Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Herregud hvor er alle jentene da?? På MSN?

Tør ikke begynne med det jeg da.. :ler:

Vi er IKKE farlige Loffen! Ikke værre enn her i allefall... så får du bedømme selv. :sjenert::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Hei og hopp!! Nå har jeg nettopp kommet hjem, ungene sover i bilen. Deilig å dra ordentlig tidlig hjem, helsekost-medisin har jeg kjøpt meg, så nå satser jeg på at jeg skal bli frisk som en fisk på no time. Ser det er flere her som holder på å bli syke, det er vel tiden for det.

Ønsker alle god helse og ingen forkjølelse!!

Skrevet

Jeg vil IKKE bli syk!!!! Er usikker på om jeg våger å ha MSN oppe..... Har hørt det er mye virus med det. ;)

Skrevet

Annie da, har du ikke virus-beskyttelse? :ler:

Skrevet

Helt sikker blir man aldri -så det er bare å hoppe i det :sjarmor:

Skrevet

Jeg har tatt skrittet til å begynne på selolje kapsler, det må da hjelpe når vinteren setter inn.(sier jeg her jeg sitter med 39,1 i feber :sjarmor: Men håpet om at de virker snart har jeg!)

Skrevet

Selolje? :klø: Hørtes ikke så fristende ut... Men får håpe det hjelper for deg :)

Skrevet
Vi er IKKE farlige Loffen! Ikke værre enn her i allefall... så får du bedømme selv. :sjenert::sjarmor:

Bare å hoppe i det Loffen det er ikke farlig :)

Ang selolje Daria, så er det noe av det samme som tran - bare at du slipper den fæle smaken av skikkelig tran og oppgulp av kapslene.

For meg fungerer i alle fall det bedre enn tran, ja å svelge de i alle fall. Hvordan de fungerer på sikt vet ingen, men som sagt jeg har troen!

Skrevet

Skal ikke kimse av troen på å holde seg frisk! ;)

Skrevet

Tror du at det hjelper, er det det viktigste. :Nikke: Jeg innbilte en gang lillebror, før vi skulle på en lang og svingete busstur, at peppermyntepastiller forhindret bilsyke (jeg tok det ikke helt ut av løse luften, jeg trodde jeg kanskje hadde lest noe om at det muligens kunne ha en viss lindrende effekt, men jeg presenterte det til ham som ren fakta). Han trodde på meg og gumlet pastiller hele turen, og var ikke kvalm et øyeblikk. :ler:

Skrevet

*utspekulert storesøster* :Hehe:

Skrevet

Tran er jo bra for imunforsvaret da, så jeg tror ikke det er bare tull med selolje heller. Blir brukt kun fordi tran er pyton :ler:

Skrevet

Ja, men det er best i mat. Dessuten liker jeg ikke lukten...

Gjest Dallandra
Skrevet

Dette minner meg på at jeg må kjøpe Trankapsler igjen. Kanskje det er derfor jeg er syk? Fordi jeg ikke har tatt sånne enda i høst? Skulle jo begynt for over en måned siden.. (septembeR)

Skrevet

HAr ikke tatt tran siden jeg var liten og var så glad i tran at jeg måtte ha kos av tranflaska hver kveld før jeg la meg. Kjærligheten til tran har gått over for å si det sånn.......

Skrevet
Herregud hvor er alle jentene da?? På MSN?

Tør ikke begynne med det jeg da.. :ler:

Det turte ikke jeg heller....sånn helt først....men det viste seg ikke å være skummelt i det hele tatt :overrasket:

Jeg vil IKKE bli syk!!!! Er usikker på om jeg våger å ha MSN oppe..... Har hørt det er mye virus med det.  ;)

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...