Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5422 Skrevet 28. september 2006 Herregud jeg begynte å lese om Achmed som Annie (tror jeg det var) linket til i bloggen men jeg måtte bare slutte. Jeg ler så jeg hikster og tårene spretter og jeg klarer ikke slutte, så den traff meg nok på et litt uheldig tidspunkt.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5423 Skrevet 28. september 2006 Jeg fikk jo ikke sagt lykke til jeg Annie!! Men jeg tenker på deg! Håper barna er snille og at du ikke blir alt for sliten
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5424 Skrevet 28. september 2006 Hadde det vært folk her skulle jeg satset på 500 innlegg ila kvelden men det kan bli litt drøyt sånn helt alene. Hvorfor er det ingen her når mannen er borte og jeg sitter her uten arbeidslyst og -ork? Jeg har ikke lyst til å se Pride and Prejudice, som er det nærmeste jeg har til noen skoeske. *Shoppe Annie og sær PC til Portugisisk mailekompis* Det kommer en dag, i morgen.....
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5425 Skrevet 28. september 2006 Jeg hjelper deg med de innleggene jeg!!
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5426 Skrevet 28. september 2006 Men da må du være her da Dallandra! HALLO!!!!
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5428 Skrevet 28. september 2006 Så snill du er Silla. Nå ringte mannen og sa at den tingen han skulle på ikke ble alikevel, så nå er han på vei hjem. Nå har jeg shoppa!!! Det kom seg på den nette sum av 169,00 inkl. frakt. Ikke akkurat nok til å stagge shoppelysten. Jeg var litt fristet til å kjøpe SATCskoesken, men jeg har faktisk aldri sett annet enn korte klipp fra serien og synes det er litt dumt å bruke 499,- på noe som jeg ikke vet om jeg kommer til å like. (Then again, - hvor mange ganger det siste året har jeg brukt 500 kr på klær/sko som bare blir liggende i skapet?) Ikke sikkert at mannen synes det er noe å låne bort armkroken sin for å se på heller som det ble nevnt et sted en gang tidligere her. Men litt fristende var det jo! I dag har jeg vært til akupunktør igjen, og kjenner veldig godt at ting kan bli værre før de blir bedre.
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5429 Skrevet 28. september 2006 Jeg må jo rekke å skrive også da!!! Selv om jeg ser at jeg rekker målet fortere hvis jeg bare skriver en ting i hvert innlegg, skifter dagbok for hver ting jeg skriver, og hopper litt innimellom. (helt tydelig at jeg ikke har skjønt dette i dag)
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5430 Skrevet 28. september 2006 Shopping er jo kjempe bra det!! Er det bra med deg da?
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5431 Skrevet 28. september 2006 Jada, ersåbraatte. *host hark* Drikker te og utforsker ordleker (tips fra Annie tror jeg) for å passere et halvt tusen. Og du da?
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5432 Skrevet 28. september 2006 Ordleker er tingen ja. Men ble SÅÅÅ lei det!! Joa, eller ser alt bra her. Jobber rævva av meg.. (lov å si det håper jeg)
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5433 Skrevet 28. september 2006 Nå har du bare ETT igjen! Blir snart feiring da?
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5434 Skrevet 28. september 2006 Jeg skal iallfall ikke si noe på det. Feirer bittelitt. Vet du forresten hvor/om man finner gratis musikk på internett? Er på det området.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5435 Skrevet 28. september 2006 Feiret inne i dagboken din jeg! Hmm, musikk.. Det burde jeg vite. Men jeg har en sambo og gutta på jobben til å ordne alt til meg.. Så det vet jeg faktisk ikke..
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5436 Skrevet 28. september 2006 Mannen min duger ikke på det området. Men jeg bytter ham ikke ut fordet. Jeg finner vel utav det. Men nå må jeg bytte pc til den gamle gode med diskettstasjon.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5437 Skrevet 28. september 2006 Mannen din kan sikkert mye annet fint han vet du. Musikk er jo ikke alt
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5438 Skrevet 28. september 2006 Ja Mannen min klarer nesten alt han. Er så stolt av ham og glad i ham at. Denne PC'n derimot, - det eneste som gjør den god er diskettstasjonen, og størrelsen, for den er bitteliten og veldig grei hvis man må dra den med seg. - Men det er ikke mye tempo her. Huff for noen trege greier. Jeg skriver MYE fortere enn den greier å reagere innimellom. Må få gjort disse diskettgreiene og bytte over til min egen kanskje. Eller gjøre noe lurt istedenfor. Stryke klær for eksempel.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #5439 Skrevet 28. september 2006 Men det er jo SÅÅ kjedelig da! Styke klær altså.. Skulle gjort så mye i kveld jeg også.. Men ligger på sofaen og surrer.
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #5440 Skrevet 28. september 2006 Fryktelig kjedelig. Mannen ble så lei over at jeg klaga så på den gamle trege greia så han kasta meg vekk sånn at han kan fikse det jeg skulle gjøre mens jeg surfer.. Snill?? Eller bare lei av å høre på gnålet mitt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå