedressen sin med en gang (hvorfra denne interessen for klær??? ) I tillegg er jeg full av energi i dag, har fått gjort massevis av og enda er det mer som står for tur.
Gjest Sabia Skrevet 7. oktober 2006 #5771 Skrevet 7. oktober 2006 Så bra du får ting av svigers som du setter pris på da!!! Det er jo kjempemoro når det er sånn!!
Gjest Dallandra Skrevet 8. oktober 2006 #5772 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, det er det!!! For som regel så har jeg noe å utsette på alt og føler at jeg aldri er fornøyd med noe. Men gi meg en stabel med gamle bøker, sier jeg bare Nå skal vi straks til med frokosten her i huset!!
Amadea Skrevet 8. oktober 2006 #5773 Skrevet 8. oktober 2006 Det var veldig hyggelig gjort Dallandra! Ha en fin dag alle sammen!
Daria Skrevet 8. oktober 2006 #5774 Skrevet 8. oktober 2006 Så herlig med masse barnebøker Har i årenes løp tatt med meg det meste av mine hjemmefra, men jeg har ikke fått alle -mamma vil ha noen liggende til barnebarna kommer på besøk. At hun ikke har barnebarn ennå, er visst ikke så nøye... (hvorfra denne interessen for klær??? ) ← Slekter han på sin mor?
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5775 Skrevet 8. oktober 2006 Hei alle snuppene! Hvordan står det til? Halvparten av dere er jo bortreiste i helgen heldiggriser Jeg har en skikkelig sløv høstdag.... Hatt en skikkelig spa-runde i dag, hårkurer, neglelakk, masker etc etc etc. Deeeeeeeilig :D Og nå chattet jeg akkurat med Nivea som også var veldig klar for en jentekveld med "spa", jeg ser for meg det kombinert med sprudledrikke og SATC episoder
Gjest Sabia Skrevet 8. oktober 2006 #5776 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Den siste setningen din Sjarmis er musikk i mine ører!!!! Bedre blir det ikke!!! :hoppe: Endret 8. oktober 2006 av Nivea
Amadea Skrevet 8. oktober 2006 #5778 Skrevet 8. oktober 2006 Tror jeg skal kjöpe meg den skoesken ogssa! Hvor kjöpte du din Sjarmis? Fant den paa Amazon (UK) til 78 pund. Er det grei pris? (löpe og kjöpe)
Gjest Sabia Skrevet 8. oktober 2006 #5779 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skal ønske meg skoesken i tretti års presang jeg tenkte jeg... Perfækt for mæ!!!
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5780 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg fikk nesten alle i gaver fra ei venninne i fjor jeg, og resten har jeg kjøpt selv eller fått av sambo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå