Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5521 Skrevet 2. oktober 2006 Takk loffen! Jeg føler meg faktisk fin i blått!
loffen Skrevet 2. oktober 2006 #5526 Skrevet 2. oktober 2006 Nja, skeptisk. Familien krever sitt vet du.
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5527 Skrevet 2. oktober 2006 Nja, skeptisk. Mange timer etter kl ni, vettu.
loffen Skrevet 2. oktober 2006 #5528 Skrevet 2. oktober 2006 Skulle ønske de la seg så tidlig ja. Også er det alle disse Tv seriene da.
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5529 Skrevet 2. oktober 2006 Huff ja, jeg kjenner til det.. Men jeg er bare glad for at jeg ikke går glipp av skravling i kveld jeg.. For jeg har heller ikke tid til å være her..
loffen Skrevet 2. oktober 2006 #5530 Skrevet 2. oktober 2006 Dere må forresten ha god tur på torsdag! Sier det nå jeg, så ikke jeg glemmer det siden. Er ikke så rent lite misunnelig!!
loffen Skrevet 2. oktober 2006 #5534 Skrevet 2. oktober 2006 Nynne og Rome på meg.. TV-slaven. Så forresten endelig Lange flate ballær på DVD i går kveld. Herregud jeg holdt på å le meg ihjel! For en herlig kjempemorsom film! Hvorfor har ingen sagt det før-at den var SÅ bra!?
Impala Skrevet 2. oktober 2006 #5535 Skrevet 2. oktober 2006 Vi så den på kino vi loffen, og jeg lo så jeg grein Kjempemorsom var den. Vi har endelig nett hjemme igjen Så da har jeg nok å gjøre i kveld. Nei, må nesten se 71 grader nord kl 20. Må forresten se til å få innstallert trådløst nett her, så jeg kan sitte foran tv'en med laptopen. Nå må jeg sitte i 2. etasje
tobo Skrevet 2. oktober 2006 #5536 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skriver ikke om Dansken lengre............... Av flere grunner, men hovedsakelig fordi det ble så utleverende og mye en stund. takk for at du stakk innom ← Jeg skjønner det. Men du trenger vel ikke være så utleverende. Vil bare vite om du noen gang møtte han. Fulgte med så mye en stund. Prøvde å gå inn på blog, men skjønte ikke hvordan jeg skulle få tilgang. Er ikke så teknisk av meg.
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5538 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skjønner det. Men du trenger vel ikke være så utleverende. Vil bare vite om du noen gang møtte han. Fulgte med så mye en stund. Prøvde å gå inn på blog, men skjønte ikke hvordan jeg skulle få tilgang. Er ikke så teknisk av meg. ← Skjønner det. Bloggen er gjort privat..........ellers så hadde jeg vel ikke skrevet noe der heller om det. Det ble rett og slett for privat, og veeeeldig mange som leste her til slutt! Jeg sier ikke mer nå jeg..... Ikke bli alfor sur på meg håper du forstår
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5539 Skrevet 2. oktober 2006 Hei alle jenteligrer ← Hei sesi! :-D
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5540 Skrevet 2. oktober 2006 HVA?? er det skravling i kveld?? Føler meg helt utenfor the loop her nå Håper dere har en strålende kveld jentene mine Deilig med litt liv her inn igjen! det fortjener denne dagboken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå