Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #5701 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, trodde jeg skrev i dagboken min jeg nå. Men det gjorde jeg jo ikke...
Daria Skrevet 3. oktober 2006 #5702 Skrevet 3. oktober 2006 Har jo 12-15-åringer på biblioteket som gjerne sitter på msn i timesvis hvis de kan, de chatter masse med folk de ikke kjenner og utveksler telefonnummer osv -alle har jo egen mobil -tror ikke foreldrene har så veldig oversikt. Blir bekymret jeg, når jenta på 15, som ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen, forteller at hun har kontakt med gutter på over 20
Daria Skrevet 3. oktober 2006 #5703 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, trodde jeg skrev i dagboken min jeg nå. Men det gjorde jeg jo ikke... ← Så feil kan man ta...
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #5704 Skrevet 3. oktober 2006 Har jo 12-15-åringer på biblioteket som gjerne sitter på msn i timesvis hvis de kan, de chatter masse med folk de ikke kjenner og utveksler telefonnummer osv -alle har jo egen mobil -tror ikke foreldrene har så veldig oversikt. Blir bekymret jeg, når jenta på 15, som ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen, forteller at hun har kontakt med gutter på over 20 ← Det er skumle greier! At de ikke klarer å tenke litt? De har vel lært at de ikke skal snakke med fremmede i reallife... :klø:
Annie Skrevet 3. oktober 2006 #5705 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, trodde jeg skrev i dagboken min jeg nå. Men det gjorde jeg jo ikke... ←
Daria Skrevet 3. oktober 2006 #5706 Skrevet 3. oktober 2006 Det er skumle greier! At de ikke klarer å tenke litt? De har vel lært at de ikke skal snakke med fremmede i reallife... :klø: ← Skulle tro det ja. Men synes ikke jeg kan legge meg opp i det, det må jo være opp til foreldrene å sette grenser for dem...
Annie Skrevet 3. oktober 2006 #5707 Skrevet 3. oktober 2006 Har jo 12-15-åringer på biblioteket som gjerne sitter på msn i timesvis hvis de kan, de chatter masse med folk de ikke kjenner og utveksler telefonnummer osv -alle har jo egen mobil -tror ikke foreldrene har så veldig oversikt. Blir bekymret jeg, når jenta på 15, som ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen, forteller at hun har kontakt med gutter på over 20 ← Skremmende!
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #5708 Skrevet 3. oktober 2006 Måtte innom min egen dagbok også da.. hehe.. Går helt i surr av dere jeg! Dere stresser jo hit og dit og tilbake før jeg rekker noe som helst!
Daria Skrevet 3. oktober 2006 #5709 Skrevet 3. oktober 2006 Hun ene skulle møte nettkjæresten sin for første gang her forrige uke, og han drev og maste om at hun skulle ta på seg kortest mulig skjørt og utringet topp Prøvde å forklare at hun skulle gjøre det hun følte for, ikke hva han ville, men vet ikke hvordan det gikk...
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #5710 Skrevet 3. oktober 2006 Hun ene skulle møte nettkjæresten sin for første gang her forrige uke, og han drev og maste om at hun skulle ta på seg kortest mulig skjørt og utringet topp Prøvde å forklare at hun skulle gjøre det hun følte for, ikke hva han ville, men vet ikke hvordan det gikk... ← Sykt!!
Gjest Dallandra Skrevet 3. oktober 2006 #5711 Skrevet 3. oktober 2006 Å herregud. Og så tror de jo at de er så voksne.
Jerle Skrevet 3. oktober 2006 #5712 Skrevet 3. oktober 2006 Huff, gleder meg veldig til jentene blir tenåringer ja. Som forelder kan du jo bare veilede og håpe på det beste.(+ litt til) Hadde mamma visst alt jeg gjorde i fjorttis alderen hadde hun fått sjokk.
Gjest Dallandra Skrevet 3. oktober 2006 #5713 Skrevet 3. oktober 2006 Det er vel sånn det skal være, er det ikke?? Selv har jeg ansvaret for å dytte nok vett inn i skallen på et par gutter til at de klarer å la hodet tenke mer enn hormonene.
Impala Skrevet 4. oktober 2006 #5714 Skrevet 4. oktober 2006 Har aldri vært på msn jeg da Og det er ikke fordi jeg ikke kan noe om data altså, har bare ikke vært aktuelt, før nå.... Skal få innstallert det hjemme nå, må bare få hjem den gamle jobb pc'en minm først. Men den er jeg jo ikke administrator på, så da vet jeg ikke om jeg får lagt det inn, så håper de kan "låse" den opp Men får uansett lagt det inn på den bærbare da, og det er nok den jeg kommer til å bruke mest Reiser bort noen dager igjen jeg da. Jobbreise denne gang. Tar med meg pc, men om det er netttilgang og tid til det vil jo vise seg . Kommer sterkere tilbake
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #5715 Skrevet 4. oktober 2006 God tur Yamaha! Du får snike deg til litt nett her og der Håper dere har en strålende dag alle sammen!! Annie hvor er du da??? Jeg har et merkelig humør om dagen......er rastløs og ute etter noe gøy!! Heldigvis har jeg min partner in crime til alle som stikker innom!
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #5716 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har også etterlyst Annie i dag! Men nå ser jeg deg
Daria Skrevet 4. oktober 2006 #5719 Skrevet 4. oktober 2006 Å herregud. Og så tror de jo at de er så voksne. ← Jepp. Husker jo hvor voksen jeg følte meg da jeg var 15. Nå var jeg nok voksen for alderen også, men neppe så voksen som jeg trodde... Selv har jeg ansvaret for å dytte nok vett inn i skallen på et par gutter til at de klarer å la hodet tenke mer enn hormonene. ← Du har mine sterkeste lykkeønskninger og dypeste medlidenhet...
Annie Skrevet 4. oktober 2006 #5720 Skrevet 4. oktober 2006 Har virkelig begynt å grue meg til Prinsessa kommer i ten-årene. Tror ikke det er det letteste å ha ei som er sta allerede nå. Tenk da hvordan hun blir om 5 år??? HJEEEEELP!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå