Gjest Dallandra Skrevet 1. oktober 2006 #5483 Skrevet 1. oktober 2006 Ungene våknet klokka 6. Nå har jeg nøytralisert dem med Ole Brumm på tv'n, men hosten rakk selvfølgelig å komme før jeg sovnet igjen så nå sitter jeg nede med en kopp te. Og hører de tasser rundt på loftet. Nei nei nei. Jeg vil opp og legge meg og få enda en times søvn om ikke mer!!!
Gjest lilletroll Skrevet 1. oktober 2006 #5484 Skrevet 1. oktober 2006 Stakkars Dallandran vår. Håper det blir bedre utover dagen, så lover jeg at ihvertfall ikke jeg skal holde deg våken i kveld, for da er det tidlig natta
tobo Skrevet 1. oktober 2006 #5485 Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Lurer på om noen kan si to ord om dansken. Er han med eller ikke?
Gjest lilletroll Skrevet 1. oktober 2006 #5486 Skrevet 1. oktober 2006 Kun sjarmtroll som svarer på sådanne spørsmål
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #5487 Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Lurer på om noen kan si to ord om dansken. Er han med eller ikke? ← Jeg skriver ikke om Dansken lengre............... Av flere grunner, men hovedsakelig fordi det ble så utleverende og mye en stund. takk for at du stakk innom
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #5488 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg sitter her og sløver syyyykt mye Her går det i reprise av Top Model Jeg har kjempe lyst til å ta en gåtur senere i dag, det er nyydelig høstvær i dag!! Det er helt fantastisk at vi har så gode temperaturer så langt ut på høsten!
Gjest Dallandra Skrevet 1. oktober 2006 #5489 Skrevet 1. oktober 2006 Ja det er deilig med fine høstdager. Jeg har også tenkt på å kanskje gå en tur i ettermiddr ag, men nå ser jeg fjorden ligger blikkstille så da spørs det om det blir en tur utpå der istedenfor. Dakaj vovven står ute og bjeffer og uler så trist. Han ser at jaktlaget er ute i dag også og så er ikke han med!!! Kom ikke her og si at hunder er dumme dyr som kun forstår seg på mat!
Annie Skrevet 1. oktober 2006 #5490 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Vi har vært å spillt fortball med ungene! Etter mye tårer, krangling, latter og flere tårer og krangler så er vi hjemme igjen. Skal spise svinesteik til middag om en halvtimes tid! Etterpå skal vi på Gøy på Landet og la ungene bli slitne for kvelden!!! Endret 1. oktober 2006 av Annie
Amadea Skrevet 1. oktober 2006 #5491 Skrevet 1. oktober 2006 For en neglisjert dagbok! Gammelost og pultost er ikke det samme, uten at jeg har smakt noen av delene... ← Aha! Osteguruen har talt! Fnis!
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #5495 Skrevet 1. oktober 2006 Hva skjer'a Vampis? ← næ... ikke stort....
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #5497 Skrevet 1. oktober 2006 Nei... rimelig stille nå ja... Har ikke lyst til å legge meg heller... Har veldig lyst til å planlegge jula inne på juleforumet, men aner ikke hva jeg skal planlegge
Impala Skrevet 2. oktober 2006 #5498 Skrevet 2. oktober 2006 Hei jenter Å jeg hater å ikke ha nettilgang hjemme Har savnet dere og KG jeg :cry: Er innom en tur nå på morgenen for å oppdatere meg litt,. Har ikke gjort noe spesielt i helgen, har fått salppet av masse da, og det har vært deilig. Ha en fin uke alle sammen
Gjest Dallandra Skrevet 2. oktober 2006 #5499 Skrevet 2. oktober 2006 Nei... rimelig stille nå ja... Har ikke lyst til å legge meg heller... Har veldig lyst til å planlegge jula inne på juleforumet, men aner ikke hva jeg skal planlegge ← Du kan jo planlegge julegaver og julekort??? Eller antrekkene gjennom jula? (Hva har du, hva trenger du?) Eller adventskalender? Mange muligheter...
Gjest lilletroll Skrevet 2. oktober 2006 #5500 Skrevet 2. oktober 2006 Nei... rimelig stille nå ja... Har ikke lyst til å legge meg heller... Har veldig lyst til å planlegge jula inne på juleforumet, men aner ikke hva jeg skal planlegge ← Er juleforumet åpent?? Det har jeg helt gått glipp av!!!! *løper og finner ut av det*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå