Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Herregud jeg begynte å lese om Achmed som Annie (tror jeg det var) linket til i bloggen men jeg måtte bare slutte. Jeg ler så jeg hikster og tårene spretter og jeg klarer ikke slutte, så den traff meg nok på et litt uheldig tidspunkt.

:legrine:  :legrine:  :legrine:

Ja, er ikke den morsom??? :legrine: Lo og lo og lo når jeg leste det! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk jo ikke sagt lykke til jeg Annie!! Men jeg tenker på deg! Håper barna er snille og at du ikke blir alt for sliten :klem:

Bursdagen gikk kjempefint Silla! :klem: Og til dere som enda har små barn: bursdager blir bare enklere og enklere! :)

Skrevet
Bursdagen gikk kjempefint Silla! :klem: Og til dere som enda har små barn: bursdager blir bare enklere og enklere! :)

Takk, det ser jeg fram til :ler:

Skrevet

Herlig mange innlegg her da!! :-D :klem:

Jeg sitter og ser resten av en film nå, etterpå skal jeg jammen koste på meg et par episoder av SATC og ;)

Så bra at det gikk bra i dag Annie! :klem:

Dallandra:

last ned limewire..for musikk.

Silla:

:-D :icon_lol::sjarmor::ler::klem:

Skrevet

Hei jenter!! :)

Bare innom for å si at jeg ikke har glemt dere! Hatt det så travelt med sykkelhenting, besøk og shopping! :overrasket:

'Jag kan shoppa! Jag är inte rädd!' :ler:

Det gikk ganske bra men må ut igjen i morgen en tur altså. :sjarmor:

Har ikke lest hva dere har skrevet, ikke i bloggen heller. :tristbla: sove nå , sterkere tilbake i morgen. Håper alle har det bra.

Natta! :klem::klem:

Skrevet

God morgen alle sammen! (Jada, vet det ikke er tidlig nå! Men jeg har ikke hatt tid til å være inne før)

Først: Sjarmis: :klem::ler:;)

Så bra at bursdagen gikk bra Annie! Hvis jeg noen gang får barn, så må jeg leie inn dere til sånn aktivitetsgreier jeg. Dårlig på sånn gitt..

Nå har jeg tatt en liten KG runde her på morgenen. Er stup trøtt, da jeg ikke sovna før kl tre i natt. Var på jobb kl 8. Godt det er helg nå!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! :klem:

Skrevet

God morgen babe!! Jeg har skrevet til deg i dagboken min! I got a plan! ;)

:klem:

Skrevet

Mornings ja :sjarmor:

Nei da, jeg har vært våken en stund(på tross hva Tuji og Annie tror), men har ikke hatt tid til å logge på før :)

Skrevet
God morgen babe!! Jeg har skrevet til deg i dagboken min! I got a plan!  ;)

:klem:

Løper i dagboka for å sjekke!

Skrevet

Skal bli spennende å se om dere rekker å komme meg og Nivea i forkjøpet nå da ;):ler:

Takk det samme sillavennen!! :klem:

"Vi to altså!" :icon_lol:

Har nesten dårlig samvittighet for å ha holdt deg så lenge fremfor pc'en :sjenert: men gud så koselig det er :ler::klem:

Håper alle ligajentene har det helt topp! :-D :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Har det så dær. :roll: Men det går nok over igjen.

Jeg har også lyst til å treffe noen!! Men jeg bor litt for utenfor allfarvei og kjører egentlig nok bil som det er på ukedagene. Det blir vel en anledning en gang (skulle ikke vi ha julebord hos Annie? :icon_question: :ler: )

I kveld skal jeg hoste, lese bok i senga, kanskje se beat for beat(kommer an på hvor mye jeg skal furte), og legge meg tidlig. Tror jeg.

Skrevet

Furter du Dallandra? *noe jeg ikke har fått med meg?*

:troest: og en :klem:

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har heller ikke fått det med meg....selv om jeg nettopp var i dagboken hennes... *leter videre*

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg noen ting jeg.. Et par 'stille-dager' og er helt utenfor. :ler:

Skrevet

Kan'ke ha stille dager her skjønner du vel Loffen! :ler:

Tenker med gru om jeg må på ferie noengang..... Kommer til å gå glipp av såååå mye!

Skrevet

Saa det var her dere gjemte dere!

Dere maa si ifra hvis det blir noen IRL möter mellom dere altsaa! Det er jo litt spennende!

Gjest Dallandra
Skrevet

Neida, det går bra. Det var kjempekos å snakke med dere som var på msn i kveld. Nå er jeg oppe igjen, våknet av hoste og nå klarer jeg ikke slutte. Huff. Vil sove jo!!!! Satser på at det gir seg snart sånn at jeg kan legge meg igjen.

Skrevet

Jeg er her nå da.. :sjenert:

Skrev et aalt for langt og sikkert kjedelig :Gjesp: innlegg i bloggen..det tok sikkert 45 minutter! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...