Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan faktisk være en god ting å være sta i tenårene -det gjør det lettere å stå imot press *snakker av erfaring* Men kanskje ikke så festlig for mamma om det er hun som står for presset... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STØNN! Regner med at jeg er den som står for presset fra den ene kanten i hvertfall....

Skrevet

Det går nok bra (om enn litt frustrerende underveis...) :kose: Blir tross alt folk av de aller fleste...

Skrevet

AKKURAT DET trengte jeg å høre nå Daria! :klem:

Skrevet

:klem:

Men det er jo sånn det er -tiden rundt ungdomsskolen er en usjarmerende tid for de fleste, men det går over. (riktignok har jeg fortsatt ikke behov for å se igjen en del av de jeg gikk sammen med da, men det betyr jo ikke at de ikke kan ha forandret seg til det bedre...)

Skrevet
Har lovt Mannen at jeg ikke skal la KG gå foran tid sammen med ham(han ble litt lei her, det ble litt mye en stund),

Hehe, Dallandra, det er flere som har kg-leie menn skjønner jeg..  :ler:

KG lei mann har jeg og :ler:

Hvor er du Sesi - du er savnet i kveld :klem:

Jeg er savnet!!! :hoppe::klem: Så koselig det var å komme inn her og se det!! Følte meg nesten litt betydningsfull :klem: Jeg var ikke hjemme i går kveld jeg, derfor var jeg ikke her....skal dere være her i kveld da tro??

Skrevet

Jeg er her nå i hvertfall.... Vet ikke hvor lenge da, venter på at arbeidslysten skal dette ned over meg.... :sjenert:

Skrevet

Hvordan er det - har arbeidslysten kommet dalende ennå?? :ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

Her er jeg innom iallfall!!

Har fått ånden litt over meg nå i ettermiddag, så nå baker jeg.

Skrevet

Tenker jeg skal bakre sjokoladefondanter etterpå og sette meg og spise dem mens jeg ser "et lettere liv" på tvn :sjarmor:

Skrevet
Tenker jeg skal bakre sjokoladefondanter etterpå og sette meg og spise dem mens jeg ser "et lettere liv" på tvn  :sjarmor:

Dette hørtes ut som en god plan, jeg har sjokoladekake klar :)

Skrevet

Takk for chatten i kveld jenter. Nå har jeg endelig fått pakket og lagt meg på sofaen. Vi ses på tirsdag! :klem: Natta!

Skrevet

Natta Silla! Må bare ønske dere GOD TUR her også!! I blått for deg! :klem:

Skrevet (endret)

Natta !

Jeg skal legge meg sammen med lillegutt som er syk. :tristbla: Dakkars liten, det er så synd på ham.

Soverommet er fullt av diverse syke-effekter som spy-bøtte, tørkepapir, febernedsettende i flytende form, måleskje, termometer, vann og et par bamser.

Og meg da. :Gjesp:

Og nesesprayen selvfølgelig!

Endret av loffen
Skrevet

Hei Sesi! :klem:

Takk, nå er det litt bedre! Han har klart å spise litt tilogmed. :)

Skrevet

Herregud hvor er alle jentene da?? På MSN?

Tør ikke begynne med det jeg da.. :ler:

Skrevet

*innom*

Har hatt både en barnehage og en skoleklasse på besøk i dag -samtidig -så her har det vært liv... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...